Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Małogoszcz: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych jednorodzinnych zlokalizowanych w miejscowości Bocheniec.
Numer ogłoszenia: 41249 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu, ul. Jaszowskiego 3a, 28-366 Małogoszcz, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3855135, fax 041 3855318.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.eobip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych jednorodzinnych zlokalizowanych w miejscowości Bocheniec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej Przewód z PE 100 SDR 11 Ø 110; L = 1350 m przyłącza: PE 100 SDR 11Ø 40 o łącznej długości L = 150 mb Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego w przyszłym pasie drogowym oraz na terenie posesji prywatnych działek o numerach ewidencyjnych: 152/1, 152/2, 151/14, 190 dr., 3333 dr., 21, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13,12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 1, 3322. Projektowany wodociąg zasilany będzie z istniejącego wodociągu w miejscowości Bocheniec, wykonanego z rur PCV Ø 90. Miejsce włączenia pokazano na planie zagospodarowania i oznaczono numerem węzła W1. Na trasie projektowanego wodociągu przewiduje się zasuwy wysokiej klasy np. Hawle kołnierzowe z miękim uszczelnieniem klina z gładkim , wolnym przelotem w ilości: - zasuwa kołnierzowa DN 100 mm - nr kat. 4000 w ilości 5 szt. - zasuwa kołnierzowa DN 80 mm - (przy hydrantach) nr kat. 4000 w ilości 10 szt., - zasuwa kołnierzowa DN 50 mm - (przyłącze wod.) nr kat. 4000 w ilości 4 szt. Dodatkowymi elementami przy montażu zasuw są: - obudowy teleskopowe zasuw z PE L = 1,3 - 1,80 m np. Hawle nr kat. 9500 w ilości 19 szt. - skrzynki uliczne do zasuw, np. Hawle nr kat. 1750, w ilości 19 szt., - trójnik T 100/100 z żeliwa sferoidalnego, DN 100/80 oraz DN 100/500 np. Jafar nr kat. 9205. - hydranty typu nadziemnego Ø 80 w ilości 10 szt. Na zmianach kierunku, odgałęzieniach wodociągu oraz pod zasuwami, hydrantami i trójnikami należy wykonać podbetonowanie węzłów w formie bloków oporowych i podporowych z betonu B15 co najmniej 6 dni przed przeprowadzeniem próby hydraulicznej wg PN - 81/B-03020. Zakres obejmuje również wytyczenie trasy wodociągu, pomiar powykonawczy, płukanie i dezynfekcję sieci, wykonanie badań wody, zatrudnienie kierownika budowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg. (załącznik nr 4). 4) dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotami z branży sanitarnej osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy podczas realizacji zamówienia, wraz z jej aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) Oświadczenie o nie karalności w związku z artykułem: 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy) 7) Oświadczenie wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, oraz opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. 9) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10) Oświadczenie o dysponowaniu minimum sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i poświadczone za zgodność przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości w inny sposób. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenia i dokumenty określone w poz. 1, 2, 5, 6 do 9 wymagane są od każdego z wykonawców. 11) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo opisujące zakres i podpisanie przez osoby reprezentujące, osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisywania oferty. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa. . Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w rozdziale II punkt 3, spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg. (załącznik nr 4). 4) dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotami z branży sanitarnej osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy podczas realizacji zamówienia, wraz z jej aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) Oświadczenie o nie karalności w związku z artykułem: 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy) 7) Oświadczenie wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, oraz opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. 9) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10) Oświadczenie o dysponowaniu minimum sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i poświadczone za zgodność przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości w inny sposób. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenia i dokumenty określone w poz. 1, 2, 5, 6 do 9 wymagane są od każdego z wykonawców. 11) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo opisujące zakres i podpisanie przez osoby reprezentujące, osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisywania oferty. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa. . Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w rozdziale II punkt 3, spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malogoszcz.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz ul. Jaszowskiego 3 A 28-366 Małogoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz ul. Jaszowskiego 3 A 28-366 Małogoszcz (pokój nr 14).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- Gospodarka wodno-ściekowa w gminie Pokój poprzez rozbudowę sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Bud. i przebud. przyłączy wod-kan wraz z odtworzeniem nawierzchni wraz z budową rampy i utwardz.nawierzchni pod kontenery sanitarne na Targowisku Miejskim przy ul. Kawaleryjskiej w Białymstoku.
- Budowa zbiornika retencyjnego w Zakładzie Karnym we Włocławku
- Budowa infrastruktury wodno-ściekowej na obszarze wiejskim Miasta i Gminy Kikół - modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Konotopie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.