Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Toruń: Przeglądy roczne, konserwacja oraz obsługa serwisowa indywidualnych dwufunkcyjnych kotłów gazowych w mieszkaniach stanowiących zasób Toruńskiego TBS Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 4132 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Czarlińskiego 16, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6528288, faks 056 6528288.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy roczne, konserwacja oraz obsługa serwisowa indywidualnych dwufunkcyjnych kotłów gazowych w mieszkaniach stanowiących zasób Toruńskiego TBS Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. Przeprowadzanie przeglądów rocznych kotłów, obsługę serwisową oraz ich konserwację zgodnie z zaleceniami producentów (szczegółowy zakres czynności objętych przeglądem rocznym i konserwacją wyszczególniony jest w załączniku nr 7 do SIWZ). 1.2. Sporządzanie protokołów z dokonanych przeglądów rocznych. 1.3. Obsługę serwisową, tj. bieżące naprawy i regulacje kotłów w przypadku zgłoszenia jego niewłaściwej pracy przez najemcę mieszkania. 1.4. Przeprowadzanie podstawowego szkolenia dotyczącego bieżącej obsługi kotła w przypadku zmiany najemcy lokalu mieszkalnego. 1.5. Przystępowanie do usuwania awarii kotła nie później niż 4 godziny od jej telefonicznego zgłoszenia przez najemcę mieszkania. 2. Koszt wymienionych części związanych z usunięciem awarii pokrywa Zamawiający. Wymienione części związane z usunięciem awarii rozliczane będą wg cen producenta. 3. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z w/w zakresu prac osobom trzecim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp. stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co objęte niniejszym postępowaniem.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 000,00zł 3. Oświadczenie o dysponowaniu personelem zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia 5. Oświadczenie o przeszkoleniu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia w zakresie obsługi zainstalowanych w lokalach mieszkalnych Toruńskiego TBS Sp. z o.o. dwufunkcyjnych kotłów gazowych firm ARISTON, VIESSMANN, BROETIE 6. Wykaz posiadanych urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia 7. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym charakterze 8. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, opinie lub listy polecające)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 2. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności. 2.1. Zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 2.2. Zmiana obowiązującej stawki VAT - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT wynagrodzenie brutto ustalane będzie w oparciu o nową stawkę VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ttbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Toruńskie TBS Sp. z o.o.
ul. Czarlińskiego 16
87-100 Toruń
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Toruńskie TBS Sp. z o.o. ul. Czarlińskiego 16 87-100 Toruń sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy połączenia węzła trasy S10 Toruń - Podgórz z ulica gen. W. Andersa
- Dostawa echokardiografu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PIEŃSK
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Biszcza
- Dostawa koszy na śmieci (I)
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pobytu "Senior+" przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane i remontowe oraz całodobowa obsługa i utrzymanie w zakresie instalacji wod.-kan., c.o. i gazowej w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2025 r.
- Wykonanie kompleksowej obsługi kotłowni olejowych i kotłowni gazowych na terenie kompleksów wojskowych K-6031 w m. Janów i K-1023, K-0115 w m. Mińsk Mazowiecki będących w administrowaniu 23. BLT
- Usługa w zakresie obsługi konserwacyjnej oraz napraw awaryjnych stacji uzdatniania wody oraz zestawu pompowego do podnoszenia ciśnienia w 2025 r. z podziałem na dwa zadania.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.