To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-17
Żory: ZARZĄDZANIE ORAZ UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE TARGOWISK MIEJSKICH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ŻORACH W 2011 R.
Numer ogłoszenia: 413242 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374748 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4348245, faks 032 4348248.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZARZĄDZANIE ORAZ UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE TARGOWISK MIEJSKICH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ŻORACH W 2011 R..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie oraz utrzymywanie czystości i porządku w imieniu Gminy Miejskiej Żory na terenie targowisk miejskich w Żorach znajdujących się w następujących lokalizacjach (stanowiących poszczególne części zamówienia): Część nr 1: Targowisko Miejskie przy ul. Folwareckiej:- plac targowy o powierzchni ok. 4.680 m2, - szalety dla kupców i dla osób z zewnątrz, Część nr 2: Targowisko Miejskie przy ul. Za Targiem:- plac targowy ogrodzony o powierzchni ok. 2.055 m2,-szalety dla osób z zewnątrz, Część nr 3: Targowisko Miejskie przy ul. Dąbrowskiego: -plac targowy ogrodzony o powierzchni ok. 1.330 m2, -szalety dla osób z zewnątrz, - zgodnie z planem inwestycyjnym w drugiej połowie 2011 r. przewidziana jest modernizacja targowiska miejskiego. W związku z powyższym istnieje możliwość wstrzymania prac na powyższym targowisku miejskim Część nr 4: Targowisko Miejskie przy ul. Targowej:- plac targowy ogrodzony o powierzchni ok. 2.850 m2,- pas zieleni o powierzchni ok. 5.200 m2,- pas drogi o powierzchni ok. 2.205 m2.Podmiot gospodarczy prowadzący targowiska będzie wykonywał usługę na własny rachunek i ryzyko w ramach prowadzonej i zarejestrowanej działalności gospodarczej w oparciu o aktualne regulaminy targowisk oraz aktualne uchwały Rady Miasta Żory. I. We wszystkich częściach (od nr 1 do nr 4) wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach zarządzania obejmuje:1) obsługę techniczną:a) organizowanie sprzedaży targowej zgodnie z regulaminami targowisk,b) kierowanie pracami związanymi z czystością na targowiskach i szaletach,c) pobieranie opłat za korzystanie z urządzeń targowych, d) nadzór nad przestrzeganiem regulaminu targowisk.2)zawieranie w imieniu Gminy Miejskiej Żory umów z kupcami na korzystanie z urządzeń targowych (dzierżawy),3) wystawianie w imieniu Miasta Żory faktur za korzystanie z urządzeń targowych,4) prowadzenie ewidencji kupców chętnych do zawarcia umowy na korzystanie z urządzeń handlowych,5)zawieranie z kupcami targowisk dzierżawiącymi urządzenia handlowe umów na korzystanie z energii elektrycznej na targowiskach przy ul. Za Targiem i przy ul. Dąbrowskiego,6)prowadzenie rozliczeń za zużytą energię elektryczną z kupcami targowisk dzierżawiącymi urządzenia handlowe i refakturowanie należności za zużytą energię na targowiskach przy ul. Za Targiem i ul. Dąbrowskiego,7)zawieranie umowy na ochronę targowiska przy ul. Folwareckiej i refakturowanie tej należności na kupców,8)zawieranie umów na dostawę energii elektrycznej, wody i odprowadzanie ścieków, wywóz nieczystości,9) dbałość o stan wewnętrznej instalacji elektrycznej, w tym o oświetlenie targowiska.II. W części nr 4 wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach zarządzania dodatkowo obejmuje:1)organizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa targów trzody chlewnej w każdy wtorek miesiąca oraz w każdy drugi wtorek miesiąca organizowanie tzw. targu końskiego na targowisku miejskim przy ul. Targowej.Ponadto:III. W częściach od nr 1 do nr 3 wykonywanie przedmiotu zamówienia w ramach utrzymywania czystości i porządku na targowiskach obejmuje:1)Sprzątanie - utrzymywanie czystości (codziennie przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty):a)utrzymanie w systemie ciągłym czystości i porządku na całym terenie również po zajściu zdarzeń losowych, w szczególności naniesionego rumoszu, nieczystości w czasie ulewnych deszczy, b)utrzymanie w systemie ciągłym czystości (zbieranie śmieci, liści, gałęzi) na targowiskach miejskich tj. ciągów pieszych, chodników, przejść między pawilonami handlowymi (z wyłączeniem utrzymania czystości w pawilonach handlowych, co należy do dzierżawców), opróżnianie na bieżąco koszy tzw. ulicznych, wkładanie czystych worków na śmieci, zbieranie śmieci przyległych do ogrodzenia po obu jego stronach, zamiatanie alejek i chodników,c)organizacja wywozu nieczystości stałych i ciekłych z obiektów przez koncesjonowanych przewoźników lub gminne jednostki organizacyjne. Ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym wystarczającej liczby pojemników na odpady, dbałość o ich stan techniczny i estetyczny. Opróżnianie pojemników na odpady i wywóz odpadów po ich opróżnieniu będzie odbywało się stosownie do potrzeb. Opróżnianie zbiorników na nieczystości ciekłe będzie odbywało się stosownie do potrzeb. Wykonawca będzie obowiązany do comiesięcznego przekazywania dokumentu potwierdzającego zrealizowanie tego obowiązku,e)usuwanie aktów wandalizmu, w tym m.in. napisów, graffiti, naprawa koszy, itp.2) Naprawy:a)wykonywanie bieżących napraw uszkodzeń infrastruktury targowiska,b)zgłaszanie Zamawiającemu napraw i konserwacji na terenie targowisk,3) Dbałość o stan sanitarny:a)sprzątanie toalet publicznych na targowiskach miejskich poprzez: - mycie, dezynfekcję, czyszczenie zlewów, muszli klozetowych oraz pisuarów za każdym razem, kiedy urządzenia zostaną zabrudzone, minimum raz dziennie,- mycie na mokro podłóg za każdym razem, kiedy będą one zabrudzone, minimum raz dziennie,- uzupełnianie papieru toaletowego, w momencie stwierdzenia jego braku,- uzupełnianie mydła w momencie stwierdzenia jego braku, - mycie drzwi wejściowych za każdym razem, kiedy będą zabrudzone, przynajmniej raz w tygodniu,- mycie ścian, za każdym razem, gdy będą zabrudzone, przynajmniej raz w tygodniu,- mycie okien, za każdym razem, gdy będą zabrudzone, przynajmniej raz na kwartał,b)otwieranie i zamykanie toalet publicznych należy do Wykonawcy,c)utrzymanie drożności kratek ściekowych na targowiskach.4) Zimowe utrzymanie:a)w okresie zimowym utrzymanie całego terenu targowisk (chodników, placów targowych) bez błota pośniegowego - bez śniegu, a także doprowadzenie ciągów pieszych do stanu użytkowania z nawierzchnią czarną łącznie z wywiezieniem śniegu z placów targowych oraz chodników,b)w przypadku ciągłych opadów śniegu usuwanie na bieżąco śniegu z całego terenu targowisk,c)posypywanie piaskiem alejek i chodników przed rozpoczęciem handlu (do godz. 7:00) w przypadku gołoledzi,d)odśnieżanie, posypywanie piaskiem wszystkich ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym przed rozpoczęciem handlu (do godz. 7:00)e)Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego uprzątnięcia piasku po zimie zalegającego na chodnikach, placach targowych,f)odśnieżanie w razie konieczności dachu na targowisku miejskim przy ul. Folwareckiej.5) Pozostałe:a)sprzęt i materiały potrzebne do utrzymania czystości na targowiskach Wykonawca zapewnia we własnym zakresie,b)Wykonawca będzie utrzymywał czystość i porządek z poszanowaniem praw osób prowadzących działalność handlową oraz kupujących, c)Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przepisów SANEPIDU, BHP i p.poż. w obrębie targowisk, d)Wykonawca będzie zobowiązany do podejmowania stosownych czynności w przypadku stwierdzenia niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania urządzeń znajdujących się na targowiskach, ich uszkodzenia lub kradzieży,e)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia w niezbędnym zakresie pisemnej dokumentacji targowisk, która okresowo podlegać będzie kontroli. f)Zamawiający lub wskazane przez niego jednostki organizacyjne posiadają prawo kontroli wykonywania usług oraz stanu targowisk,g) Wykonawca będzie działał w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.IV. W części nr 4 wykonywanie przedmiotu zamówienia w ramach utrzymywania czystości i porządku na targowisku obejmuje:1) Sprzątanie:a)utrzymanie czystości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi targów zwierząt,b)utrzymanie czystości i porządku na całym terenie ogrodzonym targowiska oraz w pasie drogi ul. Targowej, gdzie kupcy ustawiają stragany, również po zajściu zdarzeń losowych, w szczególności naniesionego rumoszu, nieczystości w czasie ulewnych deszczy, c)utrzymanie czystości (zbieranie śmieci, liści, gałęzi) na targowisku oraz w pasie drogi ul. Targowej, gdzie kupcy ustawiają stragany, zbieranie śmieci przyległych do ogrodzenia po obu jego stronach,d)organizacja odbioru odpadów z terenu targowiska, wywożenie odpadów zgromadzonych na terenie targowiska oraz składanych przez użytkowników targowiska w wyznaczonych miejscach oraz ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym wystarczającej liczby pojemników na odpady, dbałość o ich stan techniczny i estetyczny. Opróżnianie pojemników na odpady i wywóz odpadów po ich opróżnieniu będzie odbywało się po zakończeniu każdego dnia targowego. Wykonawca będzie obowiązany do wywozu odpadów powstających przy utrzymaniu terenu objętego umową na składowisko odpadów komunalnych o uregulowanym statusie prawnym oraz do comiesięcznego przekazywania dokumentu potwierdzającego zrealizowanie tego obowiązku,e)sprzątanie i porządkowanie pasa zieleni oraz pasa drogi od ul. Pszczyńskiej 280 mb. wzdłuż ul. Targowej po każdym dniu targowym,f)usuwanie aktów wandalizmu, w tym m.in. napisów, graffiti, itp.2) Roślinność:a)koszenie pasa zieleni o powierzchni ok. 5.200 m2 , co najmniej 4 razy w roku.3) Naprawy:a)wykonywanie bieżących napraw uszkodzeń ogrodzenia, uwiązów dla koni, rampy wyładowawczej dla dużych zwierząt, b)zgłaszanie Zamawiającemu napraw i konserwacji na terenie targowiska,c)wykonywanie niezbędnych napraw na terenie targowiska (np. naprawa zamków wejściowych, wymiana uszczelek armatury sanitarnej).4) Dbałość o stan sanitarny toalet:a)sprzątanie toalety publicznej na targowisku miejskim poprzez: - mycie, dezynfekcję, czyszczenie zlewów, muszli klozetowych oraz pisuarów za każdym razem, kiedy urządzenia zostaną zabrudzone, minimum po każdym dniu targowym,- mycie na mokro podłóg za każdym razem, kiedy będą one zabrudzone, minimum po każdym dniu targowym,- uzupełnianie papieru toaletowego, w momencie stwierdzenia jego braku,- uzupełnianie mydła w momencie stwierdzenia jego braku, - mycie drzwi wejściowych za każdym razem, kiedy będą zabrudzone, przynajmniej raz w miesiącu,- mycie ścian, za każdym razem, gdy będą zabrudzone, przynajmniej raz w miesiącu,b)otwieranie i zamykanie toalety publicznej należy do Wykonawcy,c)utrzymanie drożności kratek ściekowych na targowiskach.5) Zimowe utrzymanie:a)w okresie zimowym utrzymanie całego terenu targowiska (placu targowego oraz pasa drogi) bez błota pośniegowego - bez śniegu, a także doprowadzenie ciągów pieszych do stanu użytkowania z nawierzchnią czarną łącznie z wywiezieniem śniegu z placów targowych oraz chodników,b)w przypadku ciągłych opadów śniegu usuwanie na bieżąco śniegu z całego terenu targowiska,c)posypywanie piaskiem alejek i chodników przed rozpoczęciem handlu (do godz. 5:00) w przypadku gołoledzi,d)odśnieżanie, posypywanie piaskiem wszystkich ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym,e)Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego uprzątnięcia piasku po zimie zalegającego na chodnikach, placu targowym.6. Pozostałe:a)sprzęt i materiały potrzebne do utrzymania czystości na targowiskach Wykonawca zapewnia we własnym zakresie,b)Wykonawca będzie utrzymywał czystość i porządek z poszanowaniem praw osób prowadzących działalność handlowa oraz kupujących, c)Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania regulaminu targowiska, d)Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przepisów SANEPIDU, BHP i p.poż. Powiatowego Lekarza Weterynarii w obrębie targowisk,e)Wykonawca będzie zobowiązany do podejmowania stosownych czynności w przypadku stwierdzenia niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania urządzeń znajdujących się na targowiskach, ich uszkodzenia lub kradzieży,f)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia w niezbędnym zakresie pisemnej dokumentacji targowisk, która okresowo podlegać będzie kontroli. g)Zamawiający lub wskazane przez niego jednostki organizacyjne posiadają prawo kontroli wykonywania usług oraz stanu targowiska. h)pracownicy Wykonawcy wyznaczeni do obsługi targowiska (oprócz inkasenta pobierającego opłaty) będą przebywać na targowisku w Kleszczowie w każdy dzień targowy, a w dni organizowania targów końskich Wykonawca zabezpieczy odpowiednią liczbę osób potrzebnych do obsługi targowiska zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008 r., Nr 213, poz. 1342 t.j.)i)pracownicy targowiska będą prowadzili dokumentację pozwalającą na identyfikację właściciela zwierzęcia,j)pracownicy targowiska będą podejmowali niezwłoczne działania w zakresie usuwania odchodów zwierząt i zwłok zwierzęcych,k)Wykonawca będzie stosował się do wszystkich zaleceń Powiatowego Lekarza Weterynarii,l)Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostęp lekarza weterynarii m. in. do zapewnienia szybkiego dostępu do leczenia zwierząt i humanitarnego uboju zwierząt, ł) Wykonawca ponosić będzie koszty za czynności wykonywane przez Lekarza Weterynarii odpowiadającego za nadzór weterynaryjny targowiska zwierzęcego w Kleszczowie,m)Wykonawca będzie działał w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.V. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana na prowadzenie konkretnego konkretnych targowisk, przyjmuje do wiadomości, że będzie również prowadził obsługę inkasencką opłaty targowej na tych targowiskach (pod warunkiem podjęcia przez Radę Miasta uchwały o wyznaczeniu Wykonawcy jako inkasenta opłat targowych). Wynagrodzenie za powyższe czynności będzie uchwalane przez Radę Miasta.VI. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana na prowadzenie konkretnego/ konkretnych targowisk, przyjmuje do wiadomości, że przed podpisaniem umowy będzie musiał dostarczyć kserokopię umowy na odbiór odpadów stałych i ciekłych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zarządzanie oraz utrzymanie w czystości i porządku na terenie targowisk miejskiego znajdujących się w Żorach w 2011 r. - targowisko miejskie przy ul. Za Targiem.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Zakłady Techniki Komunalnej, ul. Okrężna 5, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 182516,88
Oferta z najniższą ceną: 182516,88 / Oferta z najwyższą ceną: 182516,88
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zarządzanie oraz utrzymanie w czystości i porządku na terenie targowisk miejskich znajdujących się w Żorach w 2011 r. - targowisko miejskie przy ul. Targowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Zakłady Techniki komunalnej, ul. Okrężna 5, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48019,20
Oferta z najniższą ceną: 48019,20 / Oferta z najwyższą ceną: 48019,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Dostawa płynów i mieszanek do żywienia
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzywda
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Gielniów
- Zarządzanie zasobem lokalowym Miasta
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.