Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-10
Olsztyn: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń po byłej bibliotece z czytelnią w SPZGiChP w Olsztynie na salę konferencyjno - szkoleniową z wyposażeniem multimedialnym
związana z realizacją projektu pn.: Zdrowe płuca dla wszystkich
Numer ogłoszenia: 413388 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń po byłej bibliotece z czytelnią w SPZGiChP w Olsztynie na salę konferencyjno - szkoleniową z wyposażeniem multimedialnym związana z realizacją projektu pn.: Zdrowe płuca dla wszystkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa i adaptacja pomieszczeń po byłej bibliotece z czytelnią w SPZGiChP w Olsztynie na salę konferencyjno - szkoleniową z wyposażeniem multimedialnym związana z realizacją projektu pn.: Zdrowe płuca dla wszystkich. 2. Realizacja zamówienia składa się z następujących etapów: a) przebudowa i adaptacja sali konferencyjno - szkoleniowej z zapleczem o łącznej powierzchni użytkowej 117,33 m2 , b) dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia multimedialnego sali konferencyjno-szkoleniowej, c) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi technicznej dostarczonego wyposażenia multimedialnego,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.33.33.00 - Aparatura do powielania obrazu wideo 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A 771160 2202 0000 0000 61937410 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane na adres Zespołu do dnia 18.10.2013 roku do godz. 08:00, w osobnej kopercie z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem WADIUM - Przebudowa i adaptacja pomieszczeń po byłej bibliotece z czytelnią w SPZGiChP w Olsztynie na salę konferencyjno - szkoleniową z wyposażeniem multimedialnym związana z realizacją projektu pn.: Zdrowe płuca dla wszystkich (zaleca się dołączenie do oferty dowodu przelewu, bądź kopii dokumentów określonych w pkt 2 lit. b do e). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz posiadają wiedzę i doświadczenie i dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, t.j. wykonali w jednostkach użyteczności publicznej min. 2 roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń o wartości przynajmniej jednej z nich min. 400 000,00 zł brutto oraz wykonali min. 2 dostaw wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem wyposażenia multimedialnego o wartości przynajmniej jednej z nich min. 300 000,00 zł brutto w tym celu złożą stosowny wykaz oraz oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. - dysponują osobami kierującymi robotami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności analogicznej do przedmiotu zamówienia t.j.: w branży budowlanej, w branży elektrycznej, w branży sanitarnej, dysponują osobami (min. 1) posiadającymi kompetencje do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi urządzeń multimedialnych w tym celu złożą stosowny wykaz oraz oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz posiadają wiedzę i doświadczenie i dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, t.j. wykonali w jednostkach użyteczności publicznej min. 2 roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń o wartości przynajmniej jednej z nich min. 400 000,00 zł brutto oraz wykonali min. 2 dostaw wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem wyposażenia multimedialnego o wartości przynajmniej jednej z nich min. 300 000,00 zł brutto w tym celu złożą stosowny wykaz oraz oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia, t.j. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1000 000,00 zł w tym celu złożą stosowne oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. wypełniony i podpisany Opis wyposażenia multimedialnego - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3. kosztorys ofertowy, obejmujący pełen zakres robót budowlano-montażowych i instalacyjnych wraz z cenami jednostkowymi i wartością robót, sporządzony przez Wykonawcę w oparciu o przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ, 4. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (o ile dotyczy) lub oświadczenia, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, 5. aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 6. następujące oświadczenia: a) potwierdzające, że Wykonawca dostarczy dokumentację techniczną, instrukcje obsługi oraz karty gwarancyjne zainstalowanego wyposażenia multimedialnego najpóźniej w dniu jego dostawy, b) potwierdzające, że producent oferowanego sprzętu multimedialnego posiada certyfikat ISO 9001: 2000 lub inne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi na proces projektowania i produkcji, i zobowiązuje się dostarczyć w/w dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, c) potwierdzające, posiadanie certyfikatów CE dla oferowanego wyposażenia multimedialnego określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ, d) potwierdzające, że oferowane komputery posiadają certyfikat poświadczający poprawną współpracę z oferowanym systemem operacyjnym, e) potwierdzające, że serwis oferowanych notebooków i komputera stacjonarnego będzie realizowany przez ich producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta oraz że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych ww, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78
10-357 Olsztyn
Budynek główny, III piętro, pok. 317.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Budynek główny, III piętro, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Zdrowe płuca dla wszystkich jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa-Polska-Rosja 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego do odzyskiwania danych z dysków twardych, nośników typu pendrive, kart pamięci oraz urządzeń mobilnych wraz ze szkoleniem z jego wykorzystania
- Dostawa sukcesywna krzeseł i foteli biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury zlokalizowanych na terenie Gminy Olsztyn
- Wykonanie sieci wewnętrznej teletechnicznej dla CPOW Korczaka 6 w Olsztynie
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych do Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Realizacja OBO Kościuszki 2024: Siłownia na górce
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy budynku internatu ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce- Etap nr 8B
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Akademia Młodych w Tarnawatce"
- Budowa placu zabaw przy żłobku w Uhercach Mineralnych w ramach programu "MALUCH+"
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PVC w budynku przy ul. Marywilskiej 44 w Warszawie
- Wymiana stolarki okiennej fasady budynku hali sportowej na terenie Kampusu Mundurowego AWS w Kaliszu - nr sprawy 26/zp/24
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przez Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiszni Małej w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.