Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-23
Warszawa: Usługa przygotowania druku, druk oraz dystrybucja poradników i plakatów dot. funduszu sołeckiego oraz przygotowanie do druku, druk oraz dystrybucja publikacji promującej Działanie 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 41325 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji , ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6015916, 6463708, faks 022 8456044,.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia@mswia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania druku, druk oraz dystrybucja poradników i plakatów dot. funduszu sołeckiego oraz przygotowanie do druku, druk oraz dystrybucja publikacji promującej Działanie 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przygotowania druku, druk oraz dystrybucja poradników i plakatów dot. funduszu sołeckiego oraz przygotowanie do druku, druk oraz dystrybucja publikacji promującej Działanie 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Druk poradników 50 000 egzemplarzy, plakatów 110 000 egzemplarzy, druk publikacji 22 000 egzemplarzy (każda sztuka publikacji będzie zawierała płytę CD z elektroniczną wersją publikacji)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium przez Wykonawców.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W tym zakresie Wykonawca powinien spełniać następujące szczegółowe warunki: a.należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z zastrzeżeniem, że przez usługę odpowiadająca swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie usługę o wartości brutto minimum 300 000,00 zł każda, obejmująca przygotowanie , druk i dystrybucję publikacji. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie ( wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 1.4.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2. - 1.4. mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenie, o którym mowa w 1.1. należy przedstawić w formie oryginału. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Ponadto, wszelkie dokumenty sporządzone w innym języku niż polski winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 2.2.W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: - oświadczenie wymienione w 1.1 składane jest przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy, - dokumenty wymienione w pkt. 1.2 składa każdy z wykonawców, - dokumenty wymienione w pkt. 1.3 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 3.1.Zamiast dokumentów o których mowa w 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2.Dokumenty, o których mowa w punkcie 3.1. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których jest mowa w pkt 1.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z terminami wskazanymi w pkt 3.2. 3.4.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mswia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział ds. Zamówień Publicznych ul. S. Batorego 5 pokój 37, Warszawa.Wejście od ul Rakowieckiej 2a. Celem wystawienia przepustki prosimy o kontakt z numerem tel. 148-56 z biura przepustek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział ds. Zamówień Publicznych ul. S. Batorego 5 pokój 37, Warszawa.Wejście od ul Rakowieckiej 2a. Celem wystawienia przepustki prosimy o kontakt z numerem tel. 148-56 z biura przepustek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Funduszu Społecznyw ramach X Priorytetu Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.