Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: Wójcik Waldemar, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: woj. lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych lemieszowych, będących w dyspozycji Rejonów GDDKiA Oddział w Lublinie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów i napraw pługów odśnieżnych, zlokalizowanych na terenie siedzib Baz Materiałowych i zostało podzielone na 9 części (w zależności od rejonu i producenta pługów): - Część nr 1 - przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W w Rejonie Chełm - razem szt. 9; - Część nr 2 - przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W, PO-98, PD-20 w Rejonie Kraśnik - razem szt. 14; - Część nr 3 - przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W w Rejonie Lubartów - razem szt. 15; - Część nr 4 - przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W w Rejonie Lublin - razem szt. 11; - Część nr 5 - przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W w Rejonie Międzyrzec Podl. - razem szt. 12; - Część nr 6 - przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W w Rejonie Puławy - razem szt. 13; - Część nr 7 - przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W w Rejonie Zamość - razem szt. 6; - Część nr 8 - przegląd, remont pługów OZW32BR, OZMBR35, OZDZ, TA-3R w Rejonach Chełm, Kraśnik, Lubartów, Lublin, Miedzyrzec Podl., Puławy i Zamość - razem szt. 17; - Część nr 9 - przegląd, remont pługów SNK270EPZ, SNK30EPZ, KLV32, VF2, SNKVPZ w Rejonach Kraśnik, Lubartów, Lublin, Puławy,Zamość - razem szt. 11. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4800 zł (całość zamówienia - trzy części). W przypadku składania ofert częściowych, wadium na poszczególne części wynosi: część nr 1 - 600 zł; część nr 2 - 500 zł; część nr 3 - 700 zł; część nr 4 - 300 zł; część nr 5 - 600 zł; część nr 6 - 600 zł; część nr 7 - 300 zł; część nr 8 - 700 zł; część nr 9 - 500 zł. - część nr 3 - 400 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Warunki szczegółowe - Doświadczenie: Wykonawca musi udowodnić, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania) usługi lub dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że w sposób należyty wykonał (tzn. rozpoczął i zakończył remont, naprawę, przegląd i/lub wyprodukował oraz dostarczył) co najmniej 1 zamówienie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa złożonej oferty, o zakresie i złożoności podobnym do niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków ogólnych: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych: 1. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (poprzednich zamawiających). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie zamówienia zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r.).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Powyższa cena dotyczy wersji papierowej SIWZ, którą można otrzymać na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiajacego (płacąc przelewem lub gotówką w kasie zamawiajacego) oraz za zaliczeniem pocztowym. SIWZ w wersji elektronicznej bezpłatnie można pobrać ze strony internetowej zamawiajacego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 11:10, siedziba GDDKiA Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21 pok. 124.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, część nr 1. 1) Krótki opis: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, będących w dyspozycji Rejonów GDDKiA Oddział w Lublinie. Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów i napraw pługów, zlokalizowanych na terenie siedzib Baz Materiałowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie: przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W w Rejonie Chełm - razem szt. 9. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, część nr 2. 1) Krótki opis: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, będących w dyspozycji Rejonów GDDKiA Oddział w Lublinie. Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów i napraw pługów, zlokalizowanych na terenie siedzib Baz Materiałowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie: przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W, PO-98, PD-20 w Rejonie Kraśnik - razem szt. 14. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, część nr 3. 1) Krótki opis: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, będących w dyspozycji Rejonów GDDKiA Oddział w Lublinie. Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów i napraw pługów, zlokalizowanych na terenie siedzib Baz Materiałowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie: przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W w Rejonie Lubartów - razem szt. 15. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, część nr 4. 1) Krótki opis: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, będących w dyspozycji Rejonów GDDKiA Oddział w Lublinie. Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów i napraw pługów, zlokalizowanych na terenie siedzib Baz Materiałowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie: przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W w Rejonie Lublin - razem szt. 11. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, część nr 5. 1) Krótki opis: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, będących w dyspozycji Rejonów GDDKiA Oddział w Lublinie. Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów i napraw pługów, zlokalizowanych na terenie siedzib Baz Materiałowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie: przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W w Rejonie Międzyrzec Podl. - razem szt. 12. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, część nr 6. 1) Krótki opis: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, będących w dyspozycji Rejonów GDDKiA Oddział w Lublinie. Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów i napraw pługów, zlokalizowanych na terenie siedzib Baz Materiałowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie: przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W w Rejonie Puławy - razem szt. 13. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, część nr 7. 1) Krótki opis: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, będących w dyspozycji Rejonów GDDKiA Oddział w Lublinie. Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów i napraw pługów, zlokalizowanych na terenie siedzib Baz Materiałowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie: przegląd, remont pługów POD-96, POD-97W w Rejonie Zamość - razem szt. 6. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, część nr 8. 1) Krótki opis: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, będących w dyspozycji Rejonów GDDKiA Oddział w Lublinie. Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów i napraw pługów, zlokalizowanych na terenie siedzib Baz Materiałowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie: przegląd, remont pługów OZW32BR, OZMBR35, OZDZ, TA-3R w Rejonach Chełm, Kraśnik, Lubartów, Lublin, Miedzyrzec Podl., Puławy i Zamość - razem szt. 17. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, część nr 9. 1) Krótki opis: Przeglądy i naprawy pługów odśnieżnych, będących w dyspozycji Rejonów GDDKiA Oddział w Lublinie. Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów i napraw pługów, zlokalizowanych na terenie siedzib Baz Materiałowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie: przegląd, remont pługów SNK270EPZ, SNK30EPZ, KLV32, VF2, SNKVPZ w Rejonach Kraśnik, Lubartów, Lublin, Puławy,Zamość - razem szt. 11. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa licencji MS-SQL lub dostawę licencji równoważnych, wraz z usługą wsparcia producenta (typu software assurance) zaoferowanego oprogramowania przez okres co najmniej 36 miesięcy
- Opracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż al. Warszawskiej w Lublinie, zatoki autobusowej w rejonie ul. Czeremchowej (...) wraz z przebudową i budową infrastruktury"
- Organizacja konferencji z obszaru ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim".
- Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie - część 1
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 6 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz obiektów Małej Retencji Górskiej na terenie Nadleśnictwa Gorlice
- Utrzymanie, konserwacja i oznakowanie dróg gminnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.