eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GidleUsługi z zakresu dozoru i ochrony siedziby Nadleśnictwa Gidle w latach 2008-2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Gidle: Usługi z zakresu dozoru i ochrony siedziby Nadleśnictwa Gidle w latach 2008-2011
Numer ogłoszenia: 41225 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle, Niesulów 3, 97-540 Gidle, woj. łódzkie, tel. (034) 327 29 70, fax (034 ) 327 29 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/gidle

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu dozoru i ochrony siedziby Nadleśnictwa Gidle w latach 2008-2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi zakresu dozoru i ochrony siedziby Nadleśnictwa Gidle. 2. Miejscem realizacji zamówienia jest teren siedziby Nadleśnictwa Gidle. 3. Szacunkowy wykaz roboczogodzin niezbędnych do zapewnienia minimum ochrony został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony należeć będzie: -objęcie ochroną terenu siedziby Nadleśnictwa Gidle i budynków na nim się znajdujących, - sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć zabezpieczeń i plomb, - sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu obiektów przez pracowników Zamawiającego w pomieszczeniach przyjętych przez dozór, - zgłaszanie Zamawiającemu braków lub naruszeń stanu zabezpieczenia mienia, - sprawdzanie opuszczenia obiektów przez osoby trzecie (po zamknięciu budynków i opuszczeniu ich przez pracowników Zamawiającego) w pomieszczeniach objętych usługą, - aktywne przebywanie pracowników wykonawcy na terenie obiektów podlegających dozorowi według harmonogramu służb dozoru, - przeciwdziałanie próbom kradzieży lub zniszczenia mienia znajdującego się na chronionym terenie, - przeciwdziałania przebywaniu na terenie ochranianym osobom nie posiadającym stosownego zezwolenia, - nadzorowanie i kontrolowanie funkcjonowania systemów alarmowych, natychmiastowe działanie w przypadku ich uaktywnienia się, - sprawdzanie dokumentów uprawniających do wjazdu na teren obiektu i wyjazdu z niego oraz sprawdzanie dokumentów uprawniających do wejścia i wyjścia z obiektu, za wyjątkiem osób zwolnionych z kontroli według odrębnego wykazu przedstawionego przez Zamawiającego nie później niż w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia , prowadzenie stosownej ewidencji w dzienniku służby, - w przypadku usług polegających na sprawdzaniu osób i pojazdów postępowanie zgodne z Wytycznymi prowadzenia czynności sprawdzania pojazdów i osób przekazanymi przez Zamawiającego (dotyczy to w szczególności warunków ruchu pojazdów i osób) nie później niż w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia. Do czasu przekazania w/w wytycznych przez Zamawiającego wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za realizację tych usług. - w sezonie grzewczym obsługa kotłów centralnego ogrzewania (typ Viessmann i Żar) - w sezonie zimowym odśnieżanie dróg wewnętrznych siedziby Nadleśnictwa Gidle oraz ich zabezpieczania (np.: w przypadku oblodzenia). 5. Wykonawca usługę dozoru i ochrony siedziby Nadleśnictwa Gidle będzie wykonywał w dni robocze od godziny 15.00 do 7.00 dnia następnego, w soboty, niedziele i święta całą dobę w godzinach od 7.00 do 7.00 dnia następnego. 6. Wykonawca usługę dozoru i ochrony siedziby Nadleśnictwa Gidle będzie wykonywał w obsadzie jednoosobowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.60.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1` Wykaz /według załącznika nr 4 do SIWZ/ wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (list referencyjny lub inną forma potwierdzenia wystawiona przez Zleceniodawcę). Wykonawca musi wykazać wykonanie minimum jednej usługi z zakresu dozoru i ochrony. 3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca w celu potwierdzenia że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia sporządzą i przedstawią wraz z ofertą wykaz, według załącznika nr 5 osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawcy muszą wykazać dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do obsługi kotłów centralnego ogrzewanie (typ Viessmann i Żar) - należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez wymienione osoby odpowiednich kwalifikacji. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), 6. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 7. wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą dokumenty wymienione w ust. 9 pkt 1 SIWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy oferta według załącznika nr 1, b) oświadczenie złożone w wykonaniu art. 44 ustawy, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 3 do SIWZ) c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła¬dania ofert, h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wy¬stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, j) Wykaz według załącznika nr 4 do SIWZ wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (list referencyjny lub inną forma potwierdzenia wystawiona przez Zleceniodawcę). Wykonawca musi wykazać wykonanie minimum jednej usługi z zakresu dozoru i ochrony budynku. k) Wykaz, według załącznika nr 5 osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawcy muszą wykazać dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do obsługi kotłów centralnego ogrzewanie (typ Viessmann i Żar) - należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez wymienione osoby odpowiednich kwalifikacji. l) Aktualną polisę OC od ryzyka w działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 15 000,00 euro m) dokument stwierdzający wpłacenie wadium,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://katowice.lasy.gov.pl/gidle

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Nadleśnictwa Gidle pokój nr 07.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 09:30, miejsce: : Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokój nr 09 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.