Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Poznań: Dostawa komputerów przenośnych
Numer ogłoszenia: 413388 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów przenośnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 nowych komputerów przenośnych szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium (przed upływem terminu składania ofert) w wysokości : 1800 zł ( słownie: jeden tysiąc osiemset złotych).Termin wniesienia wadium upływa 10.12. 2009 roku o godz. 11:30.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), oraz tacy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy PZP a) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 3 Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1.FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1 (wzór załączono do SIWZ) Oferta musi być sporządzona według formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 2.SYTUACJA PODMIOTOWA WYKONAWCY ZAŁĄCZNIK NR 2 (wzór załączono do SIWZ) Oświadczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Ust. PZP 3.ZAŁĄCZNIK NR 3(sporządza Wykonawca) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4.ZAŁĄCZNIK NR 4 (wzór załączono do SWIZ) WYKAZ WYKONANYCH DOSTAW Wykaz min 2. wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie o wartości min. 70 000 tys brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. 5.ZAŁĄCZNIK NR 5 (sporządza Wykonawca) ZAŚWIADCZENIE, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA NORMOM Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane urządzenia spełniają normy CE dla urządzeń elektrycznych i posiadają oznakowanie CE. 6.ZAŁĄCZNIK NR 6 (wzór załączono do SWIZ) Specyfikacja techniczna sprzętu zamawianego oraz opis minimalnych parametrów technicznych oferowanego sprzętu oraz kalkulacja cenowa Zawiera opis minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego oraz opis parametrów technicznych oferowanych przez Wykonawcę z podaniem typu i producenta. Wykonawca podaje opis każdej pozycji w kolumnie Opis oferowanych parametrów technicznych z podaniem producenta dokładnie wskazując producenta danego podzespołu. 7.ZAŁĄCZNIK NR 7 (sporządza Wykonawca) Dokument potwierdzający posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości ISO 9001 (lub równoważny certyfikat jakości) oraz ISO 14001 lub równoważna norma określająca metody wdrażania efektywnych systemów zarządzania środowiskowego 8.ZAŁĄCZNIK NR 8 (sporządza Wykonawca) Zaświadczenie Wykonawcy o posiadaniu nr GIOŚ Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę numeru GIOŚ 9ZAŁĄCZNIK NR 9 (załączono do SIWZ) WARUNKI GWARANCJI I SERWISU Wykonawca musi udzielić gwarancje na min. 24 m-cy na komputery przenośne dotyczące poz. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12,15,16,17, załącznika nr 6 SIWZ. Wykonawca musi udzielić gwarancje na min. 36 m-cy na komputery przenośne dotyczące poz. 11,13,14 załącznika nr 6 SIWZ. 10.ZAŁĄCZNIK NR 10 ( sporządza wykonawca) OŚWIADCZENIE DZIAŁU SERWISU WYKONAWCY. Oświadczenie serwisu Wykonawcy, że zapoznał się i zgadza z proponowanymi w umowie warunkami świadczenia serwisu przy dostawie komputerów przenośnych. Oświadczenie podpisane przez osobę upoważnioną. 11.ZAŁĄCZNIK NR 11 ( załączono do SIWZ) KARTA PRZYJĘCIA ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO Dokument potwierdzający wydanie sprzętu celem dokonywania napraw. 12.ZAŁĄCZNIK NR 12 i 12 A ( załączono do SIWZ) WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU URZĄDZENIA Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu. 13.ZAŁĄCZNIK NR 13 ( załączono do SIWZ) ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Zawiera wzór umowy, który określa istotne dla stron postanowienia oraz zmiany w umowie i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 28
60-637 Poznań
Biuro Zamówień Publicznych, pok. 407
tel. fax. 061-848-70-43.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, Sekretariat Kanclerza, pok. 304 , IIIp. w godz. 07:30 - 14:30, budynek Collegium Maximum.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego - aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)" - część nazwy
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1" w kompleksie sportowo - rekreacyjnym "Termy Maltańskie" przy ul. Termalnej 1 w Poznaniu
- Wymiana nawierzchni boiska do hokeja na trawie przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu
- dostawa mikroskopu odwróconego do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu i fluorescencji
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego M4 - w rejonie ul. Darzyborskiej w Poznaniu
- Dostawa podłoży wraz z dzierżawą analizatora oraz dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą densytometru
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Zakup i dostawa laptopów oraz monitorów dla Krakowskiego Biura Festiwalowego.
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I POMOCY INTERAKTYWNYCH DLA SP NR 1 I SP NR 3 W CHODZIEŻY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN. AKCJA EDUKACJA WSPIERANIE EDUKACJI SZKOLNEJ W CHODZIEŻY
- Dostawa multimedialnych pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych z Gminy Stary Dzierzgoń
- Dostawa sprzętu informtycznego
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce w roku 2025 roku
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.