Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-10
Szczecin: Roboty budowlane polegające na przebudowie systemu energetycznego portu na terenie Komendy Portu Wojennego Świnoujście z podziałem na etapy realizacji wraz z zawiadomieniem Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane (PKOB 2224).
Numer ogłoszenia: 412188 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO
I.1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Roboty budowlane polegające na przebudowie systemu energetycznego portu na terenie Komendy Portu Wojennego Świnoujście z podziałem na etapy realizacji wraz z zawiadomieniem Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane (PKOB 2224)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie systemu energetycznego portu na terenie Komendy Portu Wojennego Świnoujście z podziałem na etapy realizacji wraz z zawiadomieniem Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane (PKOB 2224). Szczegółowy opis robót znajduje się w sekcji IV.5.16) Informacje dodatkowe niniejszego ogłoszenia. Realizacja zmówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie POUFNE . Szacunkowa wartość zamówienia: 11 524 242,31 zł.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 250 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
- przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
Zgodnie z art. 54 ust.1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) Wykonawca, któremu Zamawiający udzieli Zamówienia musi posiadać: a)Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia o klauzuli co najmniej POUFNE, b)pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, c)ustalony z Zamawiającym zespół pracowników przewidzianych do realizacji zadania, spełniających wymagania określone w art. 21 ust. 1 ustawy, tj. posiadających ważne poświadczenia bezpieczeństwa na poziomie co najmniej POUFNE oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, d)osobę lub komórkę organizacyjną odpowiedzialna za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE, e)instrukcję w sprawie sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, opracowaną zgodnie z art. 43 ust. 3 ww. ustawy oraz rozdz. II ust. 10 wytycznych wprowadzonych decyzją Nr 362/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 28.09.2011 r. (Dz. U. MON Nr. 102 z dn. 25.10.2011 r.) Jeżeli o zamówienie ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie, to wymogi określone powyżej dotyczą wszystkich Wykonawców. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W składanej ofercie lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu Lider wykazuje imiennie wszystkie osoby, które będą wykonywały poszczególne prace związane z dostępem do informacji niejawnych, a w dniu wyznaczonym do podpisania umowy z Zamawiającym dostarczy umowę konsorcjum , w której między innymi będzie dokonany podział zadań ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji niejawnych oraz określone warunki i sposób realizacji umowy.
III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie posiadanie Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia o klauzuli co najmniej POUFNE, o którym mowa w art. art. 54, ust. 1 i 2, ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
III.3.3) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca nabył wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wykonując w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie lub przebudowie systemów energetycznych wraz ze stacjami transformatorowymi obejmujące swoim zakresem roboty elektryczne, ogólnobudowlane, o łącznej wartości minimum 3 500 000,00 zł.
III.3.4) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie dysponowanie osobami, tj. a) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osoba, - telekomunikacyjnej - minimum 1 osoba, b) osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają uprawnienia: - geodezyjne w zakresie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych - minimum 1 osoba. Osoby ww. oraz kierownik firmy i pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych na poziomie co najmniej POUFNE oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
Oświadczenie o posiadaniu: a)Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia o klauzuli co najmniej POUFNE, b)pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, c)zespołu pracowników przewidzianych do realizacji zadania, spełniających wymagania określone w art. 21 ust. 1 ustawy, tj. posiadających ważne poświadczenia bezpieczeństwa na poziomie co najmniej POUFNE oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, d)osobę lub komórkę organizacyjną odpowiedzialna za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE, e)instrukcję w sprawie sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, opracowaną zgodnie z art. 43 ust. 3 ww. ustawy oraz rozdz. II ust. 10 wytycznych wprowadzonych decyzją Nr 362/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 28.09.2011 r. (Dz. U. MON Nr. 102 z dn. 25.10.2011 r.) Jeżeli o zamówienie ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie, to wymogi określone powyżej dotyczą wszystkich Wykonawców. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W składanej ofercie lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu Lider wykazuje imiennie wszystkie osoby, które będą wykonywały poszczególne prace związane z dostępem do informacji niejawnych, a w dniu wyznaczonym do podpisania umowy z Zamawiającym dostarczy umowę konsorcjum , w której między innymi będzie dokonany podział zadań ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji niejawnych oraz określone warunki i sposób realizacji umowy.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone przez Zamawiającego w tymże ogłoszeniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest zbyt niska (mniej niż 3 Wykonawców) aby zapewnić rzeczywistą konkurencję, Zamawiający może: 1) zawiesić postępowanie i ponownie opublikować ogłoszenie o zamówieniu, określając z zastosowaniem przepisów dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia, nowy termin składania wniosków. W tym przypadku Zamawiający zaprasza do udziału w postępowaniu wszystkich wykonawców, którzy odpowiedzieli na pierwsze lub drugie ogłoszenie o zamówieniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, albo 2) unieważnić postępowanie i wszcząć nowe postępowanie o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wpłynie większa od 5 liczba wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający dokonując ich oceny będzie kierował się następującą zasadą: za każde kolejne ponad wymagane do potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia a ujęte w Wykazie robót zrealizowane przez Wykonawcę w sposób należyty, tj. zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym polegającym na remoncie lub budowie lub przebudowie systemów energetycznych wraz ze stacjami transformatorowymi obejmujące swoim zakresem roboty elektryczne, ogólnobudowlane, o wartości minimum 500 000,00 zł każde, Zamawiający przyzna 1 pkt. W przypadku otrzymania tej samej liczby punktów Zamawiający w pierwszej kolejności zaprosi Wykonawcę, którego łączna wartość robót budowlanych będzie wyższa. Zamawiający podczas dokonywania punktacji wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu nie będzie rozpatrywał zasobów udostępnionych Wykonawcy przez inne podmioty zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, który jako złącznik do SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
IV.4) PODWYKONAWSTWO
przewiduje się zobowiązanie wykonawcy do zawarcia umowy o podwykonawstwo
przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo
1% ÷ 20%
IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: na str. intern. Zamawiającego znajduje się wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..
IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).
IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OPIS ROBÓT ETAP I - w tym: 1)Modernizacja Stacji Transformatorowej POŁUDNIOWA po stronie NN - (Demontaż 20 szaf rozdzielnicy nn z polami zasilającymi obwody kablowe, remont i przebudowa kanałów kablowych oraz pomieszczeń rozdzielni nn, wraz z remontem elewacji budynku stacji POŁUDNIOWA, montaż nowych rozdzielni nn w układzie TN-C-S oraz IT z podwójnym układem szyn, wymiana instalacji elektrycznych w pomieszczeniach rozdzielni nn, wymiana transformatorów i podłączenie transformatorów, montaż i podłączenie dwóch dodatkowych transformatorów, pomiary). 2) Przygotowanie rozdzielnicy NN 0,4kV stacji POŁDUNIOWA do współpracy z centralnym systemem monitorowania i sterowania - (Budowa rurociągu kablowego wraz z ułożeniem kabla światłowodowego pomiędzy budynkami stacji KOSA III i stacji POŁUDNIOWA dla systemu monitorowania i sterowania, montaż urządzeń systemu monitorowania w wydzielonym polu projektowanej rozdzielni, pomiary). 3) Modernizacja sieci zasilającej skrzynie nabrzeżowe ze stacji transformatorowej POŁUDNIOWA wraz z wymianą skrzyń nabrzeżowych - (Demontaż istniejących skrzyń nabrzeżowych wraz z kablami zasilającymi, remont kanałów kablowych wzdłuż nabrzeża - uzupełnienie uchwytów kablowych i pokryw, układanie kabli zasilających, sterowniczych i bednarki do projektowanych skrzyń nabrzeżowych, budowa fundamentów dla zaprojektowanych skrzyń nabrzeżowych i montaż skrzyń nabrzeżowych, wykonanie uziomów szpilkowych przy skrzyniach nabrzeżowych oraz wykonanie ochrony od porażeń prądem elektrycznym w układzie IT, podłączenie kabli w rozdzielni i skrzyniach nabrzeżowych, zasypanie wykopów, pomiary uruchomienie). 4)Wymiana skrzyń nabrzeżowych wraz z doprowadzeniem do nich nowego zasilania ze stacji transformatorowej KOSA I - (Demontaż istniejących skrzyń nabrzeżowych (S-43 i S-44) wraz z kablami zasilającymi, remont kanałów kablowych wzdłuż nabrzeża - uzupełnienie uchwytów kablowych i pokryw, układanie kabli zasilających, sterowniczych i bednarki do projektowanych skrzyń nabrzeżowych, budowa fundamentów dla zaprojektowanych skrzyń nabrzeżowych i montaż skrzyń nabrzeżowych, wykonanie uziomów szpilkowych przy skrzyniach nabrzeżowych oraz wykonanie ochrony od porażeń prądem elektrycznym w układzie IT, podłączenie kabli w rozdzielni i skrzyniach nabrzeżowych, pomiary i uruchomienie). ETAP II - w tym: 1)Modernizacja stacji transformatorowej KOSA III po stronie nn z wymianą transformatorów - (Demontaż 15 szaf rozdzielnicy nn z polami zasilającymi obwody kablowe, remont kanałów kablowych oraz pomieszczeń rozdzielni nn w budynku stacji KOSA III, demontaż transformatorów, remont komór transformatorowych, wymiana instalacji elektrycznych w pomieszczeniach rozdzielni nn, montaż i podłączenie transformatorów, montaż nowych rozdzielni nn w układzie TN-C-S oraz IT, pomiary). 2)Przygotowanie rozdzielnicy nn 0,4kV stacji KOSA III do współpracy z centralnym systemem monitorowania i sterowania - (Budowa rurociągu kablowego wraz z ułożeniem kabla światłowodowego pomiędzy budynkami stacji KOSAIII i budynku BOT dla systemu monitorowania i sterowania, montaż urządzeń systemu monitorowania w wydzielonym polu projektowanej rozdzielni w stacji KOSA III, montaż dodatkowych urządzeń w szafie systemu sterowania w budynku BOT, wykonanie aktualizacji oprogramowania na stanowisku monitorowania w budynku BOT, pomiary. 3)Modernizacja sieci zasilającej skrzynie nabrzeżowe ze stacji transformatorowej KOSA III wraz z wymianą skrzyń nabrzeżowych - (Demontaż istniejących skrzyń nabrzeżowych wraz z kablami zasilającymi, remont kanałów kablowych wzdłuż nabrzeża - uzupełnienie uchwytów kablowych i pokryw, układanie kabli zasilających, sterowniczych i bednarki do projektowanych skrzyń nabrzeżowych, budowa fundamentów dla zaprojektowanych skrzyń nabrzeżowych i montaż skrzyń nabrzeżowych, wykonanie uziomów szpilkowych przy skrzyniach nabrzeżowych oraz wykonanie ochrony od porażeń prądem elektrycznym w układzie IT, podłączenie kabli w rozdzielni i skrzyniach nabrzeżowych, pomiary i uruchomienie). ETAP III - w tym: 1)Dobór i montaż agregatu prądotwórczego dla stacji transformatorowej KOSA I dla zasilania odbiorów lądowych - (budowa fundamentu betonowego dla agregatu prądotwórczego, układanie kabli zasilających i sterujących pomiędzy agregatem prądotwórczym a układem SZR i rozdzielniami w budynku stacji KOSA I, montaż rozdzielni SZR oraz podłączenie kabli zasilających, pomiary i uruchomienie). 2)Dobór i montaż agregatu prądotwórczego dla stacji transformatorowej ZIELINY I dla zasilania odbiorów lądowych - (budowa fundamentu betonowego dla agregatu prądotwórczego, układanie kabli zasilających i sterujących pomiędzy agregatem prądotwórczym a układem SZR i rozdzielniami w budynku stacji ZIELINY I, montaż rozdzielni SZR oraz podłączenie kabli zasilających, pomiary i uruchomienie). 3)Dobór i montaż agregatu prądotwórczego dla stacji transformatorowej POŁUDNIOWA dla zasilania odbiorów lądowych dla zasilania odbiorów lądowych - (budowa fundamentu betonowego dla agregatu prądotwórczego, układanie kabli zasilających i sterujących pomiędzy agregatem prądotwórczym a rozdzielniami w budynku stacji POŁUDNIOWA, pomiary i uruchomienie). 2.ETAP IV - w tym: 1)Dobór i montaż przetwornic częstotliwości dla stacji transformatorowej KOSA I - (montaż i podłączenie urządzeń systemu wentylacji w pomieszczeniu przeznaczonym dla montażu przetwornic w budynku stacji KOSA I, remont budynku stacji KOSA I, montaż i podłączenie dwóch dodatkowych transformatorów, montaż i podłączenie dwóch przetwornic w budynku stacji KOSA I, pomiary i uruchomienie) 2)Dobór i montaż przetwornic częstotliwości dla stacji transformatorowej ZIELINY II - (montaż i podłączenie dwóch transformatorów w wolnych komorach stacji ZIELINY II, remont budynku stacji ZIELINY II, demontaż i ponowny montaż (w innym miejscu) latarni oświetleniowej poza obszarem projektowanego fundamentu przetwornic kontenerowych wraz z przełożeniem i wydłużeniem kabli zasilających, budowa fundamentów do posadowienia przetwornic kontenerowych, wykonanie uziomu otokowego wokół fundamentów, montaż i podłączenie dwóch przetwornic częstotliwości, pomiary i uruchomienie, zasypanie wykopów). 3)Przygotowanie terenu pod montaż przetwornic częstotliwości dla stacji transformatorowej POŁUDNIOWA - (BEZ ZAKUPU I MONTAŻU PRZETWORNIC CZĘSTOTLIWOŚCI) -(budowa fundamentów do posadowienia przetwornic kontenerowych, rozbudowa rozdzielni SN, wykonanie uziomu otokowego wokół fundamentów, montaż i podłączenie złącz kablowych SN i NN dla mobilnych przetwornic kontenerowych, pomiary, zasypanie wykopów). 4)Przygotowaniu terenu pod montaż przetwornic częstotliwości dla stacji transformatorowej ZIELINY I - (BEZ ZAKUPU I MONTAŻU PRZETWORNIC CZĘSTOTLIWOŚCI) - przesunięcie kabla SN poza obszar projektowanego fundamentu przetwornic, budowa fundamentów do posadowienia przetwornic kontenerowych, wykonanie uziomu otokowego wokół fundamentów, montaż i podłączenie złącz kablowych SN i NN dla mobilnych przetwornic kontenerowych, pomiary). UWAGA: Zamówienie nie obejmuje dostawy i montażu przetwornic częstotliwości dla stacji transformatorowej POŁUDNIOWA oraz dla stacji transformatorowej ZIELINY I. 1.Wykonaniu robót geodezyjnych (celem wykonania między innymi: wytyczenia tras linii i przyłączy, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy zasadniczej w Ośrodku Dokumentacji Budownictwa Wojskowego Rejonowym Zarządzie Infrastruktury Szczecin). 2.Wykonawca robót wykona dokumentację techniczną powykonawczą, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 3.Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich wykonaniu wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 4.Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 (Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych), a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z ww Ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 5.Wykonawca w ramach zawartej umowy, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, zawiadomi Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i dołączy do zawiadomienia kompletne dokumenty bez braków i nieścisłości, zgodnie z art. 57 Ustawy Prawo Budowlane 6.Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami..
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, szaf metalowych na klucze z pojemnikami, urządzeń grzewczo-wentylacyjnych oraz kłódek antywłamaniowych
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, dla służby żywnościowej".
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Zamrażarka niskotemperaturowa, Chłodziarka laboratoryjna - zakup jest finansowany ze środków projektu badawczego NCN.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu przy budynku ul. 9 Maja 9 oraz wzdłuż "Alei Kasztanowej" w Szczecinie
- Przebudowa Kortów Tenisowych przy Al. Wojska Polskiego 127 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.