Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Polkowice: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach:
zadanie nr 1: notebooki, zestaw komputerowy, monitor;
zadanie nr 2: tablety
Numer ogłoszenia: 41219 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Polkowicach , ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 7461508, faks 76 7461501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: zadanie nr 1: notebooki, zestaw komputerowy, monitor; zadanie nr 2: tablety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: zadanie nr 1: notebooki, zestaw komputerowy, monitor; zadanie nr 2: tablety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 20% zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.21.32.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia; Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej; Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 2 ), 2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), 4) zaparafowany projekt umowy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy wtedy, gdy: 1. Termin realizacji ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2. Jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (których zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie; Na okoliczność o których mowa w pkt 1 i 2 zostanie sporządzony aneks do umowy z Wykonawcą
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.polkowice.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, pok. 311.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Polkowicach ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, Biuro Obsługi Interesanta (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1: notebooki, zestaw komputerowy, monitor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: zadanie nr 1: notebooki, zestaw komputerowy, monitor: 1) Notebook w ilości 1 szt., o minimalnych parametrach technicznych: Najważniejsze cechy Pamięć zainstalowana: 4 GB DDR3 1600 MHz Wewnętrzny dysk twardy: SSHD (hybrydowy) - nośnik magnetyczny 1 TB + pamięć FLASH 8 GB Karta sieciowa: 10/100/1000 Mbps Technologie bezprzewodowe: Wireless LAN 802.11 b/g/n, Bluetooth 4.0 Napędy optyczne: Dwuwarstwowa nagrywarka DVD RW Grafika Rozdzielczość Video: 1366x768 pikseli Zintegrowany układ graficzny: o minimalnej podstawowej częstotliwości taktowania 735 MHz, Rozmiar ekranu: przekątna 15,6 cala HD Właściwości systemowe Gniazda rozszerzeń: 1 wbudowany czytnik kart pamięci 6-w-1 Zewnętrzne porty wejścia/wyjścia: 1 porty USB 2.0, 2 porty USB 3.0, wyjście monitora zewnętrznego D-Sub, wejście mikrofonu zewnętrznego, wyjście słuchawkowe (stereofoniczne), złącze zasilania, gniazdo RJ-45, wyjście HDMI, wbudowana kamera HD Pozostałe dane Prędkość procesora: nie mniej niż 2,2 GHz z możliwości dynamicznego wzrostu częstotliwości w razie potrzeby, 4 rdzenie, 8 wątki Pamięć podręczna procesora: nie mniej niż 6 MB pamięci podręcznej L3 Klawiatura: pełnowymiarowa z klawiaturą numeryczną Dodatkowe wyposażenie: torba do notebooka Standardowa gwarancja: 12 miesięcy, min. 12 miesięcy gwarancji na baterię Ze względu na standaryzację oprogramowania w Starostwie Powiatowym w Polkowicach powyższy notebook musi mieć zainstalowany system operacyjny oryginalny Windows Microsoft Windows 7 Professional 64bit PL OEM oraz program biurowy oryginalny Microsoft Office 2013 PL PKC dla Użytkowników Domowych i Małych Firm oparty na licencji bezterminowej. Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. 2. Notebook w ilości 1 szt., o minimalnych parametrach technicznych: Najważniejsze cechy Pamięć zainstalowana: 4 GB DDR3 1600 MHz Wewnętrzny dysk twardy: 500 GB SATA Karta sieciowa: 10/100 Mbps Technologie bezprzewodowe: Wireless LAN 802.11 b/g/n, Bluetooth Napędy optyczne: Dwuwarstwowa nagrywarka DVD RW Grafika Rozdzielczość Video: 1366x768 pikseli Zintegrowany układ graficzny: o minimalnej podstawowej częstotliwości taktowania 650 MHz, Rozmiar ekranu: przekątna 15,6 cala Właściwości systemowe Gniazda rozszerzeń: 1 wbudowany czytnik kart pamięci Zewnętrzne porty wejścia/wyjścia: 2 porty USB 2.0, 2 porty USB 3.0, wyjście monitora zewnętrznego D-Sub, wejście mikrofonu zewnętrznego, wyjście słuchawkowe (stereofoniczne), złącze zasilania, gniazdo RJ-45, wyjście HDMI, wbudowana kamera. Pozostałe dane Prędkość procesora: nie mniej niż 1,5 GHz, 2 rdzenie, 4 wątki Pamięć podręczna procesora: nie mniej niż 3 MB pamięci podręcznej L3 Prędkość napędu dysku twardego: 5400 rpm Klawiatura: pełnowymiarowa z klawiaturą numeryczną Urządzenie wskazujące: płytka z dotykowymi elementami sterującymi Karta dźwiękowa: zintegrowana, Kensington Lock: tak, Dodatkowe wyposażenie: torba do notebooka Standardowa gwarancja: 12 miesięcy, min. 12 miesięcy gwarancji na baterię Ze względu na standaryzację oprogramowania w Starostwie Powiatowym w Polkowicach powyższy notebook musi mieć zainstalowany system operacyjny oryginalny Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit PL OEM oraz program biurowy oryginalny Microsoft Office 2013 PL dla Użytkowników Domowych i Małych Firm oparty na licencji bezterminowej. Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. 3. Monitor w ilości 1 szt., o minimalnych parametrach technicznych: Przekątna: 21,5 cala, Czas reakcji matrycy: 5 ms, Jasność: 250 cd/m2, Rozdzielczość: 1920x 1080 pikseli, Złącze D-Sub: tak, Złącze DVI: tak, Wyświetlane kolory: 16.7 mln, Gwarancja: 24 miesiące door to door. Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. 4. Zestaw komputerowy stanowiący całość w ilości 1 szt., o minimalnych parametrach technicznych, składający się z: Procesor: liczba rdzeni: 2, liczba wątków: 4, częstotliwość taktowania: 3,1 GHz, pamięć cache L3: 3 MB, z dopasowanym układem chłodzącym, Pamięć: min. 8GB DDR3 1600 MHz, Płyta główna: złącza minimum 1xPCI, 1xPCI-E 16x, 2xPCI-E 1x, 4xSATA, na tylnym panelu: 1x Rj45, 4x USB 2.0, 2x USB 3.0, Dysk twardy: min. 1 TB SATA II, Karta graficzna: 1 GB DDR3 pamięci, typ złącza PCI-E x16, wyjścia: D-Sub, DVI, HDMI, z dopasowanym układem chłodzącym, Karta sieciowa: Gigabit LAN, Karta dźwiękowa: 7-kanałowa, Nagrywarka: DVDRW RL, Czytnik kart pamięci: wewnętrzny, obsługa minimum: SD, SDC, SDHC, MMC, MMC II, CF, XD, Obudowy Midi ATX z zasilaczem 600W, wyposażona w kieszenie 4x 5,25 cala i 2x 3,5 cala, na przednim panelu wyprowadzone złącza: 2x USB, 1x mikrofonowe, 1x słuchawkowe, Sterowanie: klawiatura i mysz optyczna pod USB, Monitor o przekątnej minimum 21,5 cala, czas reakcji matrycy 5 ms, o jasności 250 cd/m2, rozdzielczość nominalna: 1920x 1080 pikseli, złącze D-Sub, złącze DVI, wyświetlane kolory 16.7 mln, Gwarancja: 24 miesiące door to door. Ze względu na standaryzację oprogramowania w Starostwie Powiatowym w Polkowicach powyższy zestaw komputerowy musi mieć zainstalowany system operacyjny oryginalny Microsoft Windows 7 Professional 64bit PL OEM oraz program biurowy oryginalny Microsoft Office 2013 PL dla Użytkowników Domowych i Małych Firm oparty na licencji bezterminowej. Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2: tablety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tablet w ilości 2 szt. o minimalnych parametrach technicznych: Procesor o częstotliwości taktowania 1.2 GHz, rozmiar ekranu: 9.7 cali z matrycą multidotykową IPS, rozdzielczość: 1024x768 px, pamięć RAM: 1 GB DDR3, pamięć wewnętrzna: 8 GB , czytnik kart pamięci micro SD do 32GB, gniazdo słuchawek: 1 x mini jack 3,5 mm, złącze USB: 2 x micro USB, złącze A/V: 1 x mini HDMI, 2 aparaty o rozdzielczości: przód 0,3 Mpix, tył 2 Mpix, łączność Wi-Fi o standardzie transmisji danych 802.11 b/g/n zainstalowany system operacyjny dla urządzeń mobilnych Android 4.x, gwarancja 24 miesiące. 2. Tablet w ilości 2 szt. o minimalnych parametrach technicznych: Procesor dwurdzeniowy o częstotliwości taktowania 1,5 GHz, rozmiar ekranu: 7 cali LCD TFT, rozdzielczość: 1024x600 px, pamięć RAM: 1 GB, pamięć masowa: 8 GB, czytnik kart pamięci micro SD/SDHC do 32 GB, gniazdo słuchawek: 1 x 3,5mm jack, złącze USB: 1 x Micro USB, złącze A/V: 1 x mini HDMI, aparat o rozdzielczości: 0,3 Mpix, łączność Wi-Fi o standardzie transmisji danych 802.11 b/g/n wbudowane głośniki mono, zainstalowany system operacyjny dla urządzeń mobilnych Android 4.x, gwarancja 24 miesiące. 3. Tablet w ilości 2 szt. o minimalnych parametrach technicznych: Procesor dwurdzeniowy o częstotliwości taktowania 1,2 GHz, rozmiar ekranu: 7 cali, rozdzielczość: 1024x600 px, pamięć RAM: 1 GB, pamięć wbudowana: 8 GB, czytnik kart pamięci micro SD do 32 GB, gniazdo słuchawek: 1 x 3,5mm jack, złącza zewnętrzne: USB 2.0 kamera wbudowana o rozdzielczości 0,3 Mpix, łączność Wi-Fi o standardzie transmisji danych 802.11 b/g/n zainstalowany system operacyjny dla urządzeń mobilnych Android 4.x, gwarancja 24 miesiące Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
- Dozór i ochrona mienia na obiektach PDR sp. z o.o. w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 "KRASNAL" w Polkowicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i dostosowania budynku Ratusza przy ul. Rynek 1 w Polkowicach do wymogów przeciwpożarowych wraz z remontem jego wybranych elementów
- " Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w Suchej Górnej - w formule zaprojektuj i wybuduj."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.