Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Koneck: Zakup wyposażenia budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Konecku
Numer ogłoszenia: 412350 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiejska Koneck , 30, 87-702 Koneck, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2722031 w. 20, faks 054 2722302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koneck.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Konecku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Konecku obejmujący 3 części: Część nr I - zakup estrady mobilnej Część nr II - zakup instrumentów muzycznych Część nr III - zakup sprzętu nagłaśniającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.10 - Przyczepy ogólnego zastosowania 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 lub 2 ustawy PZP. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, b) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku, c) Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, d) Ocena każdego z warunków przebiegać będzie w formule spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 lub 2a lub 2b do s.i.w.z. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z p. zm.) , zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie według formularza - załącznik nr 4 lub 4a lub 4b do s.i.w.z. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski: tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koneck.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Koneck
87-702 Koneck.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Koneck sekretariat pokój nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup estrady mobilnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowej estrady mobilnej. 2. Wymagane parametry : - rok produkcji 2009 - 2010 - długość sceny wraz z zadaszeniem nie mniej niż 7,5 m - szerokość sceny nie mniej niż 6 m - wysokość sceny nie mniej niż 4,6 m - wysokość podestu od ziemi 0,9 - 1 m - rama przyczepy wykonana z profili stalowych (gatunek stali: 18G2A), podparta na dwóch osiach, całość ustawiona i wypoziomowana za pomocą podpór oraz zabezpieczona antykorozyjnie, - podest sceniczny wykonany z 3 części, z których jedna jest na stałe mocowana do ramy - podłoga wykonana z płyty antypoślizgowej, wodoodpornej atestowanej, - dach wykonany z 3 części, ramiona boczne wykonane z profili aluminiowych (gatunek aluminium: 6005A T6), całość pokryta plandeką PCV i podnoszona za pomocą siłowników hydraulicznych do wysokości maksymalnej, - cztery słupy podpierające zadaszenie, wykonane z trawersów aluminiowych (gatunek aluminium: nie gorszy niż 6005A T6) - trzy ścianki boczne wykonane z plandeki PCV - trzy ścianki boczne przepuszczające powietrze - schody z poręczą do wejścia na scenę - 2 szt., - barierki zabezpieczające boki i tył podestu, - przyczepa musi być wyposażona w hamulec najazdowy, - całkowita masa przyczepy nie więcej niż 3000 kg. 3. Informacje dodatkowe: - świadectwo Homologacji, - gwarancja 24 miesiące, - instrukcja obsługi, - bezpłatne szkolenie dla pracowników, - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, - atesty i certyfikaty na wszystkie użyte materiały, - atest potwierdzający parametry wytrzymałościowe konstrukcji do powieszenia oświetlenia, - atesty uwzględniające obliczenia statyczne wytrzymałościowe, wytrzymałość na podmuchy wiatru oraz określające maksymalną grubość powłoki śniegu, - dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, - skrzynka narzędziowa wraz z zestawem narzędzi, - koło zapasowe, trójkąt ostrzegawczy, - dostawa w miejsce wskazane przez zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup instrumentów muzycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup instrumentów muzycznych fabrycznie nowych w tym - Klarnet B - Helikony - Sakshorn tenor B - Sakshorn baryt B - Saxhorn alt Es - Trąbki B - Akordeon - Saksofon altowy - Saksofon tenorowy - Flet duży poprzeczny C - Puzon.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup sprzętu nagłaśniającego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup sprzętu nagłaśniającego fabrycznie nowego w tym : - Kolumny głośnikowe aktywne - Odsłuchy głośnikowe aktywne - Mikser estradowy - Mikrofon bezprzewodowy do ręki pojemnościowy - Okablowanie mikrofonowe, zasilające, liniowe - Compact z mp3 - Dyktafon 2. Informacje dodatkowe: - gwarancja 24 miesiące, - instrukcja obsługi, - bezpłatne szkolenie dla pracowników, - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, - dostawa w miejsce wskazane przez zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI KONECK
więcej: przetargi KONECK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla oddziałów przedszkolnych w Konopnicy, Szynkielowie i Rychłocicach.
- "Zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: "Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej na utworzenie żłobka, 38-220 Łazy Dębowieckie 202""
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.