To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-10
Ogłoszenie nr 41394 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.
Nowe Grodziczno: Doposażenie PZOZ w Grodzicznie w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 9.1.1 Rozwój specjalistycznych usług medycznych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 28626-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Grodzicznie, krajowy numer identyfikacyjny
87037385900000, ul.
,
13324
Nowe Grodziczno, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
56 47 291 27, faks
56 47 294 01, e-mail
barbara_pzoz@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): grodziczno.pzoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzilny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie PZOZ w Grodzicznie w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, wniesienie, instalacja, montaż i uruchomienie) aparatu USG w ramach projektu "Doposażenie PZOZ w Grodzicznie w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną". 2. Przedmiot zamówienia będzie dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.1 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie 9.1.1 Rozwój specjalistycznych usług medycznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. Nr 1 do SIWZ - Wymagane parametry przedmiotu zamowienia. 4. Kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 33.11.22.00-0 - Aparaty ultrasonograficzne. 5. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy tj. wytworzony (wyprodukowany) środek trwały jak i jego części, przed nabyciem nie były w jakiejkolwiek formie używane. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne urządzenia muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Zamawiający wymaga przed pierwszym uruchomieniem aparatu USG przeprowadzenia szkolenia z obsługi, konserwacji oraz funkcjonowania przedmiotu zamówienia. 8. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Grodzicznie, Nowe Grodziczno 17B, 13-324 Grodziczno. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia, podłączenia, uruchomienia, skonfigurowania, zamontowania (zainstalowania) sprzętu w miejscu siedziby Zamawiającego, tj Ośrodku Zdrowia w Grodzicznie. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy za zakupiony aparat USG minimalny 60 - miesięczny okres gwarancji od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym, zgodnie z umową. 11. Terminy świadczenia usług serwisowych: 1) czas reakcji serwisu od zgłoszenia do podjęcia naprawy będzie wynosił maksymalnie 24 godziny w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 2) czas napraw gwarancyjnych oraz przeglądów technicznych będzie wynosił maksymalnie 14 dni roboczych z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku kiedy Wykonawca uzna za konieczną naprawę sprzętu lub przegląd techniczny w serwisie, wówczas uszkodzony aparat USG będzie odbierany z siedziby Zamawiającego, a po naprawie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. W w/w przypadku Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia sprzętu zastępczego o parametrach nie gorszych od sprzętu uszkodzonego. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie bierze pod uwagę możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 PZP.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
33000000-0
Dodatkowe kody CPV:
33112200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT231481.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 250000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.