To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-17
Warszawa: Usługa prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ
Numer ogłoszenia: 413828 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363768 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5369328, faks 022 5369378.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy świadczenia usługi prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ. Zamówienie obejmuje świadczenie usług pralniczych w zakresie: 1. Odbioru i transportu brudnej bielizny szpitalnej: a. odbiór brudnej bielizny od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 10.00; b. każdorazowe przekazanie brudnej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową, a w przypadku odzieży ochronnej i roboczej listy imiennej; c. maksymalny czas prania bielizny - 24 h (z wyjątkiem punktu d); d. w razie braku czystej bielizny w Szpitalu, w sytuacjach awaryjnych, Wykonawca może być poproszony telefonicznie o wcześniejszy zwrot upranego asortymentu, tzn. w ciągu 4 godzin; e. w okresie kumulacji dni wolnych, w dniu poprzedzającym święto, dodatkowy odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny; f. transport brudnej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym tylko do transportu brudnej bielizny. W wyjątkowych przypadkach, kiedy transport odbywa się jednym samochodem, najpierw dowożona jest czysta bielizna, następnie zabierana brudna. Przed ponownym skierowaniem samochodu z czystą bielizną, jest on ponownie dezynfekowany. g. Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny szpitalnej z chwilą jego pobrania i załadunku; h. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ładunek brudnej bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych oraz wpływem ładunku na otoczenie; 2. Prania brudnej bielizny: a. Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną z innych placówek b. pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej odzieży (zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym); c. stosowane środki w procesie odkażania, prania i wybielania nie mogą niszczyć tkaniny, nie mogą zawierać fosforanów oraz muszą być przeznaczone do stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej; d. maszyny i urządzenia używane w procesie prania muszą być w dobrym stanie technicznym oraz muszą posiadać znaki CE (jeśli nie to powinny być dostosowane do obowiązujących przepisów); e. maglowanie lub prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie; f. bielizna wracająca powinna być złożona lewą stroną do wierzchu; g. Wykonawca powinien oddzielić rzeczy uszkodzone i naprawić je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć suwak, gumki uzupełnić troki, napy i guziki itp. ponosząc koszty potrzebnych/ użytych materiałów; h. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. 3. Dostawy i transportu czystej bielizny: a. dostawy czystej bielizny od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 8.30; b. czysta bielizna powinna być szczelnie zapakowana w worki foliowe (przeźroczyste lub koloru zielonego) a w czasie transportu w dodatkowy worek tak aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem; c. fartuchy i mundurki personelu, z wyjątkiem odzieży operacyjnej powinny być prasowane i dostarczane w stanie powieszonym i zafoliowane; d. czysta bielizna będzie dostarczana posegregowana asortymentowo w opakowaniach: . zabezpieczających przed wtórnym zabrudzeniem (zakażeniem); . umożliwiających odbiór rodzajowo-asortymentowy bez konieczności otwierania opakowania oraz potwierdzenie, że jest bielizna Zamawiającego . każde opakowanie będzie zawierało odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu (lub w przypadku lekkiego asortymentu wielokrotność 10 lecz nie więcej niż 40 szt. w jednym opakowaniu. Jednostki pakowe dla tych asortymentów zostaną ustalone między stronami; e. każdorazowe przekazanie czystej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową, a w przypadku odzieży ochronnej i roboczej listy imiennej; 4. Pozostałe warunki a. bielizna szpitalna jest odbierana w rozliczeniu sztukowym i oddawana Szpitalowi w tym samym systemie, natomiast rozliczenie finansowe za bieliznę następuje w przeliczeniu na kilogramy, z pominięciem asortymentu pozostałego i odzieży ochronnej i roboczej - rozliczanego wg sztuk; b. organizacja transportu, załadunku i rozładunku bielizny szpitalnej będzie gwarantowała nie krzyżowanie się dróg czystych i brudnych oraz będzie wykluczała kontakt czystej bielizny z brudną; c. pralnia, w której wykonywane będą usługi musi posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej i spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej z 10 listopada 2006 (DZ. U. z dnia 24 listopada 2006) d. pranie bielizny noworodkowej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny szpitalnej w wydzielonych pralnicach; e. pranie bielizny skażonej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny, f. usługa będzie wykonywana transportem Wykonawcy g. Wykonawca ponosi koszty związane z: . transportem (w tym zabezpieczenia bielizny na czas transportu - worki, folia), . naprawą uszkodzonej bielizny (pkt.2e), . odkupieniem rzeczy zgubionych, zniszczonych oraz . dostarczeniem druków wymaganych do rozliczenia ze Szpitalem (wzory druków w załącznikach nr 9 i 10); h. Wykonawca jest odpowiedzialny za gospodarkę odpadami powstałymi w wyniku realizowania przedmiotu zamówienia; 5. Ocena stanu higienicznego a. Wykonawca zobowiązany jest do okresowego wykonywania badań mikrobiologicznych z magla, regałów do czystej bielizny, rąk personelu (dwóch pracowników). Wyniki badań mikrobiologicznych Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przynajmniej raz w kwartale. b. Wykonawca, na prośbę Zamawiającego, dostarczy kopię dokumentacji z kontroli przeprowadzonych przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną. c. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco dbać o właściwy stan sanitarno-epidemiologiczny pomieszczeń pralni, otoczenia oraz środków transportu stosując odpowiednie procedury; d. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania audytów u Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAWOL" ALICJA WOLSKA, JERZY WOLSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAWOL" ALICJA WOLSKA, JERZY WOLSKI SPÓŁKA JAWNA
- PRAWOL Alicja Wolska, Jerzy Wolski Sp. J., ul. Marywilska 34K, 03-228 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 456149,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 650965,65
Oferta z najniższą ceną: 562072,04 / Oferta z najwyższą ceną: 650965,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Kompleksowe usługi pralnicze na potrzeby Izby Wytrzeźwień w Sosnowcu
- Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o. o. 148-W-U-04-2025
- Pranie odzieży, bielizny, pościeli dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w roku 2025-2026.
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi - II postępowanie
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.