Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Goczałkowice-Zdrój: BIEŻĄCĄ EKSPLOATACJĘ GMINNEJ
SIECI WODOCIĄGOWEJ W GOCZAŁKOWICACH-ZDROJU
Numer ogłoszenia: 41387 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 2107185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.goczalkowicezdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCĄ EKSPLOATACJĘ GMINNEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ W GOCZAŁKOWICACH-ZDROJU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa obsługa sieci wodociągowej (pogotowie wodociągowe), przez którą należy rozumieć: a)Wymianę armatury wodociągowej (zasuwy, hydranty, zawory), b)Uzupełnianie tabliczek armatury wodociągowej (hydranty, zasuwy), c)Płukanie i dezynfekcję sieci wodociągowej, d)Usuwanie awarii na sieci, urządzeniach pomiarowych, przyłączach wodociągowych, e)Badanie jakości wody na sieci wodociągowej - monitoring kontrolny i przeglądowy zgodnie z załącznikami 5 i 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61, poz. 417), Badania jakości wody powinny być wykonane przez laboratoria określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61, poz. 417). f)Zabezpieczenie urządzeń wodociągowych przed zamarzaniem (demontaż zimowy wodomierzy u odbiorców), g)Dokonywanie odcięć dostawy wody odbiorcom, h)Likwidację nielegalnych i nieczynnych przyłączy (zaślepienie włączenia do sieci), i)Wymianę uszkodzonych i nie posiadających aktualnej legalizacji wodomierzy, wstawienie wodomierzy, wymiana zaworów i przekazywanie Zamawiającemu protokołu wymiany w terminie do 7 dni od daty wymiany wodomierza. Plombowanie wodomierzy plombami Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 21 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. b. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy , co najmniej jedno zadanie polegające na ciągłym (realizowane przez okres co najmniej 1 roku ) usuwaniu awarii dotyczących zewnętrzej sieci wodociągowej i przyłączy o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto rocznie. c. dysponują co najmniej 1 koparko-ładowarką , 1 pompą wodną , 1 pompą szlamową , 1 ciągnikiem - samochodem samowyładowczym o dopuszczalnej ładowności co najmniej 5 ton. d. posiadają środki finansowe , lub zdolność kredytową w wysokości ci najmniej 100 000,00 zł e. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarvczej na kwote co najmniej 100 000,00 zł 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych według zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1.Oświadczenie Wykonawcy wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o treści: tytuł postępowania Nazwa i adres Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1 4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) Oświadczenie Wykonawcy lub Pełnomocnika o treści: Oświadczam, iż Wykonawca: a)posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (stosownie do treści art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy. Jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1.Oświadczenie wykonawcy zgodnie z zapisami pkt II A ppkt 1; 2.Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt II A ppkt 2,3,4 i 6 SIWZ składa: a)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Zamiast dokumentu, o których mowa w pkt II A ppkt 5 ogłoszenia składa: zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy zgodnie z treścią sekcji pkt II A ppkt 7; 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji pkt II A ppkt 2-6 ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2.W takim przypadku oprócz dokumentów wymienionych w sekcji pkt II A lub odpowiednio w pkt II B ogłoszenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): a)każdy z osobna dokument wymieniony w pkt II A ppkt 2 6 lub odpowiednio w pkt II B ppkt 2 i 3 ogłoszenia; b)zamiast Oświadczenia wykonawcy wymienionego w pkt II A ppkt 1 lub odpowiednio w pkt II B ppkt 1 ogłoszenia - Oświadczenie Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o treści: Działając jako Pełnomocnik wykonawców:(wskazać wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1 4 oraz na podstawie art. 50 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) oświadczam że: c)wspólnie posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d)wspólnie posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także wspólnie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; e)wspólnie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; f) żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, stosownie do treści art. 24 ust. 1 (z wyłączeniem pkt 10) i ust. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia zdolności technicznej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zadań polegających na ciągłym (realizowane przez okres co najmniej 1 roku) usuwaniu awarii dotyczących zewnętrznej sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto rocznie każde zadanie. Wykaz winien zawierać: nazwy i adresy inwestora, opis wykonanego przedmiotu, jego wartość oraz daty wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W odniesieniu do wskazanych w wykazie zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie 2.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje wykonawca zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1.informację z banku lub ze spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goczalkowicezdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Goczałkowice Zdrój ul. Szkolna 13 43-230 Goczałkowice Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Goczałkowice Zdrój ul. Szkolna 13 43-230 Goczałkowice Zdrój Sekretariat Urzędu Gminy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w Gminie Sosnowica
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Leżajsk
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Łapanów
- Modernizacja ujęcia wody w Wólce Starzyńskiej
- Bud sieci kan sanit w msc. Dąbrówka i Buczków oraz sieci wod w msc. Dąbrówka, gmina Rzezawa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.