Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-25
Poznań: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku oraz sprzętu niesterylnego
Numer ogłoszenia: 41305 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku oraz sprzętu niesterylnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I. Worki sterylne do moczu 2 litrowe. -10.000 szt.; Pakiet II. 1.Strzykawka tuberkulinowa bez igły. -10 op., 1 op.=100szt.; Pakiet III. Magnetyczny licznik igieł na 10 szt. -4500 szt.; Pakiet IV. 1. Rękawice chirurgiczne - bezlateksowe, bezpudrowe. Rozmiary: 7,5- 1000 par; 8,0 - 1500 par; Pakiet V. 1. Strzykawki 100 ml typu JANETT. -8000 szt.; 2. Czyścik do czyszczenia końcówek do koagulacji -4000 szt.; Pakiet VI. 1. Zestaw infuzyjny do podaży grawitacyjnej. -10.000 szt.; Pakiet VII. 2. Paski do glukometrów typu Accu-Chek Active. -700 opak. op.=50szt.; Pakiet VIII. 1. Kaniula dożylna z portem w systemie samodomykającym. W rozmiarach: 0,9 x 25 mm (22G) - 25000 szt.; 1,1 x 32 mm (20G) -25000 szt. ; 1,3 x 45 mm (18G) - 3000 szt. ; 1,5 x 45 mm (17G) - 500 szt. ; 1,8 x 45 mm (16G) - 500 szt. ; 2,0 x 45 mm (14G) -300 szt. ; Pakiet IX. Butelki do drenażu ran w systemie zamkniętym wg. Redona -8.000 szt. ; Pakiet X. Dren lateksowy typu PENROSE -120 szt.; Pakiet XI. Ostrza chirurgiczne. Nr 10 -90 op.; Nr 11 -100 op;. Nr 12 -120 op.; Nr 15 -110 op. ; Nr 20 -40 op. ; Nr 24 -30 op. ; 1 op.=100szt. Pakiet XII. Zestaw do wkłuć centralnych trójświatłowy -500 szt.; Pakiet XIII. 1.Wąż do odsysania. -3000 szt.; 2.Końcówki do ssaka -1500 sz.; 3.Schodkowy łącznik drenów -500 szt.; 4.Zestaw do odsysania, płukania i oświetlania pola operacyjnego -60 szt.; 5.Zestaw do odsysania, płukania i oświetlania pola operacyjnego -12 szt.; Pakiet XIV. 1.Maska twarzowa anestezjologiczna NR 4 -3500 szt.; NR 5 -1500 szt.; Pakiet XV. 1. Wkłady jednorazowe do kontrastu. -1000 szt.; Pakiet XVI. 1.Rękawice diagnostyczne S - 1000 opak.; M - 1200 opak.; op.= 100szt.; Pakiet XVII. 1.Port żylny dla dorosłych -200 szt.; Pakiet XVIII. 1.Strzykawki iniekcyjne dwuczęściowe w opakowaniach po 100 szt. 2 ml- 600 op.; 5 ml- 1100 op.; 10 ml- 1500 op.; 20 ml - 1000 op. ; Pakiet XIX. 1.Rurki intubacyjne stosowane do zabiegów laserowych z podwójnym mankietem i oczkiem Murphyego. 4,5- 5 szt.; 5,0 - 10 szt.; 5,5- 15 szt. ; 6,0- 40 szt.; Pakiet XX. 1.Prezerwatywy -10.000 szt.; Pakiet XXI. 1.Zestaw do podaży paklitakselu -450 szt.; Pakiet XXII. 1.Ochraniacze na buty -5.000 szt.; Pakiet XXIII. Serweta operacyjna 150 x 100 cm 1.Serweta z taśmą lepną -600 szt.; 2.Serweta bez taśmy lepnej -600 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy). W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. 3 Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w punkcie VI. 1.2 specyfikacji. 4. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 5. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 stawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do specyfikacji. 7. Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 5. 8. Dokumenty ( certyfikaty, zaświadczenia, świadectwa) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj: a) Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno b) Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.4.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z poźn. zm.). Dokumenty, o których mowa powyżej muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia. Dokumenty wymienione w pkt.8 a i b winny zachować swoją ważność na dzień składnia oferty. c) Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa wyżej. 1.9 Dokumenty zawierające opis przedmiotu zamówienia w formie kart katalogowych/folderów potwierdzające spełnienie warunków określonych w załączniku nr 6 do specyfikacji. 1.10 Próbki oferowanego sprzętu wymienione w załączniku nr 6 w pakietach, których dotyczą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Sprzętu wobec wartości ustalonej w ust. 1 paragrafu 4 wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Sprzęt, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmian cen urzędowych Sprzętu , c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Sprzęt importowany, d) zastosowania waloryzacji cen na podstawie postanowień ust. 5-8 paragrafu 4, z tym, że waloryzacja nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15, 61-866 Poznań
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028D, I piętro, Kantor Cegielskiego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań pok. 3089 dawniej 301 (Kancelaria - III piętro w STARYM BUDYNKU),.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki sterylne do moczu 2 litrowe. -10.000 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawka tuberkulinowa bez igły -10 op.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Magnetyczny licznik igirł na 10szt. - 4500 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne - bezlateksowe, bezpudrowe. Rozmiary: 7,5- 1000 par; 8,0 - 1500 par; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki 100 ml typu Janett - 8000 szt. 2. Czyścik do czyszczenia końcówek do koagulacji - 4000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw infuzyjny do podaży grawitacyjnej. -10.000 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Paski do glukometrów typu Accu-Chek Active. -700 opak. 1 op. = 50szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VIII 1. Kaniula dożylna z portem w systemie samodomykającym. W rozmiarach: 0,9 x 25 mm (22G) - 25000 szt.; 1,1 x 32 mm (20G) -25000 szt. ; 1,3 x 45 mm (18G) - 3000 szt. ; 1,5 x 45 mm (17G) - 500 szt. ; 1,8 x 45 mm (16G) - 500 szt. ; 2,0 x 45 mm (14G) -300 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butelki do drenażu ran w systemie zamkniętym wg. Redona -8.000 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren lateksowy typu PENROSE -120 szt.; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne. Nr 10 -90 op.; Nr 11 -100 op;. Nr 12 -120 op.; Nr 15 -110 op. ; Nr 20 -40 op. ; Nr 24 -30 op. ; 1 op.=100szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawiera załacznik nr 6 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do wkłuć centralnych trójświatłowy -500 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XIII 1.Wąż do odsysania. -3000 szt.; 2.Końcówki do ssaka -1500 sz.; 3.Schodkowy łącznik drenów -500 szt.; 4.Zestaw do odsysania, płukania i oświetlania pola operacyjnego -60 szt.; Zestaw 5.Zestaw do odsysania, płukania i oświetlania pola operacyjnego -12 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Maska twarzowa anestezjologiczna NR 4 -3500 szt.; NR 5 -1500 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkłady jednorazowe do kontrastu. -1000 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rękawice diagnostyczne S - 1000 opak.; M - 1200 opak.; 1op.=100szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Port żylny dla dorosłych -200 szt.; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawki iniekcyjne dwuczęściowe w opakowaniach po 100 szt. 2 ml- 600 op.; 5 ml- 1100 op.; 10 ml- 1500 op.; 20 ml - 1000 op. ; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rurki intubacyjne stosowane do zabiegów laserowych z podwójnym mankietem i oczkiem Murphyego. 4,5- 5 szt.; 5,0 - 10 szt.; 5,5- 15 szt. ; 6,0- 40 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rurki intubacyjne stosowane do zabiegów laserowych z podwójnym mankietem i oczkiem Murphyego. 4,5- 5 szt.; 5,0 - 10 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz 5,5- 15 szt. ; 6,0- 40 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Prezerwatywy -10.000 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawiera załacznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do podaży paklitakselu -450 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ochraniacze na buty -5.000 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 6 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta operacyjna 150 x 100 cm 1.Serweta z taśmą lepną -600 szt.; 2.Serweta bez taśmy lepnej -600 szt.; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- USŁUGA MEDYCYNY PRACY
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 160103 (opony); 150102 (opakowania PET, folia PET); 15 01 02, 20 01 39 (plastik twardy); 20 01 10 oraz 20 01 11 (odzież/tekstylia) pochodzących z trzech Punktów(...)
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Dostawa oprogramowania
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 471 Opatówek-Rzymsko polegająca na budowie chodnika, zatok autobusowych w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku Tokary-Głuchów-Etap 5.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Dostawa systemów pozycjonerów do ułożenia pacjenta na stole operacyjnym
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Dostawa Sevofluranum i sprzętu do tomografu z podziałem na pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.