Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Turek: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej SPZOZ w Turku
Numer ogłoszenia: 41256 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Poduchowne 1, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2784550 w. 278, faks 063 2788400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej SPZOZ w Turku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. UBEZPIECZENIA OBOWIĄZKOWE 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej II. UBEZPIECZENIA DOBROWOLNE 1. Odpowiedzialność cywilna deliktowo - kontraktowa z tytułu prowadzonej dzia-łalności zakładu opieki zdrowotnej 2. Odpowiedzialność cywilna deliktowo - kontraktowa z tytułu prowadzonej dzia-łalności zakładu opieki zdrowotnej oraz posiadanego mienia 3. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (all risks) wraz z limitami ubezpie-czenia mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji (w systemie na pierwsze ryzyko) 4. Ubezpieczenie szyb od całkowitego lub częściowego stłuczenia (rozbicia) 5. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, danych oraz oprogramowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następu-jące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta-wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę do-kumentu, o którym mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 1 siwz. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępo-wania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę do-kumentów, o których mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 3 i 4 siwz. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcą oświadczenia, o którym mowa w Części VII, punkt II, ppkt. 5 siwz. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku wykonawców występujących wspólnie (spółka cywil-na, konsorcjum, małżonkowie, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę do-kumentów, o których mowa w Części VII siwz. 5. Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami i przyjmują je bez za-strzeżeń. Ocena spełnienia warunku - nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, o których mo-wa w Części VII , punkt.II, ppkt. 6 siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć: I. Dokumenty składające się na ofertę: 1. Oryginał oferty przetargowej sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do siwz. II. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo (udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa oryginał. 3. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz dat wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z pkt. 3 usługi zostały wykonane należycie (referencje zamawiających). 5. Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), zwanej dalej pzp - Załącznik Nr 2 do siwz W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 6. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 6 do siwz . 7. Oświadczenie wykonawcy na formularzu Oferta przetargowa Załącznik Nr 1 do siwz, - o związaniu ofertą przez okres 30 dni, - o dokonaniu oględzin szkody nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia szkody, - o dokonaniu zapłaty zaliczki w wysokości 50% bezspornej części odszkodowania na podstawie operatu szkodowego i innych dokumentów uzasadniających roszczenie bezpośrednio na konto poszkodowanej jednostki do dni 6, - o zdobyciu informacji koniecznej do sporządzenia oferty, - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń, - o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy Załącznik Nr 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.turek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1 62-700 Turek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1 62-700 Turek - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT III
- "Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dzieci o młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego" WARSZTATY GRUPOWE
- "Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego" SZKOLENIA GRUPOWE
- SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY TUREK
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia mienia i OC Gminy Stoszowice oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Mińsk Mazowiecki
- Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Nowem
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi, z podziałem na części
- Ubezpieczenie Gminy Gilowice
- ŚWIADCZENIE USŁUG UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ KUJAWSKO - POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.