eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GniewinoKompleksowe sprzątanie w obiektach należących lub dzierżawionych przez Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-17

Gniewino: Kompleksowe sprzątanie w obiektach należących lub dzierżawionych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 412942 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Turystyki i Sportu sp. z o.o. , ul. Sportowa 1, 84-250 Gniewino, woj. pomorskie, tel. 058 6706698, faks 058 6706342.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczona odpowidzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie w obiektach należących lub dzierżawionych przez Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1. Kompleksowym sprzątaniu obiektów należących lub dzierżawionych przez Zamawiającego w tym: pływalnia kryta w Gniewinie, Hala sportowo - widowiskowa w Gniewinie, budynek Gminnego Ośrodka Turystyki i Sportu w Gniewinie, szatniowiec przy Stadionie Gminnym w Gniewinie. . Obowiązki te będą realizowane poprzez: I. Budynek Gminnego Ośrodka Turystyki i Sportu w Gniewinie. 1.1.Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku GOTiS w Gniewinie Zamiatanie i zmywanie płaskich powierzchni podłóg - codziennie Odkurzanie wykładzin dywanowych - codziennie Sprzątanie biurek, przecieranie kurzu z mebli, stolików, parapetów, krzeseł - codziennie Opróżnianie i mycie popielniczek - codziennie Opróżnianie koszy, wymiana wkładów foliowych - codziennie Mycie powierzchni oszklonych - codziennie Czyszczenie grzejników - 1 raz tygodniu Wycieranie drzwi, klamek i słuchawek telefonicznych - 1 raz w tygodniu Pranie wykładziny dywanowej - 1 raz w roku Mycie okien - 3 razy w roku Pranie firanek - 2 razy w roku Czyszczenie żaluzji - 1 raz w roku 1.2. Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych: Zamiatanie i zmywanie płaskich powierzchni podłóg (glazura) - codziennie Mycie i dezynfekcja ceramiki sanitarnej i armatury (umywalki, muszle, pisuary, baterie umywalkowe) - codziennie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Uzupełnianie i przecieranie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, kostki zapachowe) - codziennie Mycie okien - 3 razy w roku Mycie drzwi - 1 raz w tygodniu 1.3. Sprzątanie sal konferencyjnych, pomieszczeń socjalnych, kuchni: Zamiatanie i zmywanie płaskich powierzchni podłóg - codziennie Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych - codziennie Sprzątanie biurek, przecieranie kurzu z mebli, stolików, parapetów, krzeseł - codziennie Czyszczenie grzejników - 1 raz tygodniu Wycieranie drzwi, klamek i słuchawek telefonicznych - 1 raz w tygodniu Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Mycie okien - 3 razy w roku Pranie firanek - 2 razy w roku Sprzątanie kuchni - codziennie Pastowanie parkietów - 1 raz w miesiącu Zmywanie naczyń po uroczystościach i imprezach organizowanych przez Zleceniodawcę Pielęgnacja kwiatów znajdujących się w obiekcie II. Sprzątanie pływalni krytej: Zamiatanie i zmywanie płaskich powierzchni podłóg - codziennie Mycie powierzchni oszklonych - codziennie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Czyszczenie grzejników - 1 raz w tygodniu Wycieranie drzwi, klamek - 1 raz w tygodniu Mycie okien - 3 razy w roku Codzienne sprzątanie pomieszczeń sanitarnych: zamiatanie, mycie i dezynfekcja twardych podłóg (glazura), mycie i dezynfekcja ceramiki sanitarnej i armatury (umywalki, muszle, pisuary, baterie umywalkowe) Uzupełnianie i przecieranie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne (papier toaletowy, mydło w płynie, kostki zapachowe) Ciągłe utrzymanie czystości w szatniach: wycieranie szafek, zmywanie płaskich powierzchni podłóg, utrzymanie czystości i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i pryszniców Ciągłe utrzymanie czystości w pomieszczeniach odnowy biologicznej tj.: sauna i hydromasaż oraz w pomieszczeniach przylegających do nich (łazienki, szatnia) Sprzątanie antresoli - zamiatanie i mycie powierzchni płaskich oraz oszklonych - codziennie Mycie powierzchni płaskich w maszynowni - 1 raz w tygodniu Utrzymanie czystości obejścia budynku oraz opróżnianie koszy i wymania wkładów foliowych - codziennie III. Sprzątanie hali widowiskowo - sportowej: 3.1 Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych i szatni: Zamiatanie i zmywanie płaskich powierzchni podłóg (glazura) - codziennie Mycie i dezynfekcja ceramiki sanitarnej i armatury (umywalki, muszle, pisuary, baterie umywalkowe) - codziennie Mycie luster- codziennie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Uzupełnianie i przecieranie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, kostki zapachowe) - codziennie Mycie glazury na ścianach w łazienkach i kabinach prysznicowych - 1 raz w tygodniu Mycie okien - 3 razy w roku Mycie drzwi - 1 raz w tygodniu Sprzątanie 2-ch klatek schodowych - codziennie 3.2. Sprzątanie hali Zamiatanie płaskich powierzchni parkietu - codziennie Mycie płaskich powierzchni parkietu - 1 raz w tygodniu Mycie drzwi - 1 raz w tygodniu Odkurzanie i mycie trybun - w tym; podłogi, krzesełka, balustrady wraz z powierzchniami szklanymi - po każdym meczu i innej imprezie kulturalno - sportowej Czyszczenie grzejników - 1 raz w tygodniu 4. Sprzątanie budynku szatniowca na Stadionie Gminnym: Zamiatanie i zmywanie płaskich powierzchni podłóg - codziennie Odkurzanie wykładziny dywanowej - codziennie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Czyszczenie grzejników - 1 raz w tygodniu Mycie drzwi, klamek - 1 raz w tygodniu Mycie okien - 3 razy w roku sprzątanie pomieszczeń sanitarnych: zamiatanie i mycie twardych podłóg (glazura), mycie ceramiki sanitarnej i armatury (umywalki, muszle, pisuary, baterie umywalkowe) mycie luster - codziennie Mycie glazury na ścianach w łazienkach i kabinach prysznicowych - 1 raz w tygodniu Uzupełnianie i przecieranie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne (papier toaletowy, mydło w płynie, kostki zapachowe) Ciągłe utrzymanie czystości w szatniach: wycieranie szafek, zmywanie płaskich powierzchni podłóg, utrzymanie czystości i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i pryszniców 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych , myjących, czyszczących, dezynfekujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektów w stałej czystości, a w szczególności: 1) papieru toaletowego, (wielkość rolki dopasowana do pojemników); 2) ręczników papierowych w listkach, 3) mydła w płynie 4) środków myjących, czyszczących, dezynfekujących Środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy będą posiadały wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce. Wszystkie w/w produkty będą należytej jakości. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia swoim pracownikom estetycznej odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej- zgodnie z przepisami i zasadami BHP. 6. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: 1).zapewnienia dyżurów serwisu sprzątającego w przypadku okazjonalnych potrzeb Zamawiającego 2). wykonywania innych czynności, koniecznych do utrzymania czystości w obiekcie. 7. Godziny wykonywania czynności sprzątania muszą być dostosowane do specyfiki funkcjonowania w/w obiektów zarówno w dni robocze jak i niedziele i święta w czasie ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie przedłożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych , myjących, czyszczących, dezynfekujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektów w stałej czystości, a w szczególności: 1) papieru toaletowego, (wielkość rolki dopasowana do pojemników); 2) ręczników papierowych w listkach, 3) mydła w płynie 4) środków myjących, czyszczących, dezynfekujących Środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy będą posiadały wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce. Wszystkie w/w produkty będą należytej jakości.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniewino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GOTiS Sp. z o.o. w Gniewinie 84-250 Gniewino Ul. Sportowa 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 godzina 13:30, miejsce: GOTiS Sp. z o.o. w Gniewinie 84-250 Gniewino Ul. Sportowa 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.