eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoliceUsługi transportowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Police: Usługi transportowe
Numer ogłoszenia: 41362 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, fax 091 3175037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transportowych dla poszczególnych działów ZGKiM Police

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, c) spełniający wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, d) którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej 1 zamówienie w zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia, potwierdzone referencją. Dokonywanie oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w przetargu nieograniczonym na świadczenie usług transportowych dla poszczególnych działów ZGKiM Police 1.Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 4 (a-g) 2.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 3.Wskazanie osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu spółki (dla spółek cywilnych - umowa spółki). 4.Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla wykonawców, którzy składają ofertę na transport Nr 5 - wg zał. Nr 1e) . 5.Oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 5. 6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) usług transportowych (minimum 1 zamawiający) - wg zał. nr 6. 8.Referencje od poprzednich zamawiających, w których zawarte są informacje stanowiące potwierdzenie prawidłowego wykonania zamówień opisanych w wykazie - wg zał. nr 6 (minimum 1 referencja). 9.Informacja o kwalifikacjach kierowcy - wg zał. nr 7(a-g), z załączeniem kserokopii prawa jazdy. 10.Informacje o oferowanym środku transportowym, który będzie użyty do wykonania zamówienia - wg zał. nr 7(a-g), z załączeniem kserokopii dowodu rejestracyjnego pojazdu, potwierdzającego aktualne badania techniczne pojazdu, oraz obowiązkowej polisy ubezpieczeniowej OC+NW (dla każdego środka transportu należy wypełnić osobny odpowiedni druk nr 7). Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie. Każda informacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy pod rygorem nieważności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.police.pl/przetargi_zgkim.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.police.pl/przetargi_zgkim.html, w wersji drukowanej w siedzibie ZGKiM Police, pokój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: w dziale Technicznej Obsługi Budynków i w dziale Obsługi Urządzeń Komunalnych Nr 1. samochód ciężarowy o ład. do 2 ton (np. multikar).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zatrudnienie przy eksploatacji budynków w dziale TOB: wywóz gruzu po remoncie lokali, przewożenie dużych elementów (drzwi, okna, ramki ogrodzeniowe, słupki, obudowy śmietników, itp.), rozwożenie narzędzi, piasku na okres zimowy, liści na wysypisko, oczyszczanie pomieszczeń wspólnego użytku (korytarze piwniczne, strychy, itp.), opróżnianie mieszkań po osobach zmarłych nie posiadających rodzin, załadunek i rozładunek własny (kierowcy). Planowane zatrudnienie - około 180 godzin miesięcznie a)Dodatkowe zatrudnienie w dziale OUK do wywozu nieczystości z cmentarzy, gdzie nie ma możliwości wjazdu inny środek transportu (ze względu na szerokość alejek), załadunek i rozładunek własny (kierowcy). Planowane dodatkowe zatrudnienie - około 30 godzin miesięcznie. Płatność wg stawki za godzinę pracy. Wymagania Zamawiającego: Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy). Wymagana możliwość wjazdu w wąskie przejścia blisko budynków, nie powodując zniszczeń zieleni i chodników swoim ciężarem (szer. do 2,0 m). Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy. Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy. Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: w dziale Technicznej Obsługi Budynków Nr 2. samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków od 600 do 1000 kg i osób w liczbie od 6 osób łącznie z kierowcą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zatrudnienie w dziale TOB: do przewozu pracowników przy robotach remontowych budynków, przewozu narzędzi, sprzętu i materiałów w opakowaniach, pomoc w załadunku i rozładunku przewożonych towarów. Planowane zatrudnienie: 7 godzin dziennie w dni robocze. Płatność wg stawki za godzinę pracy. Wymagania Zamawiającego: Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy). Możliwość przewozu w części osobowej pięciu pracowników. Część towarowa oddzielona od części osobowej trwałą przegrodą. Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy. Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy. Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: w dziale Technicznej Obsługi Budynków i w dziale Technicznym i Gospodarki Materiałowej (zaopatrzenie materiałowe) Nr 3. samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków ca 1500 kg i osób w liczbie od 6 osób łącznie z kierowcą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zatrudnienie w dziale TOB: do przewozu pracowników przy robotach remontowych budynków, przewozu narzędzi, sprzętu i materiałów w opakowaniach, pomoc w załadunku i rozładunku przewożonych towarów. b) dodatkowe zatrudnienie w dziale Techn. i GM (zaopatrzenie materiałowe) do przewozu zakupionych materiałów dla potrzeb poszczególnych działów ZGKiM (przejazd ok. 570 km miesięcznie). załadunek i rozładunek materiałów zakupionych o wadze jednostkowej do 50 kg nie wymagających pomocy innych osób - przez kierowcę. Łączne planowane zatrudnienie - 8 godzin dziennie w dni robocze, Płatność wg stawki za godzinę pracy. Wymagania Zamawiającego: Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy). Możliwość przewozu w części osobowej pięciu pracowników. Część towarowa oddzielona od części osobowej trwałą przegrodą. Skrzynia kryta plandeką. Długość skrzyni 3,0 m. Podłoga skrzyni powinna być płaska (bez nadkoli). Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy. Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy. Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: W dziale Technicznej Obsługi Budynków Nr 4. samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków ca 1500 -2500 kg i osób w liczbie 5 osób łącznie z kierowcą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zatrudnienie w dziale TOB: do przewozu pracowników przy robotach dekarskich, przewóz drabiny, narzędzi, sprzętu, materiałów. Planowane zatrudnienie - około 80 godzin na miesiąc. Płatność wg stawki za godzinę pracy. Wymagania Zamawiającego: Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy). Możliwość przewozu w części osobowej czterech pracowników, Część towarowa samochodu oddzielona od części osobowej trwałą przegrodą, Skrzynia ładunkowa powinna mieć długość 3,50 - 4,50 m, Załadunek i rozładunek przy otwarciu burt na boki i do tyłu, Wysokość podłogi skrzyni załadunkowej od ziemi maksymalnie 0,80 m. Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy. Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: w działach Finansowo-Księgowym, Czynszów i Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych, Spraw Pracowniczych Nr 5. samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków od 600 do 1000 kg i osób w liczbie od 4 osób łącznie z kierowcą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zatrudnienie w działach administracyjnych obejmujące: przewóz dokumentów do urzędów, przewóz gotówki dla potrzeb obsługi kasowej, obsługę administracyjną - zakupy druków, znaczków, biletów, itp., przewóz środków czystości, materiałów biurowych, codzienny przewóz poczty i prasy, wyjazdy kontrolne w teren na zlecenie działów administracji, pomoc przy załadunku i wyładunku przewiezionych towarów. Planowane zatrudnienie: 5-6 godzin dziennie w dni robocze - w ciągu miesiąca ok. 144 godziny. Płatność wg stawki za godzinę pracy. Wymagania Zamawiającego: - Od kierowcy wymagana niekaralność, wiarygodność, Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy). Możliwość przewozu w części osobowej minimum trzech pracowników, Część towarowa samochodu oddzielona od części osobowej trwałą przegrodą, Samochód kryty, zamykany, Estetyczny wygląd samochodu, Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy. Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: W dziale Obsługi Urządzeń Komunalnych Nr 6. samochód ciężarowo-osobowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków od 600 do 1000 kg i osób w liczbie od 6 osób łącznie z kierowcą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Zatrudnienie w dziale OUK do przewozu grabarzy do obsługi pogrzebów i konserwacji cmentarzy, do przewozu pracowników do kontroli szaletów, kontroli oświetlenia ulicznego. Planowane zatrudnienie - około 80 godzin na miesiąc. Płatność wg stawki za godzinę pracy. Wymagania Zamawiającego: Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy). w części osobowej przewóz pracowników - minimum 5 osób, część towarowa oddzielona od części osobowej trwałą przegrodą, część towarowa może być zakryta na boki, z załadunkiem narzędzi i materiałów tylnymi drzwiami. Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy. Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: W dziale Obsługi Urządzeń Komunalnych Nr 7. samochód ciężarowy z HDS - samowyładowczy lub wywrotka , przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu ładunków ca 5000 kg i osób w liczbie 2 osób łącznie z kierowcą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Zatrudnienie w dziale OUK: wywóz śmieci z cmentarzy, przewóz materiałów sypkich przewóz ładowanych mechanicznie materiałów w sztukach i na paletach o ciężarze do 900 kg. samodzielny załadunek śmieci i materiałów sypkich za pomocą HDS, załadunek za pomocą HDS pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Planowane zatrudnienie - około 90 godzin na miesiąc. Płatność wg stawki za godzinę pracy. Wymagania Zamawiającego: Wymagana stała łączność z kierowcą (telefon komórkowy). HDS o ładowności do 900 kg, HDS z możliwością samodzielnego załadunku materiałów sypkich i śmieci, HDS z zaczepami do załadunku pojemników, burty samochodu otwierane na boki i tył, wyładunek mechaniczny może być tylko od tyłu. Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 (Dz.U.03.58.515 z późniejszymi zmianami) oraz musi mieć ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81i 82 w/w ustawy. Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem o określonej kategorii, zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.1 i art. 88 w/w ustawy. Kierowca nie może mieć przeciwwskazań lekarskich do czynności załadunkowych (tj. ręcznego przenoszenia ciężarów o wadze jednostkowej do 50 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.