Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-10
Białystok: Konserwacja i obsługa awaryjna systemów teletechnicznych na międzynarodowych drogowych przejściach granicznych w Kuźnicy, Bobrownikach i Białowieży
Numer ogłoszenia: 41274 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. Antoniukowska 11, 15-740 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 65 37 605, faks 85 65 37 805.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zpg.pbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i obsługa awaryjna systemów teletechnicznych na międzynarodowych drogowych przejściach granicznych w Kuźnicy, Bobrownikach i Białowieży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i obsługa awaryjna systemów teletechnicznych na międzynarodowym drogowym przejściu granicznym w Kuźnicy, Bobrownikach i Białowieży- wykaz systemów i instalacji wraz z charakterystyką elementów stanowi załącznik Nr 6 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia jednocześnie (art. 83 ust. 3). 1) Część I zamówienia obejmująca konserwację oraz obsługę awaryjną n/w systemów na międzynarodowym drogowym przejściu granicznym w Kuźnicy: 1) wykrywania i sygnalizacji o pożarze SCHARK SECONET, 2) sygnalizacji włamania i napadu GALAXY, 3) kontroli dostępu ANDOVER CONTRLOS 4) telewizji dozorowej ULTRAK I BOSCH, 5) nagłośnienia platform wjazdowej i wyjazdowej, 6) centrali telefonicznej, 7) instalacji RTV-SAT, 8) kontroli ruchu pojazdów ciężarowych TCS, 9) sygnalizacja ostrzegawcza zapór drogowych, 10) automatycznego odczytywania tablic rejestracyjnych AOTR. 2) Część II zamówienia obejmująca konserwację oraz obsługę awaryjną systemu sygnalizacji pożaru na międzynarodowym drogowym przejściu granicznym w Bobrownikach. 3) Część III zamówienia obejmująca konserwację oraz obsługę awaryjną n/w systemów na międzynarodowym drogowym przejściu granicznym w Białowieży. 1) system kontroli dostępu SKD, 2) system nadzoru wizyjnego SWN, 3) system wideofonowy SV, 4) system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, 5) system sygnalizacji pożaru SAP..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.60.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.34.30.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium: 1600,00zł. (słownie: jeden tysiąc sześćset zł) 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Zarządu Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 17 1010 1049 0046 4613 9120 0000, z dopiskiem: (wadium w przetargu nieograniczonym na dostawy oleju opałowego) 6.Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7.Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu musi zostać złożone w sekretariacie Zarządu Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul.Antoniukowska 11 w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem (WADIUM-sieci teletechniczne) i być ważne przez cały okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wg. wzoru stanowiącego Załacznik Nr 2 do SIWZ oraz: 1) koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji 2) zezwolenia na obrót, transport, magazynowanie, instalowanie i obsługę izotopowych czujek dymu wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki Powyższy warunek będzie oceniany w oparciu o kryterium spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie wykazu wykonanych co najmniej trzech usług o podobnym charakterze, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wg. wzoru stanowiącego Załacznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie wykazu co najmniej dwóch osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wg. wzoru stanowiącego Załacznik Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Cena 1 roboczogodziny naprawy - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zpg.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Antoniukowska 11, 15-740 Białystok - I pietro, pokój Zespołu Eksploatacji..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Antoniukowska 11, 15-740 Białystok - I pietro, Sekretariat Zarządu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i obsługa awaryjna systemów teletechnicznych na międzynarodowym drogowym przejściu granicznym w Kuźnicy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia obejmująca konserwację oraz obsługę awaryjną n/w systemów na międzynarodowym drogowym przejściu granicznym w Kuźnicy: 1) wykrywania i sygnalizacji o pożarze SCHARK SECONET, 2) sygnalizacji włamania i napadu GALAXY, 3) kontroli dostępu ANDOVER CONTRLOS 4) telewizji dozorowej ULTRAK I BOSCH, 5) nagłośnienia platform wjazdowej i wyjazdowej, 6) centrali telefonicznej, 7) instalacji RTV-SAT, 8) kontroli ruchu pojazdów ciężarowych TCS, 9) sygnalizacja ostrzegawcza zapór drogowych, 10) automatycznego odczytywania tablic rejestracyjnych AOTR..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.60.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.34.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Cena jednej roboczogodziny naprawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i obsługa awaryjna systemów teletechnicznych na międzynarodowym drogowym przejściu granicznym w Bobrownikach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia obejmująca konserwację oraz obsługę awaryjną systemu sygnalizacji pożaru na międzynarodowym drogowym przejściu granicznym w Bobrownikach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.60.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.34.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Cena jednej roboczogodziny naprawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i obsługa awaryjna systemów teletechnicznych na międzynarodowym drogowym przejściu granicznym w Białowieży..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia obejmująca konserwację oraz obsługę awaryjną n/w systemów na międzynarodowym drogowym przejściu granicznym w Białowieży. 1) system kontroli dostępu SKD, 2) system nadzoru wizyjnego SWN, 3) system wideofonowy SV, 4) system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, 5) system sygnalizacji pożaru SAP..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.60.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.34.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Cena jednej roboczogodziny naprawy - 10
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
- Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2025.
- Ochrona osób i mienia oraz konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów bezpieczeństwa Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Świadczenie przez okres 48 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach Oddział w Gliwicach.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.