Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-07
Gdynia: ODBIÓR, TRANSPORT, ODZYSK LUB UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH (kod odpadu 20 01 08) Z OKRĘTÓW ORAZ STOŁÓWEK
Numer ogłoszenia: 413926 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT, ODZYSK LUB UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH (kod odpadu 20 01 08) Z OKRĘTÓW ORAZ STOŁÓWEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ODBIÓR, TRANSPORT, ODZYSK LUB UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH (kod odpadu 20 01 08) Z OKRĘTÓW ORAZ STOŁÓWEK w ilości maksymalnej 130 000 kg. wqartość zamówienia ponizej kwot okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych (kod odpadu 20 01 08) z okrętów oraz stołówek do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca musi posiadać aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego oraz decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (podstawa: Rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi.); b) Wykonawca musi posiadać aktualną decyzję na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania (zbierania i transportu) odpadami o kodzie 200108 wydaną przez odpowiednie władze terytorialne (podstawa: ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628 z późn. zm.);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem (zakończeniem), a w przypadku zamówień trwających wykonywaniem (przez okres co najmniej 6 miesięcy) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienia polegającego na odbiorze, transporcie, odzysku lub unieszkodliwianiu odpadów pokonsumpcyjnych, o wartości brutto co najmniej 100 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający, w związku z reorganizacją jednostek organizacyjnych MON, zastrzega sobie prawo do zmniejszenia faktycznej ilość przekazanych odpadów oraz miejsc, z których te odpady będą odbierane. Wykonawca nie będzie z tego tytuły rościł żadnych roszczeń wobec zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia innych miejsc przekazania odpadów niż wskazane w umowie, w zależności od zmian organizacyjnych następujących w Marynarce Wojennej RP. Wykonawca nie będzie z tego tytuły rościł żadnych roszczeń wobec zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl, www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego bud. 171 na terenie Port - Sekacja zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 09:30, miejsce: KPW Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 08:00-11:00, 13:00-15:00, piątek 07:30-10:00, 11:00-12:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do dostarczenia: 1. aktualnego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie 200108 wydane przez odpowiednie władze terytorialne (ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r.-Dz. U. z 2001r nr 62, poz. 628 z późn. zm.); 2. aktualnego zatwierdzenia przez odpowiednie władze weterynaryjne wydane na podstawie Rozporządzenia (WE) NR 1774/2002 Parlamentu Europejskiego I Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi; 3. aktualnej decyzji na odbiór odpadów o kodzie 200108 wydanej przez odpowiednie władze terytorialne - gminy Gdynia, Kosakowo, Władysławowo, Hel. (podstawa: ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 r. z późn. zm.). W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na odzysk lub unieszkodliwienie odpadów, oraz zatwierdzenia przez stosowne władze weterynaryjne, wykonawca winien posiadać odpowiednią umowę z firmą, która prowadzi działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodzie 20 01 08 oraz: 1) posiada zezwolenie (decyzję) nadającą jej uprawnienia do prowadzenia przedmiotowej działalności (wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U z 2001r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.)) oraz 2) jest zatwierdzona przez odpowiednie władze weterynaryjne (zatwierdzenie wydane na podstawie Rozporządzenia (WE) NR 1774/2002 Parlamentu Europejskiego I Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi). 3) posiada aktualną decyzję na odbiór odpadów o kodzie 200108 wydanej przez odpowiednie władze terytorialne (podstawa: ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 r. z późn. zm.). Przedstawienie powyższych dokumentów zamawiającemu będzie warunkiem podpisania przez zamawiającego umowy z Wykonawcą. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi powyższego, zamawiający uzna to za uchylenie się Wykonawcy od podpisania umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zamówienie w trybie podstawowym na usługę świadczenia wsparcia teleinformatycznego dla PPNT Gdynia
- Stanowisko badawczo-dydaktyczne do przetwarzania i materializacji modeli 3D - powtórne
- Kompleksowa organizacja festiwalu dla studentów - Delfinalia 2025
- Dostawa żywności do oddziałów Żłobka Niezapominajka w Gdyni na rok 2025, z podziałem na 8 zadań.
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Przedłużenie wsparcia technicznego i gwarancji na usługę: Centralny Systemu Zarządzania Użytkownikami Uniwersytetu Morskiego w Gdyni wraz z ADFS
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieniawa
- Odbiór i transport odpadów: z koszy ulicznych położonych na terenie Gminy Kunice; zgromadzonych wokół jeziora Kunickiego i wzdłuż brzegu zbiornika wodnego w Spalonej....w latach 2025 - 2026.
- Odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z lokalizacji Sieci Badawczej Łukasiewicz- Łódzkiego Instytutu Technologicznego
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW NA ODPADY
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Łanięta
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.