Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-10
Szczecin: Dostawa drobnego specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku w pakietach dla SPS ZOZ ZDROJE
Numer ogłoszenia: 412958 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku w pakietach dla SPS ZOZ ZDROJE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego specjalistycznego sprzętu medycznego jednorazowego użytku w pakietach dla SPS ZOZ ZDROJE Przedmiot zamówienia jest podzielony na 19 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie l.. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 Akcesoria do respiratora Hamilton G-5 2. Nr 2 Akcesoria do respiratora SENSOR MEDICS 3100 A 3. Nr 3 Akcesoria do spirometru Pneumoned 4. Nr 4 Akcesoria do systemu monitorowania TCM4 TOSCA/Combi M 5. Nr 5 Filmy światłoczułe i termoczułe do drukarki DryPix 4000 6. Nr 6 Kasety podgrzewające do krwi i płynów 7. Nr 7 Komora inhalacyjna 8. Nr 8 Końcówka kalibracyjna do bilirubinometru BiliChek 9. Nr 9 Łyżki do laryngoskopu 10. Nr 10 Ostrza do strzygarki chirurgicznej Clipper 11. Nr 11 Ostrza do strzygarki chirurgicznej 12. Nr 12 Piny węglowe do leczenia ubytków chrzęstnych 13. Nr 13 Prowadnica urologiczna 14. Nr 14 Siatka do usuwania ciał obcych jednorazowego użytku - standardowa 15. Nr 15 Silikonowy cewnik nefrostomijny z balonem i wąsem 16. Nr 16 Wkręty i płytki do drobnych zabiegów ortopedycznych 17. Nr 17 Zestaw do nakłucia i drenażu opłucnej 18. Nr 18 Zestaw do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego. Zestaw do szycia łąkotki 19. Nr 19 Zestaw do pompy baklofenowej typu Archimedes.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie główne dostawy. Za jedną główną dostawę Zamawiający uzna dostawę polegającą na dostawie różnego rodzaju wyrobów medycznych lub środków farmaceutycznych, z których co najmniej jedna dostawa - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu - będzie o wartości niemniejszej niż określona poniżej: l.. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę, co najmniej 1. Nr 1 Akcesoria do respiratora Hamilton G-5 84 000,00 zł 2. Nr 2 Akcesoria do respiratora SENSOR MEDICS 3100 A 16 000,00 zł 3. Nr 3 Akcesoria do spirometru Pneumoned 13 000,00 zł 4. Nr 4 Akcesoria do systemu monitorowania TCM4 TOSCA/Combi M 32 000,00 zł 5. Nr 5 Filmy światłoczułe i termoczułe do drukarki DryPix 4000 14 000,00 zł 6. Nr 6 Kasety podgrzewające do krwi i płynów 11 000,00 zł 7. Nr 7 Komora inhalacyjna 3 000,00 zł 8. Nr 8 Końcówka kalibracyjna do bilirubinometru BiliChek 5 000,00 zł 9. Nr 9 Łyżki do laryngoskopu 1 800,00 zł 10. Nr 10 Ostrza do strzygarki chirurgicznej Clipper 4 000,00 zł 11. Nr 11 Ostrza do strzygarki chirurgicznej 6 000,00 zł 12. Nr 12 Piny węglowe do leczenia ubytków chrzęstnych 19 000,00 zł 13. Nr 13 Prowadnica urologiczna 3 000,00 zł 14. Nr 14 Siatka do usuwania ciał obcych jednorazowego użytku - standardowa 5 000,00 zł 15. Nr 15 Silikonowy cewnik nefrostomijny z balonem i wąsem 6 000,00 zł 16. Nr 16 Wkręty i płytki do drobnych zabiegów ortopedycznych 155 000,00 zł 17. Nr 17 Zestaw do nakłucia i drenażu opłucnej 39 000,00 zł 18. Nr 18 Zestaw do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego. Zestaw do szycia łąkotki 150 000,00 zł 19. Nr 19 Zestaw do pompy baklofenowej typu Archimedes 6 000,00 zł Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia ww.warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 5; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż l.. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu na sumę ubezpieczenia 1. Nr 1 Akcesoria do respiratora Hamilton G-5 84 000,00 zł 2. Nr 2 Akcesoria do respiratora SENSOR MEDICS 3100 A 16 000,00 zł 3. Nr 3 Akcesoria do spirometru Pneumoned 13 000,00 zł 4. Nr 4 Akcesoria do systemu monitorowania TCM4 TOSCA/Combi M 32 000,00 zł 5. Nr 5 Filmy światłoczułe i termoczułe do drukarki DryPix 4000 14 000,00 zł 6. Nr 6 Kasety podgrzewające do krwi i płynów 11 000,00 zł 7. Nr 7 Komora inhalacyjna 3 000,00 zł 8. Nr 8 Końcówka kalibracyjna do bilirubinometru BiliChek 5 000,00 zł 9. Nr 9 Łyżki do laryngoskopu 1 800,00 zł 10. Nr 10 Ostrza do strzygarki chirurgicznej Clipper 4 000,00 zł 11. Nr 11 Ostrza do strzygarki chirurgicznej 6 000,00 zł 12. Nr 12 Piny węglowe do leczenia ubytków chrzęstnych 19 000,00 zł 13. Nr 13 Prowadnica urologiczna 3 000,00 zł 14. Nr 14 Siatka do usuwania ciał obcych jednorazowego użytku - standardowa 5 000,00 zł 15. Nr 15 Silikonowy cewnik nefrostomijny z balonem i wąsem 6 000,00 zł 16. Nr 16 Wkręty i płytki do drobnych zabiegów ortopedycznych 155 000,00 zł 17. Nr 17 Zestaw do nakłucia i drenażu opłucnej 39 000,00 zł 18. Nr 18 Zestaw do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego. Zestaw do szycia łąkotki 150 000,00 zł 19. Nr 19 Zestaw do pompy baklofenowej typu Archimedes 6 000,00 zł Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 1) odpowiedni załącznik nr 1.1-1.19 Szczegółowa oferta cenowa (pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia); 2) pisemne oświadczenie wykonawcy - według wzoru załącznika nr 6 do SIWZ;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik nr 1.1 - 1.19 szczegółowa oferta cenowa Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 - oświadczenie o grupie kapitałowej; Załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 5 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień; Załącznik nr 6 - oświadczenie wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 5) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy; 6) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); 7) zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS za poprzedni rok kalendarzowy. W takim przypadku strony mogą przystąpić do negocjacji zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 1 ust. 1 po upływie każdego roku obowiązywania umowy; 8) zmiana jest nie istotna. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 11:00, miejsce: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, w godzinach 07:30 do 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Akcesoria do respiratora Hamilton G-5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do respiratora Hamilton G-5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Akcesoria do respiratora SENSOR MEDICS 3100 A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do respiratora SENSOR MEDICS 3100A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 Akcesoria do spirometru Pneumoned.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do spirometru Pneumoned.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 Akcesoria do systemu monitorowania TCM4 TOSCA/Combi M.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do systemu monitorowania TCM4 TOSCA / Combi M.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 Filmy światłoczułe i termoczułe do drukarki DryPix 4000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy światłoczułe i termoczułe do drukarki DRYPIX 4000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 Kasety podgrzewające do krwi i płynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasety podgrzewające do krwi i płynów j.u..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 Komora inhalacyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora inhalacyjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 Końcówka kalibracyjna do bilirubinometru BiliChek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówka kalibracyjna do bilirubinometru BiliChek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 Łyżki do laryngoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łyżki do laryngoskopu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 Ostrza do strzygarki chirurgicznej Clipper.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza do strzygarki chirurgicznej Clipper.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 Ostrza do strzygarki chirurgicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza do bezprzewodowej strzygarki chirurgicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 Piny węglowe do leczenia ubytków chrzęstnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piny węglowe do leczenia ubytków chrzęstnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Prowadnica urologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnica urologiczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 -Siatka do usuwania ciał obcych jednorazowego użytku - standardowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka do usuwania ciał obcych jednorazowego użytku - standardowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 Silikonowy cewnik nefrostomijny z balonem i wąsem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Silikonowy cewnik nefrostomijny z balonem i wąsem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Nr 16 Wkręty i płytki do drobnych zabiegów ortopedycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty i płytki do drobnych zabiegów ortopedycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 Zestaw do nakłucia i drenażu opłucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do nakłucia i drenażu opłucnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 Zestaw do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego. Zestaw do szycia łąkotki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego. Zestaw do szycia łąkotki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 Zestaw do pompy baklofenowej typu Archimedes.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pompy baklofenowej typu Archimedes.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Zakup i sukcesywna dostawa akumulatorów na podstawie zamówień do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG
- "Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych na terenie województwa zachodniopomorskiego w 2025 r." z podziałem na 7 części
- Komp. konc pop komf odwodn w zlewni Osówki w Szcz. Wykonanie PFU dla konc techniczno-kosztowej zagosp wód opad i roztop w Szcz dla Jednostek Odwod 03 Centrum-Północ, 06 Potoki Wzgórza, 07 Warszewiec
- Dostawa oleju napędowego do OT Nowe Linie
- Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami wraz z windą do transportu osób na wózkach inwalidzkich
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lampa operacyjna bezcieniowa, dwuczaszowa z kamerą
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu RTG dla Szpitala w Kamieniu Pomorskim Sp. Z o.o.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Porty naczyniowe
- Dostawa drobnego sprzętu
- Na sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów stosowanych do radioterapii i brachyterapii dla UCK
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.