To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-10
Aleksandrów Kujawski: Budowa kanalizacji oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie agl. Aleksandrów Kujawski
Numer ogłoszenia: 412814 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73458 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej sp. zo.o., ul. Kościelna 14, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2824770, faks 54 2824770.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. z udziałem samorządu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie agl. Aleksandrów Kujawski.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Aleksandrowie Kujawskim. W ramach realizacji projektu planuje się budowę oraz modernizację następujących obiektów: 1) Budowa: a) budynek techniczny nr 1 obejmujący: - pomieszczenie urządzeń mechanicznego oczyszczania ścieków; - stację dmuchaw; - stację odwadniania i higienizacji osadu. b) dwa piaskowniki wirowe; c) komora rozdziału ścieków i osadu recyrkulowanego przed reaktorem biologicznym; d) reaktor biologiczny złożony z dwóch ciągów technologicznych obejmujący: - komory predenitryfikacji osadu recyrkulowanego; - komory beztlenowe; - komory niedotlenione; - komory tlenowe; e) komora rozdziału ścieków przed osadnikami wtórnymi; f) dwa osadniki wtórne radialne; g) stanowisko poboru próbek; h) przepompownia osadu i części pływających; i) komora armatury; j) silos na wapno; k) magazyn osadu odwodnionego; l) stanowisko preparatu pix; m) stacja zlewcza ścieków dowożonych; n) zbiornik ścieków dowożonych; 2) Modernizowane: a) pompownia lokalna; b) komory tlenowej stabilizacji osadu (adaptowane z reaktora biologicznego Biooxybloku); c) budynek socjalny; d) budynek techniczny nr 2 (rozbudowany o pomieszczenie kotłowni) e) pomieszczenie krat; f) studzienka wodomierzowa; g) a także sieci technologiczne oraz wod.-kan., elektroenergetyczne oraz opaski, chodniki, drogi 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ, Część III - Opis Przedmiotu Zamówienia 3. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia, zawiera dokumentacja projektowa, na którą składa się: - Projekt budowlany, - Projekty wykonawcze, - Przedmiary robót - jako dokument uzupełniający, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 1) Dokumentacja projektowa jest integralną częścią SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. Dokumentacja projektowa w formie papierowej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego. 2) Zestawienie dokumentacji projektowej: a) Tom 1 - Projekt budowlany. Branża architektoniczna b) Tom 2 - Projekt budowlany. Branża technologiczna c) Tom 3 - Projekt budowlany. Branża konstrukcyjna d) Tom 4 - Projekt budowlany. Branża architektoniczno- konstrukcyjna e) Tom 6 - Projekt budowlany. Branża drogowa f) Tom 7 - Projekt budowlany branży elektrycznej g) Projekt budowlany- rozbiórka istniejących obiektów wyłączonych z eksploatacji. Branża konstrukcyjna 4. Wykonawca wykonując niniejsze Zamówienie winien uwzględnić wszystkie wymagania Zamawiającego stawiane w SIWZ oraz w Ofercie; 5. Wykonawca zapewni załadunek, dowóz, rozładunek urządzeń i materiałów na miejsce montażu własnym transportem na swoje ryzyko i odpowiedzialność. 6. Koszt transportu winien być wliczony w cenę przedmiotu zamówienia. 7. Na przedmiot zamówienia określony w ust. 5 pkt. 3 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia składają się ponadto: 1) organizacja, zagospodarowanie i likwidacja placu budowy oraz właściwe jego oznakowanie, 2) wytyczenie robót budowlanych w terenie, objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z warunkami dokumentacji projektowej, 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, 4) sprzątanie oraz zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) zasilanie w energię elektryczną oraz media technologiczne niezbędne do prowadzenia robót i zagospodarowania placu budowy, 6) remonty i naprawę zniszczonej podczas prowadzenia robót nawierzchni w ulicach, drogach i chodnikach, 7) roboty odtworzeniowe dróg i chodników, należy zakończyć protokołem badania zagęszczenia gruntu, 8) przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, 9) próby i odbiory robót z udziałem wymaganych instytucji i Zamawiającego, 10) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z dokumentacją powykonawczą oraz zmianami w ewidencji w 3 egz. w tym 1 na nośniku elektronicznym, 11) dokonanie i uzyskanie odpowiednich zgłoszeń, zezwoleń i pozwoleń umożliwiających użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (m.in. prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska, prawa pracy, prawa energetycznego, prawa ochrony przeciwpożarowej) 12) wykonanie rozruchu mechanicznego i technologicznego 13) oraz wszystkie inne roboty, usługi i dostawy które są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Zestawienie materiałów oraz robocizny określone w przedmiarze robót należy traktować jako wyszczególnienie pomocnicze, które ma tylko przybliżyć Wykonawcy zakres i ilość prac do wykonania. W przypadku różnic między projektem a przedmiarem o zakresie oferty decyduje dokument zawierający większy zakres robót. 9. Cena robót podanych w ofercie będzie ceną ryczałtową za całość zamówienia. 10. Wskazane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i sprawdzenia w terenie warunków wykonania niniejszego zamówienia w celu właściwego określenia ceny ofertowej zamówienia. 11. Całość dostaw związanych z realizacją zamówienia leży po stronie Wykonawcy i będzie przez niego nadzorowana i gwarantowana. 12. Całość zamówienia należy wykonać z materiałów nowych, posiadających aktualne atesty. 13. Zamawiający wyjaśnia, że tam gdzie w dokumentacji załączonej do SIWZ (tj. projekcie budowlanym, projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót,), w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia lub w innych dokumentach odnoszących się do przedmiotu niniejszego zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy pzp, Zamawiający przyjmuje oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu niniejszego zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych takich samych lub lepszych od założonych w ww. dokumentach. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne będą takie same lub lepsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach dokumentacji projektowej. 14. Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku realizacji zadania zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. nr 62 poz. 628), 15. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881), 2) ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, 3) objęcia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych. 16. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymagań przepisów prawa ochrony środowiska i przepisów BHP w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia objętego umową. 17. Wymogi dla okresu gwarancji: 1) Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji ważnej przez minimum 36 miesięcy, od dnia wydania Świadectwa Przejęcia przez Zamawiającego 2) Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty koszt wykonania przeglądów gwarancyjnych co 12 miesięcy od dnia przejęcia Robót potwierdzonego w Świadectwie Przejęcia 3) Gwarancja jakości, musi zapewniać wszelkie naprawy i usuwanie wszystkich usterek i wad jakie powstaną w okresie gwarancyjnym, za wyjątkiem uszkodzeń wynikającej z nieprawidłowej eksploatacji i uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez Zamawiającego; 4) Wykonawca zapewni, że w okresie gwarancyjnym przystąpi do jakiejkolwiek naprawy usuwania usterek i innych działań serwisowych, w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia faktu przez Zamawiającego drogą elektroniczną (email i/lub faks); 5) Przed upływem ostatniego roku gwarancji nastąpi komisyjny przegląd techniczny przedmiotu umowy. Z przeglądu tego sporządzony zostanie protokół. 6) Warunki gwarancji zostały szczegółowo określone we Wzorze Karty Gwarancyjnej, załączonej do części II SIWZ- Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko. Projekt pn.: Budowa kanalizacji oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglomeracji Aleksandrów Kujawski Projekt w ramach konkursu nr 7/POIiŚ/1.1/04/2012.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Gutkowski Jan Gutkowski, ul. 17 stycznia 92, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18530405,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12622620,64
Oferta z najniższą ceną: 12622620,64 / Oferta z najwyższą ceną: 16236000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Dostawa oleju opałowego w ilości 35 tys. litrów dla potrzeb Zespołu Szkół nr 2 w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa Sevofluranum i sprzętu do tomografu z podziałem na pakiety
- Wykonanie, dostawę oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2025.
- Kompleksowa usługa ochrony budynków oraz osób i mienia przy ul. Słowackiego 8 w Aleksandrowie Kujawskim
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski w roku 2025
- Usługa cateringowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.