To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Toruń: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników
Numer ogłoszenia: 412356 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320026 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników, Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6500044 w.149, 123, faks 056 6500333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników w Toruniu, oraz Oddziałów Zamiejscowych w Gliwicach, Jaśle, Piastowie, Oświęcimiu i Zgierzu . 2. Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 4 do SIWZ - z uwagi na liczbę pozycji (obszerność załącznika ) zamawiający wymaga załączenia do oferty płyty zawierającej skalkulowane w excelu zestawienie szczegółowe (zał. nr 4) co pozwoli zamawiającemu na szybką i sprawną ocenę oferty pod względem rachunkowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wskazany towar do Zamawiającego w ciągu 48 godzin od złożenia dyspozycji niezależnie od wielkości zamówienia. Towar dostarczany będzie bezpośrednio na wskazany adres centrali w Toruniu bądź Oddziałów Zamiejscowych. Zamawiający będzie wyrażał dyspozycje na piśmie, faxem, telefonicznie lub drogą elektroniczną. 4. Wskazane w zestawieniu szczegółowym ilości poszczególnych artykułów - chociaż określone zostały z należytą starannością - mają charakter szacunkowy. 5. Zamawiający wymaga aby towar będący przedmiotem dostawy był fabrycznie nowy i opakowany z ważnym terminem przydatności do użycia (min. 12 m-cy od każdej dostawy) i był objęty gwarancją przez okres co najmniej 12 miesięcy od każdej dostawy. 6. Ilekroć przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych lub pochodzenia wskazuje tym samym parametry techniczne i jakościowe wymaganego towaru. Artykuły równoważne to artykuły porównywalne jakościowo, charakteryzujące się takimi samymi lub lepszymi parametrami i właściwościami. 7. W przypadku zaoferowania towarów równoważnych wobec typu asortymentu określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty certyfikat, kartę produktu lub inny dokument wystawiony przez producenta dla towaru opisanego przez Zamawiającego ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia oraz dla odpowiadającego mu zaoferowanego towaru równoważnego wraz z porównaniem parametrów tych towarów zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Złożone dokumenty producentów powinny umożliwiać porównanie tych towarów i stwierdzenie równoważności towaru zaoferowanego przez Wykonawcę. Załączone dokumenty muszą być opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację z zestawieniem szczegółowym (załącznikiem nr 4) np. poprzez numer pozycji której dotyczą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72557 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Projekt Materiały opakowaniowe nowej generacji z tworzywa polimerowego ulegającego recyklingowi organicznemu, nr umowy POIG 01-03-01-00-018/08-00 Priorytet 1. Badanie i rozwój nowoczesnych technologii Działanie 1.3 Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe Poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI Kleks Sp. J. Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 72557,28
- Oferta z najniższą ceną: 72557,28 oferta z najwyższą ceną: 79661
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
- Świadczenie usług w formie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu w roku 2025
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CZAJKÓW
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru ksero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. S. Żeromskiego 29
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.