Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Łódź: Utrzymanie szaletów publicznych na terenie działania Delegatury Łódź-Górna Urzędu Miasta Łodzi
Numer ogłoszenia: 413886 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna , Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-56-57, faks 042 638-56-23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uml.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie szaletów publicznych na terenie działania Delegatury Łódź-Górna Urzędu Miasta Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest oddanie w użyczenie niżej wymienionych szaletów publicznych: - pl. Niepodległości 4 - ul. Pabianicka 47 - ul. Felińskiego-Kruczkowskiego - ul. Przybyszewskiego 4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: - dla szalet przy pl. Niepodległości 4 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100). - dla szaletu przy ul. Pabianickiej 47 - 790,00 zł. (słownie; siedemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100), - dla szaletu przy ul. Felsztyńskiego 4 - 760,00 zł (słownie: siedemset sześćdziesiąt złotych 00/100) - dla szaletu przy ul. Przybyszewskiego 4 - 730,00 zł (słownie: siedemset trzydzieści złotych 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: a) doświadczenie: warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwie usługi związane z bieżącym utrzymywaniem szaletów o wartości minimum 6.000 zł (brutto) każda i posiadający dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy spełniają łącznie wszyscy wykonawcy; warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełnia każdy z wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1). aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2). oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: a). wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, b). dokumenty potwierdzające, że wszystkie usługi wymienione w w/w wykazie zostały wykonanie należycie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIASTO ŁÓDŹ
Urząd Miasta Łodzi
Delegatura Łódź - Górna
93-590 Łódź, al. Politechniki 32
pok. 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:30, miejsce: MIASTO ŁÓDŹ Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź - Górna 93-590 Łódź, al. Politechniki 32 pok. 215.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie szaletów publicznych na terenie działania Delegatury Łódź -Górna Urzędu Miasta Łodzi - szalet pl. Niepodległości 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie szaletów publicznych na terenie działania Delegatury Łódź -Górna Urzędu Miasta Łodzi - szalet pl. Niepodległości 4. Szalety ma być udostępniony do korzystania przez 6 dni w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w następujących godzinach: - 7:00 - 18:00 (w okresie letnim - 7:00 - 20:00),.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie szaletów publicznych na terenie działania Delegatury Łódź -Górna Urzędu Miasta Łodzi - szalet przy ul. Pabianickiej 47 Szalety ma być udostępniony do korzystania przez 6 dni w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w następujących godzinach: - 7:00 - 18:00 (w okresie letnim - 7:00 - 20:00),.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie szaletów publicznych na terenie działania Delegatury Łódź -Górna Urzędu Miasta Łodzi - szalet przy ul. Pabianickiej 47 Szalety ma być udostępniony do korzystania przez 6 dni w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w następujących godzinach: - 7:00 - 18:00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie szaletów punlicznych na terenie działania Delegatury Łódź -Górna Urzędu Miasta Łodzi - szalet przy ul. Felińskiego / Kruczkowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie szaletów punlicznych na terenie działania Delegatury Łódź -Górna Urzędu Miasta Łodzi - szalet przy ul. Felińskiego / Kruczkowskiego (ul. Felińskiego 4). szalet ma być udostepniony do korzystania przez 6 dni w tygodniu (opróczniedziel i świąt) w godzinach 7:00-18:00 (w okresie letnim 6:00-18:00).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie szaletów punlicznych na terenie działania Delegatury Łódź -Górna Urzędu Miasta Łodzi - szalet przy Przybyszewskiego 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie szaletów punlicznych na terenie działania Delegatury Łódź -Górna Urzędu Miasta Łodzi - szalet przy Przybyszewskiego 4. Szalet ma być udostepniony do korzystania przez 6 dni w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach: 7:00-20:00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.