To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-23
Krosno: Usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 kursów specjalistycznych: barmańskiego, kelnerskiego oraz obsługi kas fiskalnych, zakładania i prowadzenia własnej firmy dla uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców
Numer ogłoszenia: 413240 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208827 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 kursów specjalistycznych: barmańskiego, kelnerskiego oraz obsługi kas fiskalnych, zakładania i prowadzenia własnej firmy dla uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, które będą realizowane w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie przy ul. Szpetnara 9. CZĘŚĆ I Organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego na poziomie podstawowym dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw będzie ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. -liczba grup - 1, -liczba uczniów w grupie - 8, -liczba godzin kursu - 50 h łącznie, w tym 25 h zajęć praktycznych, -planowany termin kursu: X-XII 2012r., -kurs powinien odbywać się w dni robocze oraz w soboty i/lub w niedziele. Dzienna liczba godzin dydaktycznych kursu może wynosić minimum 3 godziny, a maksimum 8 godzin. Harmonogram kursu musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły; Wykonawca obowiązany jest opracować autorski program kursu, który będzie obejmował co najmniej niżej wskazane moduły: 1.Wprowadzenie do zawodu barmana, 2.Terminologia i funkcjonowanie sprzętu barowego oraz rodzaje stosowanego szkła i miar barowych, 3.Alkoholoznawstwo, 4.Miksologia - zasady komponowania napojów mieszanych, 5.Zajęcia z miksologii, 6.Zasady podawania napojów alkoholowych, 7.Dekoracje, 8.Odpowiedzialne serwowanie alkoholu, 9.Obsługa gości, 10.Organizacja baru i pracy barmana (w tym podstawy zarządzania barem), 11.Podstawowe triki barmańskie. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły programu i wstępnego harmonogramu kursu najpóźniej dzień przed rozpoczęciem kursu - celem zaakceptowania. Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności kursantów. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa, certyfikaty itp. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu: - materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne i teoretyczne, materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek (notatnik, długopis); -wykonawca zapewni swój sprzęt szkoleniowy, niezbędny do przeprowadzenia kursu, -wykonawca zapewni w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 5 godzin, wykonawca zapewni jeden gorący posiłek dla uczestników projektu. Wykonawca wliczy w cenę szkolenia również inne koszty, które uzna za niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowych warsztatów. Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych ZSP Nr 2, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowane dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. CZĘŚĆ II Organizacja i przeprowadzenie kursu kelnerskiego na poziomie podstawowym dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. -liczba grup - 1, -liczba uczniów w grupie - 8, -liczba godzin kursu - 50 h łącznie, w tym 25 h zajęć praktycznych, -planowany termin kursu: X-XII 2012r. Kurs powinien odbywać się w dni robocze oraz w soboty i/lub w niedziele. Dzienna liczba godzin dydaktycznych kursu może wynosić minimum 3 godziny, a maksimum 8 godzin. Harmonogram kursu musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły. Wykonawca obowiązany jest opracować autorski program kursu, który będzie obejmował co najmniej niżej wskazane moduły: 1. obsługa kelnerska gości, 2. savoir vivre, 3. nakrywanie do stołu, 4. serwowanie potraw i napojów, 5. organizowanie różnych form przyjęć i bankietów, 6. przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi, 7. techniki noszenia naczyń itp. 8. system rozliczeń kelnerskich. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły programu i wstępnego harmonogramu kursu najpóźniej dzień przed rozpoczęciem kursu - celem zaakceptowania. Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności kursantów. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa, certyfikaty itp. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu: - materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne i teoretyczne, materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek (notatnik, długopis); -wykonawca zapewni swój sprzęt szkoleniowy, niezbędny do przeprowadzenia kursu, -wykonawca zapewni w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 5 godzin, wykonawca zapewni jeden gorący posiłek dla uczestników projektu. Wykonawca wliczy w cenę szkolenia również inne koszty, które uzna za niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowych warsztatów. Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych ZSP Nr 2, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowane dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. CZĘŚĆ III Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi kas fiskalnych, zakładania i prowadzenia własnej firmy dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez wykonawcę. -liczba grup - 1, -liczba uczniów w grupie - 8, -liczba godzin kursu - 50 h łącznie, w tym 25 h zajęć praktycznych, -planowany termin kursu: X-XII.2012r. Kurs powinien odbywać się w dni robocze oraz w soboty i/lub w niedziele. Dzienna liczba godzin dydaktycznych kursu może wynosić minimum 3 godziny, a maksimum 8 godzin. Harmonogram kursu musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły. Wykonawca obowiązany jest opracować autorski program kursu, który będzie obejmował co najmniej niżej wskazane moduły: 1. moduł kasy fiskalne: a) podstawowe akty prawne związane ze stosowaniem kas fiskalnych, budowa i zasady ich działania, b) przygotowanie kasy do pracy, c) praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kas fiskalnych, d) współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi: np. czytnikiem kodów, komputerem. e) rozpoznawanie i kontrola znaków pieniężnych, f) fakturowanie - obsługa programu Subiekt. 2. moduł SUBIEKT GT: a) zakładanie kartotek magazynowych towarów, b) tworzenie kartotek kontrahentów, c) kalkulacja cen, d) wystawianie dowodów magazynowych i faktury VAT sprzedaży. 3. moduł zakładania i prowadzenia własnej firmy: a) ogólne zasady ekonomiczne i prawne; b) wybór formy organizacyjno-prawnej, c) rozpoznanie rynku, d) analiza marketingowa, e)biznes plan, f) rejestracja przedsiębiorstwa, g) działalność gospodarcza przedsiębiorstwa. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły programu i wstępnego harmonogramu kursu najpóźniej dzień przed rozpoczęciem kursu - celem zaakceptowania. Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności kursantów. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa, certyfikaty itp. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu: - materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne i teoretyczne, materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek (notatnik, długopis); -wykonawca zapewni swój sprzęt szkoleniowy, -wykonawca zapewni w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 5 godzin, wykonawca zapewni jeden gorący posiłek dla uczestników projektu. Wykonawca wliczy w cenę szkolenia również inne koszty, które uzna za niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowych warsztatów. Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych ZSP Nr 2, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowane dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. Reasumując: Wykonawca jest zobowiązany do: -organizacji i przeprowadzenia w roku szkolnym 2012/2013 kursów: barmańskiego, kelnerskiego oraz obsługi kas fiskalnych, obsługi kas fiskalnych, zakładania i prowadzenia własnej firmy, w wymiarze godzin przewidzianych dla każdego rodzaju kursu i dla danej grupy uczniów; -opracowania autorskich programów kursów zawierających określone moduły i przedstawienia do akceptacji koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły; -opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć w uzgodnieniu z koordynatorem szkolnym i dyrektorem szkoły, zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie realizacji projektu; -uzgadniania z koordynatorem szkolnym oraz z dyrektorem szkoły wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; -przedstawienie koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły, celem zaakceptowania, najpóźniej dzień przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu, -w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu, zapoznanie uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć, -na zakończenie kursu przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego sprawdzającego umiejętności kursantów. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np: zaświadczenia, świadectwa, certyfikaty itp.; -zapewnienie każdemu uczestnikowi kursu materiałów szkoleniowych na zajęcia praktyczne i teoretyczne, materiałów piśmienniczych potrzebnych do prowadzenia notatek (notatnik, długopis), -zapewnienia swojego sprzętu szkoleniowego, niezbędnego do przeprowadzenia danego kursu; -zapewnienia w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 5 godzin, zapewnienia 1 gorącego posiłku (catering) dla uczestników projektu, -prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, listę obecności, protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego, imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, -przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzonego kursu, -zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania, -przedstawienia koordynatorowi szkolnemu, na zakończenie kursu, list obecności uczestników kursu, potwierdzonych własnoręcznym podpisem osób skierowanych na kurs oraz podpisem osoby prowadzącej kurs, -bieżącego informowania koordynatora szkolnego o każdej nieobecności uczestnika na kursie, -zawiadomienia koordynatora szkolnego i dyrektora szkoły o terminie i godzinie egzaminu wewnętrznego, -wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami), -wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - w pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający zapewnia: -ubezpieczenie uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu, zgodnie z wykazem osób przedstawionym przez Zamawiającego, złożonym przed rozpoczęciem kursu. -nieodpłatnie pomieszczenia do przeprowadzenia wszystkich kursów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Podkarpacie stawia na zawodowców Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Edukator Sp. z o.o., ul. Igielna 9, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4272,00
Oferta z najniższą ceną: 4272,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Edukator Sp. z o.o., ul. Igielna 9, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3176,00
Oferta z najniższą ceną: 3176,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Edukator Sp. z o.o., ul. Igielna 9, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3624,00
Oferta z najniższą ceną: 3624,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5248,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Przebudowa ulicy bocznej od ul. gen. J. Bema w Krośnie
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1960R polegająca na budowie chodnika oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1924R polegająca na budowie chodnika w m. Odrzykoń - I etap"
- Dostawa szwów chirurgicznych
- "Dostawy preparatów do chorób zakaźnych zwierząt"
- Zakup paliw do samochodów
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego - Kompleks Basenów Bursaki przy ul. Bursaki 41 w Krośnie w sezonie 2025
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu ROPS w Toruniu pt. "Koordynacja spójnej polityki społecznej Kujaw i Pomorza"
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.