eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProchowiceDostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Prochowice: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
Numer ogłoszenia: 413676 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prochowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Jagiellońska 32, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 87 88 912, faks 76 87 88 912.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa - 100% udział Gminy Prochowice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu - fabrycznie nowego ciągnika rolniczego. 3.1.1. Charakterystyka pojazdu - ciągnik musi spełniać min warunki jak niżej : a) pojazd nowy, spełniający wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia do ruchu (w tym warunków technicznych i badań pojazdów), wydanych na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98, poz. 602 z późn. zm.) oraz wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002r. Nr 193 poz. 1617), b) silnik S 8000 Tier IIIA, 2930 cm3, 3 -cylindry, 2 zawory c) przekładnia mechaniczna Synchro Shuttle 12x12 d) moc znamionowa min 65 KM e) napęd 4x4 (4WD) f) fotel operatora mechaniczny z podłokietnikiem i pasem g) siedzenie pasażera h) elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego i przedniego napędu i) obciążnik przedni 8X40kg j) klimatyzacja k) wałek WOM 540,1000 l) 2 wyjścia hydrauliki (4 gniazda), pompa o wydatku 36l/min i 29l/min pompa układu kierowniczego m) Udźwig min 3000 kg n) instalacja pneumatyczna do hamowania przyczep o) radio, p) kogut r) belka wielootworowa zaczep transportowy i rolniczy. 3.1.2. W kosztach należy uwzględnić koszt dostawy ciągnika do siedziby Zamawiającego. Koszty transportu będą rozliczone odrębną fakturą, którą Wykonawca zobowiązany będzie wystawić po dostawie ciągnika do siedziby Zamawiającego. Koszty transportu nie wchodzą w opłaty leasingowe. 3.1.3. Zamawiający wymaga, aby ciągnik był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2013 roku oraz kompletny i gotowy do używania. 3.1.4. Wraz z ciągnikiem Wykonawca wyda Zamawiającemu: a. kopię karty pojazdu; b. polisa potwierdzająca zawarcie umowy ubezpieczenia i opłacenie składek; c. instrukcję obsługi ciągnika w języku polskim; d. świadectwa homologacji; e. dokument gwarancji wystawiony przez producenta ciągnika; 3.1.5. Leasingodawca ponosi pełną odpowiedzialność za wybór zgodnego z opisem zawartym w pkt. 3 SIWZ, pojazdu będącego przedmiotem zamówienia. 3.1.6. Zamawiający przed zakupem zastrzega sobie prawo sprawdzenia sprzętu. 3.2 Warunki leasingu: Leasing operacyjny z opcją wykupu. Okres leasingu 47 miesięcy. Miesięczne raty równe, opłacane wg. harmonogramu opłat leasingowych. Czynsz inicjalny (opłata wstępna) do 15% ceny ofertowej brutto włącznie płatne będzie w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Raty leasingowe płatne do dnia 5 każdego miesiąca, począwszy od miesiąca następnego po podpisaniu umowy. Przeniesienia prawa własności za kwotę wykupu do 10 % wartości zamówienia. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec Leasingobiorcy z tytułu należnego wykonania umowy leasingu. Projekt umowy zawierający istotne postanowienia SIWZ zgodne ze złożoną ofertą przygotowany zostanie przez Leasingodawcę celem akceptacji przez Prezesa Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o. o. Zamawiający żąda aby Wykonawca samodzielnie ubezpieczał pojazd na rzecz Zamawiającego na własny koszt, a wysokość ubezpieczenia doliczona zostanie do rat leasingowych. Zamawiający pokryje koszty rejestracji pojazdu, podatku od środków transportu (jeśli wymagany), ewentualne kary/upomnienia jakie powstaną w trakcie użytkowania pojazdu w ramach zawartej umowy leasingu. Powyższych kwot ze względu na ich charakter nie należy uwzględniać w cenie oferty 3.3. Wszelkie dokumenty Zamawiającego wymagane do złożenia oferty/podpisania umowy zamieszczone zostały w Zał. Nr 1 do SIWZ: - akt założycielski Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o. - uchwała o powołaniu Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o. - zaświadczenie o numerze statystycznym REGON - zaświadczenie o numerze NIP - dokumenty finansowe za I-sze półrocze 2013r. Zamawiający informuje, że jest spółką ze 100% udziały Gminy Prochowice, na rynku działa od dnia 1 lipca 2012r. 3.4. Na podstawie art. 29 PZP informuję, iż wszelkie: nazwy, znaki towarowe, technologie, pochodzenie materiałów - użyte w opisie przedmiotu zamówienia, należy przyjmować jako równoważne - inne odpowiadające tej klasie i jakości o parametrach nie gorszych jak ujęto w opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 47.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 i niepodlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 i niepodlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 i niepodlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 i niepodlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 i niepodlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - wg formularza nr 1; 2. Projekt umowy zawierający wszystkie warunki określone w niniejszej SIWZ sporządzony przez Leasingodawcę. 3. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej - w celu sprawdzenia umocowania osób podpisujących ofert. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i zawarcia umowy - jeżeli uprawnienia osoby podpisującej ofertę nie wynikają z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt. 3. 5. Dla podmiotów występujących wspólnie - dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w przetargu podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia dla realizacji zamówienia publicznego zostały określone w SIWZ oraz zostaną zawarte w projekcie umowy - stanowiącym integralny załącznik ofert sporządzony przez Leasingodawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prochowickie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. ul. Jagiellońska 32 59-230 Prochowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Prochowickie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. ul. Jagiellońska 32 59-230 Prochowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.