Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-24
Toruń: Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 41225 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Toruniu , ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6117700, faks 056 6238092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Toruniu i podległych jej prokuratur rejonowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą być uwzględnione poniższe warunki: a) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2015r. zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, maksymalnie w terminie do 5 dni roboczych od dnia wysłania faksem zapotrzebowania na dostawę cząstkową przez Zamawiającego. b) Wielkości poszczególnych dostaw materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych a także ich rodzaj będą zależne od bieżących potrzeb Zamawiającego i wynikać będą ze złożonego pisemnego zapotrzebowania. c) Ilości materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, jeżeli takie życzenie wyrazi Zamawiający, z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe ani prawne. d) Koszty związane z realizacją zamówienia pokrywa Wykonawca. e) Przedmiot umowy na koszt własny Wykonawca dostarczy na adres wskazany przez Zamawiającego: - Prokuratura Okręgowa w Toruniu, ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, - Prokuratura Rejonowa Toruń Centrum-Zachód w Toruniu, ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, - Prokuratura Rejonowa Toruń-Wschód w Toruniu, ul. Grudziądzka 47, 87-100 Toruń, - Prokuratura Rejonowa w Grudziądzu, ul. Legionów 46, 86-300 Grudziądz, - Prokuratura Rejonowa w Chełmnie, ul. Krótka 1A, 86-200 Chełmno, - Prokuratura Rejonowa w Golubiu-Dobrzyniu, Pl. Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, - Prokuratura Rejonowa w Brodnicy, ul. Wiejska 4, 87-300 Brodnica, - Prokuratura Rejonowa w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 21, 87-200 Wąbrzeźno. f) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wniesienie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. g) Ceny materiałów eksploatacyjnych (tonerów i bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych w trakcie realizacji zamówienia nie ulegną zmianie. h) Należność, za zakupione i odebrane materiały eksploatacyjne (tonery, bębny) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykuły biurowe Zamawiający zobowiązuje się zapłacić (przelewem) Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury na wskazany w tej fakturze numer rachunku bankowego. i) W przypadku dostarczenia, zgodnie z życzeniem Zamawiającego, mniejszej ilości materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) oraz artykułów biurowych, wartość należności ulegnie zmniejszeniu stosownie do wielkości wykonanych dostaw według cen zawartych w ofercie złożonej przez Wykonawcę. j) Okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne (tonery i bębny) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych liczony od dnia dostawy musi wynosić 12 miesięcy. k) Dostarczone materiały eksploatacyjne (tonery, bębny) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykuły biurowe muszą być pakowane oryginalnie przez producenta w opakowania jednostkowe lub zbiorcze. l) Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczonych materiałów eksploatacyjnych (tonerów i bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych. m) Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne (tonery, bębny) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych będące przedmiotem dostawy były nieregenerowane, fabrycznie nowe, zawierały zabezpieczenia szczelności zbiornika z tonerem, opakowane w opakowaniu ze znakiem firmowym wskazującym typ i model urządzenia, do którego jest przeznaczony. n) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych (tonerów i bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, oryginalnych, wytworzonych przez producenta w/w urządzeń danego typu bądź fabrycznie nowych innego producenta o parametrach równoważnych nie niższych niż parametry producenta w/w urządzeń danego typu. o) Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty naprawy w/w urządzeń, gdy ich uszkodzenie nastąpi w wyniku użytkowania dostarczonego przez Wykonawcę materiału eksploatacyjnego (tonera, bębna) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych (podstawa pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta drukarki). p) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do telefaksów, kserokopiarek i drukarek komputerowych odbiega od wymagań producenta urządzeń, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany materiału eksploatacyjnego na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji faksem przez Zamawiającego. q) W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych o parametrach niezgodnych z parametrami wskazanymi w Przedmiocie zamówienia, Zamawiający nie odbierze dostawy. r) Wykonawca musi zobowiązać się do bezpłatnego odbioru do utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych (tonerach, bębnach) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych od Zamawiającego oraz potwierdzenia odbioru ich do utylizacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji dostaw cząstkowych - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.torun.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Toruniu, ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, pok. nr 203..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Toruniu, ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, pok. nr 203..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Uścimów
- Dostawa Ultramikrotomu
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Bychawskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.