Ogłoszenie z dnia 2013-10-10
Warszawa: Roboty budowlane dodatkowe, obejmujące swoim zakresem wykonanie izolacji ściany fundamentu budynku, wymianę rury spustowej, przebudowę odcinka instalacji c.o., wykonanie instalacji chłodzenia pomieszczenia UPS oraz mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej (dotyczące roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu szkolenia wojskowego żołnierzy zawodowych w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 4a, nr sprawy 43/ZP/12), nr sprawy: 102/ZP/13
Numer ogłoszenia: 413394 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Administracyjny MON, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6840086, faks 22 6840642, 6874189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dodatkowe, obejmujące swoim zakresem wykonanie izolacji ściany fundamentu budynku, wymianę rury spustowej, przebudowę odcinka instalacji c.o., wykonanie instalacji chłodzenia pomieszczenia UPS oraz mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej (dotyczące roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu szkolenia wojskowego żołnierzy zawodowych w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 4a, nr sprawy 43/ZP/12), nr sprawy: 102/ZP/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dodatkowe, obejmujące swoim zakresem wykonanie izolacji ściany fundamentu budynku, wymianę rury spustowej, przebudowę odcinka instalacji c.o., wykonanie instalacji chłodzenia pomieszczenia UPS oraz mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej (dotyczące roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu szkolenia wojskowego żołnierzy zawodowych w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 4a, nr sprawy 43/ZP/12), nr sprawy: 102/ZP/13. Szczegółowy zakres robót budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia zawiera przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "KARTEL" S.A.
- PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO KARTEL S.A., ul. Przemysłowa 8, Jędrzejów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133805,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 153737,45
Oferta z najniższą ceną: 153737,45 / Oferta z najwyższą ceną: 153737,45
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie podstawowe (postępowanie nr 43/ZP/12) zostało udzielone Wykonawcy PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO KARTEL S.A., ul. Przemysłowa 8, 28-300 Jędrzejów, w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 27 września 2012 r. (umowa nr 252/2012/DA). Wartość udzielonego zamówienia wynosiła 12.958.050,00 zł brutto. Po wykonaniu robót budowlanych ziemnych związanych z posadowieniem budynku hali sportowej oraz wykonaniu robót odkrywkowych stwierdzono konieczność wykonania przebudowy instalacji c.o. w budynku nr 3 w miejscu styku budynku z nowobudowanym obiektem hali sportowej ze względu na wystąpienie kolizji przebiegu instalacji wraz z wymianą rury spustowej. Ponadto stwierdzono konieczność wykonania izolacji budynku nr 3 od strony nowobudowanego obiektu hali sportowej. Po wykonach robotach ziemnych stwierdzono, że izolacja budynku nr 3 (od strony budowanego obiektu hali sportowej) jest całkowicie zużyta czasowo i technologicznie. Na podstawie posiadanej dokumentacji archiwalnej oraz prowadzonych przeglądów okresowych nie było możliwe stwierdzenie powyższego, co zostało ujawnione po wykonaniu robót ziemnych odkrywkowych. Uzasadnionym jest wykonanie nowej izolacji odkrytej części fundamentów budynku nr 3 mając na uwadze konieczność trwałego zabezpieczenia budynku przed wodami gruntowymi. Dodatkowo w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, którego częścią jest zabezpieczenie pracy sieci informatycznej koniecznym jest wykonanie instalacji chłodzenia pomieszczenia do którego został przeniesiony zasilacz UPS. Ponadto koniecznym jest wykonanie rozbiórki części podbudowy betonowej, której obecność stwierdzono w wyniku przeprowadzonych robót odkrywkowych na długości położenia sieci sanitarnej i elektrycznej oraz wykonanie zasypek fundamentów. Wykonanie zasypek fundamentów z nowego gruntu zasypowego konieczne jest z uwagi na fakt, że część gruntu planowana do odzyskania po robotach ziemno - rozbiórkowych nie nadawała się do ponownego wbudowania. Zamówienie dodatkowe (wykonanie izolacji przeciwwodnej, przebudowa odcinka instalacji c.o., wraz z wymianą rury spustowej, wykonanie instalacji chłodzenia pomieszczenia UPS, rozbiórka części podbudowy betonowej oraz wykonanie zasypek) jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego i stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia na etapie sporządzania projektu oraz wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamówienie to, jest zamówieniem dodatkowym nieobjętym zamówieniem podstawowym. Jednocześnie niniejsze zamówienie dodatkowe jest udzielane na rzecz tego samego Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego a jego wartość wynosi 164.581,03 zł brutto. Łączna wartość wszystkich zamówień dodatkowych od podpisania umowy nr 252/2012/DA z dnia 27 września 2012 r. wynosi: 378.914,50 zł brutto (tj. wartość umowy nr 36/2013/DA z dnia 22 lutego 2013 r. - postępowanie nr 7/ZP/13 - 31.933,90 zł brutto, wartość umowy nr 192/2013/DA z dnia 5 lipca 2013 r. - postępowanie nr 72/ZP/13 - 182.399,57 zł brutto, wartość niniejszego postępowania - 164.581,03 zł brutto), co stanowi 2,92 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.