Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Bochnia: Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej w obiektach
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy
Numer ogłoszenia: 412300 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" , Ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, faks 014 6153202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej w obiektach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej w obiektach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy ul. Krakowska 31 w Bochni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawa zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Szczegółowy warunek: 1.W zakresie doświadczenie, wymaga się od Wykonawców aby w swojej dotychczasowej działalności wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie montażu i wymiany stolarki okiennej z PCV, o wartości każdej z robót co najmniej 50.000,00 złotych brutto oraz zapewnili objęcie kierownictwa budowy przez osobę/osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. 2.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy / roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4.Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych - odpowiadających swym rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie, Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych czynności Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych niezbędnych do wykonania zamówienia, Decyzję o nadaniu uprawnień do kierowania robotami w specjalności budowlano-konstrukcyjnej, lub decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla kierownika budowy, W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia iż okna odpowiadają określonym normom i specyfikacją technicznym. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 200.000,00 zł. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty zgodnie z par. 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia
pok. nr 9, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia pok. nr 1, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni (III
- Remont trzech szatni wraz z węzłem sanitarnym w budynku trybuny na Stadionie Miejskim w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.