eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa tonerów i tuszy dla potrzeb Uczelni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Poznań: Dostawa tonerów i tuszy dla potrzeb Uczelni
Numer ogłoszenia: 412694 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327000 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, ul. Królowej Jadwigi 27/39, 61-871 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8355000, 8355063, faks 061 8330087.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów i tuszy dla potrzeb Uczelni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i tuszy dla potrzeb Uczelni. Inne istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.Przedmiotem zamówienia jest zakup: tuszy, tonerów i wkładów do faksów. 3.Na materiały wskazane w formularzu cenowym Zamawiający wymaga zaoferowania oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych: -aby zachować warunki gwarancji posiadanych urządzeń biurowych, -aby zapewnić wysoką jakość wydruku. 4.Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne oryginalne, fabrycznie nowe (tzn. wcześniej nieeksploatowane, nieuzupełniane, nieprzerabiane). Przez produkt nowy należy rozumieć taki, który posiada wszystkie cechy nowego tuszu, toneru, głowicy, wcześniej nieeksploatowanego, w szczególności nienoszącego cech otwierania, posiadającego nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz/toner, nowe opakowanie. Zamawiający dopuszcza również składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, której przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe i funkcjonalne oryginalnych produktów w stosowanych przez zamawiającego urządzeniach tzn. materiały nie mogą zawierać elementów pochodzących z recyklingu lub powodować uszkodzeń oraz nie mogą szybciej zużywać się od stosowanych materiałów oryginalnych. Na opakowaniach tzw. równoważnych materiałów muszą być umieszczone wszystkie typy urządzeń z którymi te materiały są kompatybilne - dopuszczone do stosowania, oraz powinny zawierać logo i nazwę producenta oraz numer katalogowy (symbol), termin ważności lub datę produkcji z okresem używalności. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeżeli sprzęt posiada takie możliwości). Za równoważne Zamawiający uzna produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normami STMC, ISO IEC 19752, ISO IEC 24711, ISO IEC 24712, ISO IEC 19798 (lub równoważnymi) jest nie mniejsza od oryginalnych. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia zamawiający będzie oczekiwał. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego lub potwierdzenia równoważności zaoferowanych parametrów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu technicznego w odniesieniu do zapisów w SIWZ, który musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersje i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. 6.Wykonawca może dostarczyć tusz, toner równoważny wysokiej jakości, jednak w przypadku, gdy zamiennik okaże się nieefektywny dostawca jest zobowiązany w ciągu 24h dostarczyć toner lub tusz oryginalny na własny koszt i pod wskazany adres w cenie zaoferowanej w formularzu cenowym. Niespełnienie tego warunku spowoduje rozwiązaniem umowy. 7.Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia wykonania ekspertyzy w autoryzowanym serwisie, jeżeli w trakcie użytkowania dostarczonych materiałów posiadany przez niego sprzęt ulegnie uszkodzeniu. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia sprzętu przez użycie niewłaściwego materiału, Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów zleconej ekspertyzy. 8.Jeżeli oferowane materiały eksploatacyjne zastosowane w sprzęcie Zamawiającego spowodują jego uszkodzenie, a przyczyną będzie brak zaleconej przez producentów sprzętu zgodności do ich stosowania (utrata gwarancji na sprzęt), Wykonawca zobowiązany będzie do jego naprawy, a także do przejęcia dalszych zobowiązań wynikających z utraconej gwarancji w okresie jej obowiązywania. Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do naprawy sprzętu w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od przyjęcia zgłoszenia. Ponadto, na czas naprawy sprzętu Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć sprzęt zastępczy nie gorszej jakości i nie później niż w dniu przystąpienia do naprawy, o ile w tym dniu nie nastąpi naprawa uszkodzonego sprzętu. W przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru sprzętu podlegającego naprawie gwarancyjnej i jego zwrotu, od i do Zamawiającego na własny koszt. Dostawa zamówionego towaru odbywała będzie się w nieprzekraczalnym terminie 4 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia pisemnie lub faksem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Marcova Polska Sp. zo.o. sp.komandytowa, ul. Lisia 17, 03-678 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243092,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105995,29

  • Oferta z najniższą ceną: 105995,29 / Oferta z najwyższą ceną: 175424,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.