eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PobiedziskaSPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU ORAZ PROJEKTÓW DECYZJI O LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO W ROKU 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Pobiedziska: SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU ORAZ PROJEKTÓW DECYZJI O LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO W ROKU 2010
Numer ogłoszenia: 413178 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU ORAZ PROJEKTÓW DECYZJI O LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO W ROKU 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do w/w ustawy: a)projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, b)projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, c)projektów zmiany decyzji, 2.Klasyfikacja - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 3.Projekty decyzji muszą zawierać część tekstową oraz graficzną sporządzoną czytelnie umożliwiającej wykonanie kopii oraz dokumentację fotograficzną wraz z protokółem oględzin z przeprowadzonej wizji terenowej. 4.Sporządzony projekt decyzji o warunkach zabudowy będzie zawierał: a. Część tekstową wraz z dokładną analizą b. Załącznik rysunkowy do projektu decyzji c. Załącznik rysunkowy do analizy d. Dokumentację fotograficzną z przeprowadzonej wizji terenowej 5.Dokumentację projektów przedmiotowych decyzji lub zmiany decyzji należy przekazywać w jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz w postaci elektronicznej na nośniku CD; część tekstowa: w formacie doc, część rysunkowa w formacie pdf. 6.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania materiałów do uzgodnienia projektu z organami wymienionymi w ustawie oraz ponownego przygotowania projektu decyzji w przypadku wniesienia uwag przez organy uzgadniające, strony postępowania lub uchylenia decyzji przez organ II instancji. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do formy graficznej sporządzanych projektów decyzji (nie dotyczy rozwiązań merytorycznych). 8.Zamawiający planuje, iż ilość opracowanych projektów decyzji w roku 2010 wyniesie około 350 sztuk. 9.Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany realizować każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego, z których wynikał będzie zakres i termin wykonywania prac. 10.Do zadań wykonawcy należy również pobyt osoby sporządzającej projekty przedmiotowych decyzji przez co najmniej cztery godziny raz w tygodniu, w godzinach pracy urzędu, w jego siedzibie, w celu : - wymiany korespondencji oraz zapoznania się z przekazanymi wnioskami, - niezwłocznego usuwania błędów, które mogą zostać poprawione w siedzibie Zamawiającego oraz wprowadzania takich korekt w sporządzonych projektach decyzji, których można dokonać bez przeprowadzenia weryfikacji analizy w terenie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Za spełnienie warunku określonego w ust. 1 pkt 1.1. Zamawiający uzna: a. prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Za spełnienie warunku określonego w ust. 1 pkt 1.2 Zamawiający uzna a) zrealizowania minimum jednego zadania polegającego na wykonaniu minimum dwustu projektów decyzji o warunkach zabudowy i/lub projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi. b) dysponowanie, w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia wynikające z art. 50 ust. 4 i art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 4. Za spełnienie warunku określonego w ust. 1 pkt 1.3 Zamawiający uzna posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 5. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, sporządzone według wzoru; 1.3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z uwzględnieniem punku 3a działu VIII; 1.4. Dokumenty potwierdzające prawidłowość wykonanych usług; 1.5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia z zastrzeżeniem ust. 3 lit. b działu VIII. 1.6. dokument potwierdzający, iż osoby wskazane w wykazie posiadają uprawnienia architektoniczne i/lub urbanistyczne oraz zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby architektów i/lub urbanistów aktualne na dzień składania ofert; 1.7. polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 1.8. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnione; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o którym mowa w paragrafie 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2006 r (Dz.U. nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gmina Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska pokój 42, osoba do kontaktu: Katarzyna Pańczak, tel. 0618977174, fax. 0618977124.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gmina Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.