Ogłoszenie z dnia 2010-12-17
Kielce: Świadczenie usług sprzątania na terenie Stadionów Piłkarskich MOSIR przy ul. Ściegiennego 8 oraz przy ul. Szczepaniaka 29 w Kielcach w roku 2011.
Numer ogłoszenia: 412470 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3449239, faks 041 3440375.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania na terenie Stadionów Piłkarskich MOSIR przy ul. Ściegiennego 8 oraz przy ul. Szczepaniaka 29 w Kielcach w roku 2011..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a/ w ramach codziennie świadczonych usług porządkowych sprzątania jest: - obowiązek wykonywania prac związanych z utrzymaniem w czystości (wraz z zabezpieczeniem środków czystości) wszystkich pomieszczeń wewnątrz budynku Stadionów Piłkarskich (w tym mycie szyb w pomieszczeniach stadionowych w zależności od potrzeb i wskazań Zamawiającego) - oraz terenów komunikacji zewnętrznej (ciągi komunikacyjne, parkingi, wjazdy na teren Zespołu Obiektów Sportowych od strony ulic Gagarina, Ściegiennego i Alei Legionów oraz ulicy Szczepaniaka ). Zbierane nieczystości będą składane w pojemnikach kontenerowych ustawionych przez Zamawiającego. - odchwaszczanie terenów zielonych znajdujących się wewnątrz terenu - 3 razy w ciągu roku - odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, wjazdów, oraz trybun stadionu w razie potrzeby - zostanie zgłoszone przez Zamawiającego. - natychmiastowe po zgłoszeniu przez zamawiającego usuwanie nadmiaru wody z trybun stadionu - czyszczenie obudów oraz kloszy naświetlaczy oświetlenia nocnego na konstrukcji stadionu - 2 razy w ciągu roku. - pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych w razie potrzeby. - utrzymanie w ciągłej czystości obejścia wokół boisk treningowych ze sztuczną i naturalną trawą b/ do usług porządkowych sprzątania związanych z organizacją imprez masowych /meczy piłkarskich/ należy: przygotowanie stadionów do mającej się odbyć imprezy masowej poprzez: -sprzątanie trybun i wycieranie wszystkich siedzisk, -zamiatanie dróg, parkingów, chodników i innych ciągów komunikacyjnych zgodnie z przedstawioną mapką sytuacyjną terenu, w obrębie całości zaznaczonego terenu. -sprzątanie wszystkich sanitariatów, szatni, korytarzy i innych pomieszczeń znajdujących się na terenie stadionu -utrzymanie czystości w czasie imprezy w sanitariatach, -zabezpieczenie środków czystości w sanitariatach (papier toaletowy, ręczniki papierowe mydło - w całym okresie trwania umowy) - sprzątanie całości obszaru stadionu bezzwłocznie po zakończeniu imprezy c) w ramach usług okresowych : - czyszczenie obudów oraz kloszy naświetlaczy oświetlenia nocnego na konstrukcji stadionu (2 razy w ciągu roku ), - pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych w razie potrzeby, - odchwaszczanie terenów zielonych znajdujących się wewnątrz obszaru obiektu - 3 razy w ciągu roku - odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, wjazdów, oraz trybun stadionu - zimą, oraz w razie potrzeby, na podstawie zgłoszenia Zamawiającego - prace porządkowe na terenie ogólno - miejskiego parkingu na zewnątrz obiektu oraz ciągów komunikacyjnych o powierzchni 6 000 m2 (raz na tydzień), - mycie okien o łącznej powierzchni 1100 m2 , w zależności od potrzeb - według zaleceń Zamawiającego. Czynności te Wykonawca będzie realizował w czasie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca zrealizuje wymienione prace stosując własne środki utrzymania czystości (w tym papier toaletowy, ręczniki papierowe, detergenty, itd.) przy pomocy własnych urządzeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "CEDROX" JÓZEF CEDRO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "CEDROX" JÓZEF CEDRO
- Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe CEDROX Józef Cedro, ul. Marszałka Piłsudskiego 18/54, 25-431 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138871,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117600,00
Oferta z najniższą ceną: 117600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 258000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi sprzątania należą do usług powszechnie dostępnych, wykonywane są przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży o ustalonych standardach jakościowych, . Liczba zaproszonych Wykonawców ( 6) do złożenia oferty zapewnia konkurencję oraz możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty.Wartość zamówienia jest mniejsza, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Organizacja wczasów profilaktyczno-leczniczych dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2025 roku
- ,,Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2025".
- Zakup i sukcesywna dostawa trumien i krzyży do pochówku zmarłych
- "Dostawy pomp insulinowych dla III Oddziału Chorób Dziecięcych, Endokrynologii i Diabetologii Dziecięcej Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP w Skarżysku-Kamiennej
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.