eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › wywóz nieczystości płynnych z szamb i kabin WC przy budynkach administrowanych przez ZGKiM Police w okresie 2 lat, tj. od 1.11.2006 do 31.10.2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41247

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Police: wywóz nieczystości płynnych z szamb i kabin WC przy budynkach administrowanych przez ZGKiM Police w okresie 2 lat, tj. od 1.11.2006 do 31.10.2008 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, do kontaktów: Joanna Roszak, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, fax 091 3175037, e-mail: zgkimpolice@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz nieczystości płynnych z szamb i kabin WC przy budynkach administrowanych przez ZGKiM Police w okresie 2 lat, tj. od 1.11.2006 do 31.10.2008. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Police. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wywóz nieczystości płynnych z szamb i kabin WC przy budynkach administrowanych przez ZGKiM Police w okresie 2 lat, tj. od 1.11.2006 do 31.10.2008 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wg Zał. nr 1 do SIWZ Zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w przetargu nieograniczonym na usługi Wywóz nieczystości płynnych z szamb i kabin WC przy budynkach administrowanych przez ZGKiM Police w okresie 2 lat, tj. od 1.11.2006 do 31.10.2008 1.Dowód wniesienia wadium. 2.Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 5. 3.Kalkulacja ceny uwzględniająca m.in. koszt transportu, koszt przyjęcia nieczystości przez zlewnię. 4.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 5.Wskazanie osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawców (dla spółek cywilnych - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy o zamówienie publiczne). 6.Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 6. 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (suma ubezpieczenia min. 40.000 zł). 10.Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zbliżonych co do zakresu i wartości z obecnym zamówieniem (wywóz nieczystości minimum 3.000 m3) - wg zał. nr 7, 11.Referencje od poprzednich zamawiających (minimum 2), w których zawarte są informacje dot. ilości i terminowości wywozu nieczystości, 12.Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia - wg zał. nr 8, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień, świadectw lub dyplomów zatrudnionych przez wykonawcę pracowników, którzy będą wykonywać usługi i którzy będą nadzorować wykonanie usług, 13.Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia (minimum 3 szt.) - wg zał. nr 8, z załączeniem kserokopii dowodów rejestracyjnych, 14.Poświadczona kserokopia zezwolenia na usuwanie i transport odpadów komunalnych, zgodnie z ustawą z 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w Gminach. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.22.10.00 - Usługi opróżniania kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.20.00 - Usługi opróżniania kanałów ściekowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykaz adresów do wywozu nieczystości płynnych i kabin w.c. stanowi zał. nr 2a,b do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a)nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, c)którzy całość zamówienia wykonają siłami własnymi, d)posiadający co najmniej trzy wozy asenizacyjne do wywozu nieczystości, e)dysponujący pracownikiem przeszkolonym w zakresie gospodarowania odpadami, f)którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali usługi w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem (wywóz nieczystości minimum 3.000 m3) i przedstawią referencje od min. 2 zamawiających, g)którzy posiadają zezwolenie na usuwanie i transport odpadów komunalnych i nieczystości płynnych z terenu Gminy Police. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Weryfikacja złożonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w p. II.1.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://police.pl/przetargi_zgkim.html,. Opłata: 7 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://police.pl/przetargi_zgkim.html, w wersji drukowanej można otrzymać odpłatnie (7 zł) w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2006, godzina 10:00, Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ZGKiM Police, sala konferencyjna, pok. 301.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.