eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarzynoRoboty budowlane dotyczace dostawy i wymiany okien w internacie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Starzyno: Roboty budowlane dotyczace dostawy i wymiany okien w internacie
Numer ogłoszenia: 413394 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie , Kłanino 22, 84-107 Starzyno, woj. pomorskie, tel. 58 673 87 83, faks 58 673 87 83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dotyczace dostawy i wymiany okien w internacie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu okien z PCV-szt.52 w budynku internatu Zamówienie obejmuje dostawę okien do siedziby Zamawiającego oraz ich montaż. Zakres prac przedstawia się następująco: a)Demontaż istniejących okien i parapetów zewnętrznych oraz złożenie w miejsce wskazane przez zamawiającego. b)Ewentualne przygotowanie otworu okiennego c)Osadzenie okien PCV i parapetów zewnętrznych d)Wykonanie robót towarzyszących:kotwienie, ustawianie, uszczelnienie pianką montażową, niezbędne uzupełnienie tynków ościeży okiennych e)Wykończeniowe roboty murarskie i malarskie-malowanie wnęk wewnętrznych i zewnętrznych farbą emulsyjną z dostosowaniem kolorystyki otoczenia. f)Demontaż luksferów o ogólnej powierzchni 15,5 m2 g)Zamurowanie otworów okiennych szt.4 o ogólnej powierzchni 7,75 m2 z położeniem tynku zewnętrznego i wewnętrznego wraz z pracami malarskimi z dostosowaniem kolorystyki . 2.Oferowane okna PCV muszą charakteryzować się następującymi właściwościami: -profil co najmniej pięciokomorowy wzmocniony kształtownikiem stalowym ocynkowanym -kolor biały -okucia obwiedniowe zapewniające możliwość mikrowentylacji -szyby jednokomorowe zespolone:4-16-4 o współczynniku przenikania 1.1 -blokada błędnego położenia klamki -parapety zewnętrzne blacha powlekana koloru brązowego o szerokości 20 cm. 3.Okres gwarancji na przedmiot zamówienia-10 lat 4.Prace będą przeprowadzone w budynku internatu niezwłocznie po podpisaniu umowy. 5.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dot.wymiarów okien oraz poszczególnych funkcji skrzydeł zamawianych okien zawarte jest w załączniku Nr 1 do specyfikacji. 6.Wskazane jest, by oferent przed sporządzeniem oferty zapoznał się z miejscem realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują personelem zdolnym do wykonywania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. -Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców:złożą ofertę zgodnie z treścią zał. nr 2 do SIWZ 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu z zamówienia publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: -Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne, z których mowa w art. 24 ust 1 Prawa Zamówień Publicznych. -Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. -Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: -Jest niezgodna z ustawa lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust. 2 pkt 3 Pzp. -Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. -Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. -Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. -Zawiera błędy w obliczeniu ceny. -Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych. -Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zspklanino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie, 84-107 Kłanino 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.11.2012 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkól ponadgimnazjalnych w Kłaninie, 84-107 Klanino 22, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.