eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DynówDostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego, sprzętu z zakresu mechaniki samochodowej oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-10

Ogłoszenie nr 41316 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.

Dynów: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego, sprzętu z zakresu mechaniki samochodowej oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
"Szkoła fachowych kompetencji zawodowych", konkurs nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-004/15 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa IX. Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4. Poprawa jakości kształcenia zawodowego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych, krajowy numer identyfikacyjny 69070009400000, ul. ul. Polna  3, 36065   Dynów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 521 045, e-mail whamerla@poczta.fm, faks 166 521 043.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zsz-dynow.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://bip.zsz-dynow.net


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.zsz-dynow.net


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Adres:
Zespół Szkół Zawodowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Dynowie, ul. Polna 3, 36-065 Dynów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego, sprzętu z zakresu mechaniki samochodowej oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie
Numer referencyjny: ZSZ.351-1/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących przedmiotów: W części I: Zestawy komputerowe - 47 sztuk Oprogramowanie do zestawów komputerowych (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) - 47 sztuk Oprogramowanie do zestawów komputerowych (program do tworzenia stron internetowych) - 22 sztuki Komputery przenośne (laptopy) - 18 sztuk Oprogramowanie do komputerów przenośnych (laptopów) (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) -18 sztuk W części II: Oprogramowanie do zarządzania pracownią języków obcych - 1 sztuka Wyposażenie pracowni języków obcych - zestaw pomocy dydaktycznych: (jednostka centralna, słuchawki z mikrofonem - 16 + 1 sztuk, głośnik montowany w blendzie biurka lektora - 2 sztuki, biurko lektora - 1 sztuka, stolik uczniowski 2 - osobowy - 8 sztuk, podłączenie stanowisk uczniowskich z jednostką centralną - 16 sztuk, lampka LED na stanowisko ucznia i nauczyciela z okablowaniem - 16 + 1 sztuk, krzesła uczniowskie - 16 sztuk, krzesło nauczyciela - 1 sztuka, tablica interaktywna dotykowa - 1 sztuka, projektor - 1 sztuka) Tablice tematyczne oraz filmy anglojęzyczne i niemieckojęzyczne - zestaw - 15 sztuk W części III: Klucze pneumatyczne udarowe (małe z dużym momentem) - 5 sztuk Urządzenie do diagnozowania i obsługi czujników ciśnienia opon - 1 sztuka Tester alternatorów i regulatorów napięcia (alternatory sterowane elektronicznie) - 1 sztuka Urządzenie rozruchowe i prostownicze (z funkcją regeneracji akumulatora) - 1 sztuka Tester płynu hamulcowego (temperatura wrzenia) - 1 sztuka Rejestrator parametrów EOBD pracy pojazdu - 1 sztuka Wyciągu spalin mobilny - 1 sztuka Narzędzia do montażu i demontażu wtryskiwaczy w silnikach Diesla - zestaw - 1 sztuka Urządzenie do wymiany płynu hamulcowego - 1 sztuka Zestaw narzędzi do pomiaru sprawności kół dwumasowych - 1 sztuka

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:48000000-8, 30230000-0, 30212100-6, 30213300-8, 30231300-0, 48730000-4, 32000000-3, 31500000-1, 30195000-2, 32354500-4, 39162200-7, 39130000-2, 30231310-3, 31710000-6, 43800000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 14


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W zakresie dotyczącym Części I - Zestawy komputerowe 47 sztuk: - Deklaracja zgodności CE - Wydruk przeprowadzonych testów wydajności (procesor), zgodnie z wskazaniami określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) i w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz ofertowy w części I zamówienia) - Certyfikat ISO6001:2000 dla producenta sprzętu komputerowego - Dokument jednostki potwierdzający spełnienie wymagań głośności jednostki mierzonej z pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE) 23 dB - Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą ROHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki sprzętu - Certyfikat EnergyStar 6.0 - oświadczenie wykonawcy sprzętu. W zakresie dotyczącym Części I - Komputery przenośne (laptopy) 18 sztuk: - Deklaracja zgodności CE - Wydruk przeprowadzonych testów wydajności (procesor), zgodnie z wskazaniami określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) i w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz ofertowy w części I zamówienia) - Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu komputerowego - Certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej SILVER, ważny w dniu składania oferty i potwierdzony wydrukiem ze strony www.epeat.net - Dokument jednostki potwierdzający spełnienie wymagań głośności jednostki mierzonej z pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE) 23 dB - Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą ROHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki sprzętu - Certyfikat EnergyStar 6.0 - oświadczenie wykonawcy sprzętu. W zakresie dotyczącym Części III - każdy z przedmiotów: W zakresie dotyczącym Części II - Słuchawki z mikrofonem 16+1 sztuk: - Deklaracja zgodności CE W zakresie dotyczącym Części II - Krzesła uczniowskie 16 sztuk: W zakresie dotyczącym Części II - Krzesło nauczyciela 1 sztuka: - Certyfikat Zgodności z Normą PN-EN 1729-1:2007.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania Wykonawcy na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginała lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w w sprawie zamówienia publicznego o ile prawo do ich podpisania nie wynika z z innych dokumentów złożonych z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena brutto60
Długość gwarancji20
Termin dostawy20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zmiany umowy możliwe są w sytuacji i na zasadach określonych art. 144 ust. 1 ustawy PZP. W zakresie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający dokona zmiany treści umowy w następujących okolicznościach: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy PZP, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 poz. 584, ze. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 885 ze zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, nie może prowadzić do wydłużenia terminu obowiązywania umowy; 2)wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3)wystąpi konieczność zmiany miejsca dostawy poszczególnych pozycji Przedmiotu Umowy, 4)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili zawierania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmiany osób i adresów, o których mowa w § 11 ust. 2 Umowy, które to zmiany nie wymagają sporządzenia Aneksu, a jedynie pisemnego poinformowania drugiej Strony (również za pomocą faksu lub e-maila).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/03/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: dostawa zestawów komputerowych - 47 sztuk,oprogramowania w wersji dla edukacji do zestawów komputerowych (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) - 47 sztuk, oprogramowania do zestawów komputerowych (program do tworzenia stron internetowych) - 22 sztuki, komputerów przenośnych (laptopów) - 18 sztuk, oprogramowania w wersji dla edukacji do komputerów przenośnych (laptopów) (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) -18 sztuk

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest dostawa: 1)zestawów komputerowych - 47 sztuk, 2)oprogramowania w wersji dla edukacji do zestawów komputerowych (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) - 47 sztuk, 3)oprogramowania do zestawów komputerowych (program do tworzenia stron internetowych) - 22 sztuki, 4)komputerów przenośnych (laptopów) - 18 sztuk, 5)oprogramowania w wersji dla edukacji do komputerów przenośnych (laptopów) (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) -18 sztuk
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 48000000-8, 30230000-0, 30212100-6, 30213300-8, 30231300-0, 48730000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto60
Długość gwarancji20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zgodnie z art. 83 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług stawkę podatku w wysokości 0% stosuje się m.in. do dostaw sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych. Wykaz sprzętu komputerowego do którego zastosowanie ma stawka VAT 0% został określony w załączniku nr 8 do ustawy o podatku od towarów i usług. Wykonawca powinien uwzględnić wskazaną okoliczność w ofercie co oznacza konieczność zastosowania następujących stawek podatku VAT: Zestawy komputerowe - 47 sztuk - 0% Oprogramowanie do zestawów komputerowych (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) - 47 sztuk - 23% Oprogramowanie do zestawów komputerowych (program do tworzenia stron internetowych) - 22 sztuki - 23% Komputery przenośne (laptopy) - 18 sztuk - 23% Oprogramowanie do komputerów przenośnych (laptopów) (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) -18 sztuk - 23%


Część nr: 2    Nazwa: Dostawa oprogramowania do zarządzania pracownią języków obcych - 1 sztuka, wyposażenia pracowni języków obcych - zestaw pomocy dydaktycznych (jednostka centralna, słuchawki z mikrofonem - 16 + 1 sztuk, głośnik montowany w blendzie biurka lektora - 2 sztuki, biurko lektora - 1 sztuka, stolik uczniowski 2 - osobowy - 8 sztuk, podłączenie stanowisk uczniowskich z jednostką centralną - 16 sztuk, lampka LED na stanowisko ucznia i nauczyciela z okablowaniem - 16 + 1 sztuk, krzesła uczniowskie - 16 sztuk, krzesło nauczyciela - 1 sztuka, tablica interaktywna dotykowa - 1 sztuka, projektor - 1 sztuka), tablic tematycznych oraz filmów anglojęzycznych i niemieckojęzycznych - zestaw - 15 sztuk

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest dostawa: 1)oprogramowania do zarządzania pracownią języków obcych - 1 sztuka, 2)wyposażenia pracowni języków obcych - zestaw pomocy dydaktycznych - jednostka centralna, - słuchawki z mikrofonem - 16 + 1 sztuk, - głośnik montowany w blendzie biurka lektora - 2 sztuki, - biurko lektora - 1 sztuka, - stolik uczniowski 2 - osobowy - 8 sztuk, - podłączenie stanowisk uczniowskich z jednostką centralną - 16 sztuk, - lampka LED na stanowisko ucznia i nauczyciela z okablowaniem - 16 + 1 sztuk, - krzesła uczniowskie - 16 sztuk, - krzesło nauczyciela - 1 sztuka, - tablica interaktywna dotykowa - 1 sztuka, - projektor - 1 sztuka, 3)tablic tematycznych oraz filmów anglojęzycznych i niemieckojęzycznych - zestaw - 15 sztuk
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 48000000-8, 32000000-3, 31500000-1, 30195000-2, 32354500-4, 39162200-7, 39130000-2, 30231310-3, 31710000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto60
Długość gwarancji20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Dostawa kluczy pneumatycznych udarowych (małych z dużym momentem) - 5 sztuk, urządzenia do diagnozowania i obsługi czujników ciśnienia opon - 1 sztuka, testera alternatorów i regulatorów napięcia (alternatory sterowane elektronicznie) - 1 sztuka, urządzenia rozruchowego i prostowniczego (z funkcją regeneracji akumulatora) - 1 sztuka, testera płynu hamulcowego (temperatura wrzenia) - 1 sztuka, rejestratora parametrów EOBD pracy pojazdu - 1 sztuka, wyciągu spalin mobilnego - 1 sztuka, narzędzi do montażu i demontażu wtryskiwaczy w silnikach Diesla - zestaw - 1 sztuka, urządzenia do wymiany płynu hamulcowego - 1 sztuka, zestawu narzędzi do pomiaru sprawności kół dwumasowych - 1 sztuka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w Części 3 jest dostawa: 1)kluczy pneumatycznych udarowych (małych z dużym momentem) - 5 sztuk, 2)urządzenia do diagnozowania i obsługi czujników ciśnienia opon - 1 sztuka, 3)testera alternatorów i regulatorów napięcia (alternatory sterowane elektronicznie) - 1 sztuka, 4)urządzenia rozruchowego i prostowniczego (z funkcją regeneracji akumulatora) - 1 sztuka, 5)testera płynu hamulcowego (temperatura wrzenia) - 1 sztuka, 6)rejestratora parametrów EOBD pracy pojazdu - 1 sztuka, 7)wyciągu spalin mobilnego - 1 sztuka, 8)narzędzi do montażu i demontażu wtryskiwaczy w silnikach Diesla - zestaw - 1 sztuka, 9)urządzenia do wymiany płynu hamulcowego - 1 sztuka, 10)zestawu narzędzi do pomiaru sprawności kół dwumasowych - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena brutto60
Długość gwarancji20
Termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.