To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-10
Gdańsk: Remont infrastruktury przy budynku Domu Studenckiego Nr 5 Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Polanki.
Numer ogłoszenia: 412316 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377014 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont infrastruktury przy budynku Domu Studenckiego Nr 5 Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Polanki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu infrastruktury przy budynku Domu Studenckiego nr 5 w Gdańsku przy ul. Polanki. 3. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie i wykonanie remontu wielofunkcyjnego boiska sportowego z zastosowaniem nawierzchni poliuretanowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień ,ekspertyz, decyzji, map itd. - pow. całkowita 1000 m2 - wymiary boiska 20m x 50m 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załączniki nr 10 do SIWZ . 5. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 6. Informacje dotyczące przedmiotu Zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. 7. Zakresem przedmiotu Zamówienia objęta jest: 1) Dokumentacja projektowa tj; a) Koncepcja rozwiązania pokazująca między innymi podbudowę i typ nawierzchni poliuretanowej oraz usytuowanie boisk dla poszczególnych dyscyplin wraz z wyposażeniem sportowym i ogrodzeniem. b) Projekt budowlany w zakresie zgodnym z art. 34 ust. 3 ustawy Prawo budowlane, zawierający między innymi: - projekt budowlany wielobranżowy; - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; Projekt budowlany winien być sporządzony w 5 egz. Wykonawca dostarczy projekty budowlane dla potrzeb Zamawiającego w 2 egz. w wersji papierowej i na płycie CD w wersji dwg. i pdf. Projekt musi posiadać niezbędne uzgodnienia i decyzje. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. ekspertyzy, badania, inwentaryzacja obiektu, wykonanie odkrywek, uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji i map - Wykonawca uzyska własnym staraniem i kosztem. Wszystkie wystąpienia z wnioskami do organów administracyjnych oraz do właścicieli sieci, urządzeń i obiektów w sprawie warunków i uzgodnień dokumentacji projektowej należy przesłać Zamawiającemu do wiadomości. Projektant zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu kopie wszystkich uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji niezwłocznie po ich otrzymaniu. Dokumentacja tj. zaprojektowane systemy, materiały, technologia, musi być uzgodniona z Zamawiającym. Zamawiający udzieli Wykonawcy koniecznych pełnomocnictw. c) Projekty wykonawcze w formie odrębnych opracowań branżowych w zakresie: - architektura z zagospodarowaniem terenu, w tym z ogrodzeniem - nawierzchnia boiska wraz z podbudową - odwodnienie boiska - dostosowanie istniejącego oświetlenia zewnętrznego dla potrzeb boiska d) Kosztorys uproszczony e) Harmonogram realizacji robót f) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot Wykonawca dostarczy projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla potrzeb Zamawiającego w 3 egz. w wersji papierowej i na płycie CD w wersji dwg. i pdf. oraz kosztorys w 2 egz. w wersji papierowej i na płycie CD w wersji pdf i programie kosztorysowym np. Norma g) Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji zadania. h) Serwis i konserwacja w okresie gwarancji, zgodnie z wytycznymi producenta, nie rzadziej niż 2 razy w roku. 2) Roboty budowlano-montażowe i instalacyjne zgodnie z dokumentacją opracowaną i uzgodnioną z Zamawiającym. Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.: a) Roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni wraz z podbudową. b) Demontaż wyposażenia sportowego i ogrodzenia. c) Wykonanie boiska sportowego zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Zamawiającego w tym odwodnienia. d) Dostosowanie istniejącego oświetlenia w celu zapewnienia odpowiedniego natężenia oświetlenia boiska. e) Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z ogrodzeniem z furtkami, piłko chwytami, opaską z kostki betonowej, ławkami. f) Dostawa wraz z montażem osprzętu sportowego. g) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki i demontażu h) Wykonanie pomiarów i badań kontrolnych w tym natężenia oświetlenia 3) Warunki prowadzenia robót: a) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy obejmujący teren określony dokumentacją projektową. b) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlano - montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym wszystkie koszty z tym związane. c) Roboty budowlane mają być odpowiednio zabezpieczone, a plac budowy utrzymywany w należytym porządku. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia ,będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Należy się liczyć z koniecznością wykonywania robót w godzinach popołudniowych i wieczornych oraz w dni ustawowo wolne od pracy. d) Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia wszystkich szkód powstałych w obiekcie na skutek prowadzonych robót oraz doprowadzenia miejsc z których będzie korzystał w trakcie prac do stanu nie gorszego ( również w zakresie estetyki ) niż jaki zastał. e) Wykonawca nie ponosi kosztów dostawy mediów ( woda ,energia) 4) Wykonawca zobowiązany jest : a) Przed rozpoczęciem robót do uzgodnienia harmonogramu robót z Zamawiającym. b) Uwzględnić w projekcie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty ich otrzymania. c) Przyjąć technologię i organizację robót, która zapewni bezpieczeństwo przebywających osób - roboty prowadzone będą przy czynnym budynku - oraz nie spowoduje dewastacji wykonanych robót. d) Zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie oraz zapewnić ochronę mienia. e) Systematycznie prowadzić prace porządkowe w rejonie prowadzonych robót budowlanych, po zakończeniu robót teren budowy doprowadzić do stanu pierwotnego, a w razie korzystania- terenów sąsiednich. f) Prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i p.poż. g) Zapewnić Zamawiającemu, wszystkim osobom upoważnionym przez niego, jak też innym uczestnikom procesu budowlanego, dostępu do terenu budowy i do każdego miejsca, gdzie roboty w związku z umową będą wykonywane; h) Zapewnić koordynację prac wykonawców wprowadzonych na teren budowy przez Zamawiającego i wykonujących na jego zlecenie dodatkowe roboty nie będące przedmiotem niniejszej umowy. Wykonawca umożliwi im podłączenie do mediów. i) Odpady budowlane, gruz i śmieci wywieźć na legalne wysypisko. Koszty wywozu wraz z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. j) Wykonać dokumentację odbiorową, dokumentacje powykonawczą w układzie branżowym wraz z odbiorami branżowymi, próbami i sprawdzeniami z wynikiem pozytywnym w 2 egz. ( w wersji papierowej i wersji elektronicznej w dwg i PDF). k) Przekazać na dzień odbioru końcowego instrukcję obsługi w 2 egz.( w wersji papierowej i wersji elektronicznej w dwg i PDF). l) Przeszkolić pracowników użytkowników w zakresie obsługi. m) Złożyć, w imieniu Zamawiającego, prawidłowy wniosek o wydanie pozwolenia na prowadzenia robót i pozwolenia/ zgłoszenia do użytkowania; n) Używać materiały i wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniające wymogi określone w: - ustawie - Prawo budowlane /Dz.U. z 2006r nr 156 poz. 1118/ - ustawie z dnia 16.04.2004r.o wyrobach budowlanych /Dz.U. z 2004r nr 92 poz.881/ - rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności, oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE, o) Dostarczyć dokumenty potwierdzające, że wszelkie materiały, systemy, produkty, rozwiązania posiadają wymagane prawem aktualne świadectwa, deklaracje, certyfikaty, aprobaty wydane przez uprawnione instytucje( np. ITB) i są dopuszczone do stosowania w Polsce. Wszelkie aprobaty europejskie muszą być tłumaczone na język polski i akceptowane przez krajową jednostkę notyfikowaną; p) Zapewnić dla zrealizowania robót udział kierowników branżowych robót z uprawnieniami budowlanymi i kwalifikacjami zawodowymi uprawniającymi do wykonywana samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; q) Przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w : -specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; - założeniach do technologii wykonania robót zawartych w opisie technicznym do dokumentacji projektowej; - uzgodnieniach z Zamawiającym; - uzgodnieniach i opiniach do dokumentacji projektowej; - decyzjach zawartych w dokumentacji projektowej. r) Sporządzić i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy prac projektowych i robót budowlano-montażowych wraz z terminami realizacji. 8. Wszelkie roboty, prace dodatkowe, czynności, materiały, rozwiązania, etc. nieopisane lub niewymienione w programie funkcjonalno-użytkowym, a konieczne do przeprowadzenia z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej etc. muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji dołączonej do SIWZ. Roboty takie muszą być przewidziane w cenie ofertowej. 9. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. 10. Jeśli gdziekolwiek programie funkcjonalno-użytkowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 11. Wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy od daty zakończenia czynności odbioru końcowego robót...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 71.22.00.02 - 71.22.00.02 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gardenia Sport Sp. z o.o., Ul. Kłobucka 13, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 408702,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 421890,00
Oferta z najniższą ceną: 421890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 421890,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Dostawa zestawów komputerowych, laptopów i oprogramowania na potrzeby Gdańskich Nieruchomości.
- Udostępnienie wielokanałowej platformy do komunikacji z zarządzania obsługą klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Dostawa chropowatościomierza i lizymetrów dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dozór oraz ochrona osób i mienia na potrzeby Spółki Hala Gdańsk Sopot
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.