To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Opole: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
Numer ogłoszenia: 413274 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362184 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wniesienie artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego i pomieszczeń przez niego wskazanych. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Oferowane artykuły biurowe muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, w oryginalnym opakowaniu oznaczone etykietami/opisem umożliwiającymi ich identyfikację. 3.Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był od dnia podpisania umowy do 31.12.2009r. lub momentu wcześniejszego zakupu całości przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot umowy zostanie dostarczony w maksymalnie dwóch dostawach, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówienia w jednej dostawie.Dostawy zostaną zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia w formie faksu potwierdzonego następnie pisemnie. Drugie zamówienie zostanie złożone przez Zamawiającego w terminie, który zapewni dostawę najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania umowy. 6.Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Oddziału Regionalnego w Opolu oraz 11 Biur Powiatowych na terenie województwa opolskiego wskazanych przez Zamawiającego i wniesiony do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. Pomieszczenia te znajdują się na różnych kondygnacjach i Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia dostarczonych artykułów do tych pomieszczeń. Adresy dostaw określa Załącznik nr 1 do umowy - wykaz miejsc dostaw artykułów biurowych. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji ilości poszczególnych artykułów biurowych przy zachowaniu łącznej wartości zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację zamówienia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zmodyfikowaną ilość w cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcy, przy czym za jego działania Wykonawca ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym składnej oferty informacji, w jakiej części wykonanie zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 94746.87 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTIM Sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 51111.21
- Oferta z najniższą ceną: 51111.21 oferta z najwyższą ceną: 59700.71
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.