eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalindostawa paliw dla środków transportowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie i podległych komórkach organizacyjnych na terenie woj. zachodniopomorskiego



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Koszalin: dostawa paliw dla środków transportowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie i podległych komórkach organizacyjnych na terenie woj. zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 41289 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, ul. Partyzantów 7-9, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3433214, fax 094 3415582.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/koszalin;

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa paliw dla środków transportowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie i podległych komórkach organizacyjnych na terenie woj. zachodniopomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw w systemie kart flotowych lub równoważnych dla środków transportowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie oraz podległych komórek organizacyjnych na terenie województwa zachodniopomorskiego. Przedmiotem dostaw jest benzyna bezołowiowa Pb 95, olej napędowy (ON) oraz auto-gaz (LPG) Bezgotówkowy zakup paliwa przez Zamawiającego będzie dokonywany w okresie od marca 2008 r. do marca 2009 r. w zorganizowanej sieci stacji paliw Wykonawcy. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego: a) benzyny bezołowiowej (Pb 95) - 16 000 litrów b) auto - gazu (LPG) - 20 000 litrów c) oleju napędowego (ON) - 3 000 litrów Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy tj. 12 miesięcy od marca 2008 r. do marca 2009 r. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej (Pb 95), auto - gazu (LPG) oraz oleju napędowego (ON). Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekaże Zamawiającemu 28 kart flotowych lub równoważnych umożliwiających Zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliwa. Karty mają być wystawione na numer rejestracyjny pojazdu - wg. stanu na dzień 29.02.2008 r. Karty flotowe lub równoważne służyć będą wyłącznie do zakupu paliw określonych w pkt. 1. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego paliwa przez każdy z pojazdów Zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości zakupionego paliwa. Wskazane jest aby Wykonawca prowadził ewidencję w wskazanym zakresie w systemie elektronicznym za pomocą karty flotowej lub równoważnej, posiadającej kod przypisany do każdego pojazdu, udostępniając Zamawiającemu powyższe informacje poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej Wykonawcy, przekazując Zamawiającemu hasło, za pomocą którego będzie możliwe odczytywanie przedmiotowych informacji lub w inny równoważny sposób. Wykonawca zapewni kontrolę tankowania pojazdów polegającą na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego z kartą flotową w tankowanym pojeździe. Zamawiający dokonywać będzie zakupów paliwa w stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw w miejscowościach: Białogard, Choszczno, Drawsko Pomorskie, Goleniów, Gryfice, Gryfino, Kołobrzeg, Koszalin, Łobez, Myślibórz, Pyrzyce, Sławno, Stargard Szczeciński, Szczecin, Wałcz. Dostarczane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z 19.10.2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 216, poz. 1825). Rozliczenia za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup paliw dokonywane będą dwa razy w miesiącu na podstawie faktury VAT, przelewem na wskazany przez wykonawcę rachunek bankowy. Płatność dokonywana będzie przez Zamawiającego w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.21.00.00 - Propan i butan Kod CPV wg słownika 2008: 09.12.20.00 - Propan i butan .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt. a) b) c), a żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację w miejscowościach: Białogard, Choszczno, Drawsko Pomorskie, Goleniów, Gryfice, Gryfino, Kołobrzeg, Koszalin, Łobez, Myślibórz, Pyrzyce, Sławno, Stargard Szczeciński, Szczecin, Wałcz. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A)Oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 2). B)Dokumenty wymagane w celu poświadczenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 ustawy. 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. koncesja na dystrybucję i obrót paliwami ciekłymi. C) Inne dokumenty 1. wykaz stacji paliw akceptujących oferowane karty flotowe na terenie województwa zachodniopomorskiego. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. A) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. B) mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Dokumenty, o których mowa w ust. B) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. upust - 20
  • 3. ilość stacji w wymienionych miejscowościach - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/koszalin; www.bip.piorin.gov.pl/koszalin

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa wKoszalinie 75 - 411 Koszalin, ul. Partyzantów 7-9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 14:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie 75 - 411 Koszalin, ul. Partyzantów 7-9, pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.