eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninWykonywanie usług opiekuńczych u klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie w miejscu ich zamieszkania



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Gostynin: Wykonywanie usług opiekuńczych u klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie w miejscu ich zamieszkania
Numer ogłoszenia: 412500 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie , ul. Parkowa 22, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2356932, faks 024 2356932.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgostynin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług opiekuńczych u klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie w miejscu ich zamieszkania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług opiekuńczych u klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie w miejscu ich zamieszkania. Zakres rzeczowy usług wynika z wzoru umowy załączonego do specyfikacji, obejmując w szczególności: 1) podstawową pielęgnację, obejmującą higienę ciała, ubieranie i rozbieranie, pomoc w czynnościach fizjologicznych, w przemieszczaniu, w przygotowywaniu i spożywaniu posiłków, 2) podtrzymanie aktywności społecznej, obejmujące pomoc w utrzymywaniu więzi rodzinnych i społecznych oraz motywowanie do aktywności fizycznej, 3) wspieranie procesu leczenia, obejmujące pomoc w dotarciu do zakładów opieki zdrowotnej, umawianie wizyt lekarskich i pielęgniarskich, realizację recept, nadzór nad przyjmowaniem leków zgodnie z zaleceniem lekarza, powiadamianie rodziny lub lekarza rodzinnego o istotnych zmianach w zachowaniu podopiecznego wskazujących na pogorszenie stanu zdrowia, 4) okazywanie wsparcia emocjonalnego w doświadczeniach egzystencjalnych: samotności, cierpieniu i umieraniu, 5) pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego, obejmującą zapewnienie posiłków, załatwianie spraw urzędowych, zakupy, utrzymanie czystości otoczenia, zabezpieczenie ogrzewania, zarządzania pieniędzmi, w zakresie, w jakim czynności te nie mogą być wykonane przez podopiecznego i jego rodzinę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim. 8. Strony oferty muszą być ponumerowane i parafowane. 9. Zaleca się spięcie stron w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie. 10. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 11. Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych, Wykonawca powinien dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo. 12. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów musi być potwierdzona przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie kserokopie muszą być czytelne. 13. Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 14. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 15. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawione w formie oryginałów nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 16. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną. 17. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie elementy oferty zawarte w załącznikach powinny być wymienione w odpowiedniej kolejności. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w postaci: C.V., kserokopii świadectw, dyplomów, zaświadczeń itp. informacji o prowadzeniu szkoleń o tematyce będącej przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi - wskazać nazwę kursu i termin), - wykazu przeprowadzonych usług o tematyce odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat (załącznik nr 5 do SIWZ) - Zamawiający wymaga aby Wykonawca udokumentował przeprowadzenie co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Zamawiający prosi o nie wymienianie sprzętu (wyposażenia), które nie ma związku z usługą będącą przedmiotem zamówienia i nie będzie wykorzystywany do jego realizacji. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). A. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim wypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi złożyć oddzielnie aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamiast dokumentów opisanych w punkcie 2, 3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie B zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsgostynin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Parkowa 22 09-500 Gostynin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Parkowa 22 09-500 Gostynin Pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.