To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-23
Białystok: AZP/261/D/51/TIN/SWI/231/A13/2012 - dostawa aparatury medycznej dla Kliniki Okulistyki i Zakładu Anatomii Prawidłowej Człowieka Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na trzy części
Numer ogłoszenia: 413138 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321146 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZP/261/D/51/TIN/SWI/231/A13/2012 - dostawa aparatury medycznej dla Kliniki Okulistyki i Zakładu Anatomii Prawidłowej Człowieka Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na trzy części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej dla Kliniki Okulistyki i Zakładu Anatomii Prawidłowej Człowieka Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na trzy następujące części: Część nr 1 - Przenośny system źródła światła - 1 szt. (CPV - 31712348-1), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 1, stanowiący integralną część SIWZ. Wymagane parametry oceniane przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 1, stanowiący integralną część SIWZ. Część nr 2 - Wózek podnośnikowy hydrauliczny - 1 szt. (CPV - 33946000-3), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 2, stanowiący integralną część SIWZ. Część nr 3 - Zestaw narzędzi do preparowania - 1 kpl. (CPV - 33141410-7), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - FORMULARZ CENOWY - część nr 3, stanowiący integralną część SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również: pełną i bezwarunkową gwarancję, serwis gwarancyjny, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc. Szczegółowy opis i wymagane warunki dotyczące gwarancji i serwisu zawierają OPISY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (wymagania ogólne) - Załączniki Nr 2 do SIWZ dla poszczególnych części zamówienia. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie pracowników personelu Użytkownika w pełnym zakresie przedmiotowym objętym instrukcją użytkownika, które to świadczenia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty - nie dotyczy części nr 3.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.23.48 - Diody laserowe 33.94.60.00 - Wózki do autopsji 33.14.14.10 - Przecinaki i noże chirurgiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część nr 1 - Przenośny system źródła światła - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INOV8 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa, ul. Koński Jar 2/29, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10536,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12960,00
Oferta z najniższą ceną: 12960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część nr 2 - Wózek podnośnikowy hydrauliczny - 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARPER SPÓŁKA CYWILNA KRZYSZTOF MACHEJ MAREK PIECHA
jakie przetargi wygrała firma
ARPER SPÓŁKA CYWILNA KRZYSZTOF MACHEJ MAREK PIECHA
- Krzysztof Machej i Marek Piecha - wspólnicy spółki cywilnej ARPER, ul. Rudowska 33, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18699,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12730,50
Oferta z najniższą ceną: 12730,50 / Oferta z najwyższą ceną: 22878,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część nr 3 - Zestaw narzędzi do preparowania - 1 kpl
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HYGECO Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Partyzantów 34, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6481,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6968,16
Oferta z najniższą ceną: 6968,16 / Oferta z najwyższą ceną: 6968,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa mobilnych stacji uzdatniania wody
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego 6U na potrzeby Klubu Seniora w budynku mieszkalnym przy ul. Pietkiewicza 10 w Białymstoku.
- "Remont przejazdu drogowo-kolejowego wbk 145 Skład Hajnówka"
- Budowa instalacji elektrycznych wewnętrznych i doziemnych niskiego napięcia na potrzeby istniejącego zabytkowego budynku młyna przy ul. Pod Krzywą 11/1, Białystok.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
- Przebudowa oświetlenia zewnętrznego w Ośrodku Wypoczynkowym "Dwór Mejera" w Hołnach Mejera, na działce o nr ewid. gr 4, obręb Sejny.
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.