To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-18
Warszawa: Zakup wraz z dostawą mebli biurowych dla potrzeb MSZ.
Numer ogłoszenia: 414012 - 2010; data zamieszczenia: 18.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370712 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą mebli biurowych dla potrzeb MSZ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mebli biurowych dla potrzeb MSZ, tj: biurko o wymiarach 150x75 x 75 cm (szer. x głęb. x wys) -100 szt.; szafa aktowa dwudrzwiowa z czterema półkami regulowanej wysokości o wymiarach 80 x 40 x 180 cm (szer. x głęb. x wys) - 80 szt.; przystawka do biurka blat wykonany w płyty grubości min.25 mm, o wymiarach 100 x 50 x 75 cm (dł. x szer. x wys.)- 40 szt.; szafa ubraniowa jednodrzwiowa z półką o wymiarach 180 x 40 x 60 cm (wys. x szer. x głęb.) -45 szt.; krzesło obrotowe tapicerowane z wysokim oparciem (500-650 mm) - 100 szt.; krzesła drewniane tapicerowane z wysokim oparciem, wysokość całkowita 99,5 cm, głębokość 51 cm, szerokość 43,5cm, wysokość do siedzenia 48 cm - 80 szt.; stolik okrągły o wymiarach f60x65 cm (średnica x wys.) -15 szt.; stolik kwadratowy o wymiarach 60x60x65 cm (szer. x głęb. x wys.) - 15 szt.; szafka regał o wymiarach 80 x 40 x 100 cm (szer. x głęb. x wys.) - 40 szt.; szafka o wymiarach 80 x 40 x 80 cm (szer. x głęb. x wys.) - 40 szt.; fotel finka, stelaż drewniany, siedlisko i oparcie tapicerowane - 90 szt. Szczegółowy wykaz mebli objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 7 do siwz 2. Opis parametrów mebli objętych przedmiotem zamówienia: Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700 kg-m 3, pokryte melaminą z każdej strony, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienia spełniające normy europejskie, meble zabezpieczone na krawędziach blatów listwą PCV o grubości 2 mm w kolorze mebli. Tył mebli, czyli tzw. plecy muszą być wykonane z płyty pilśniowej twardej o minimalnej grubości 6 mm lub płyty HDF o grubości 3mm, Szuflady zamontowane na prowadnicach łożyskowych, tj: - zapewniające cichą pracę oraz obciążenie do 25kg/ 1szufladę; - centralny zamek (marki YALE, SISO), blokujący jednocześnie wszystkie szuflady; - wkłady wykonane z tworzywa wysoko udarowego. Cokoły wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700kg-m3, o wysokości co najmniej 7 cm, stanowiące oddzielny element mebla, mocowane za pomocą kołków (dot. poz.1 - 10); Kolor mebli i tapicerki do uzgodnienia z Zamawiającym (preferowany: calvados, grusza lub jasny dąb). Tapicerka oban lub mikroluks. 3. Normy europejskie, które muszą spełniać meble biurowe:szafy i kontenery: PN-EN 14073-2 Meble biurowe, meble do przechowywania; biurka i stoły: PN-EN 527-1 meble biurowe, stoły robocze i biurka PN-EN 527-2 meble biurowe, stoły robocze i biurka; pracownicze fotele obrotowe: PN-EN 1335-1 Meble biurowe, krzesło biurowe do pracy PN-EN 1335-2 Meble biurowe, krzesło biurowe do pracy;krzesła gościnne: PN-EN 13761 Meble biurowe, krzesła dla gości. Wyżej wymienione normy odnoszą się zarówno do jakości produktów, jak i bezpieczeństwa ich użytkowania. 4. UWAGA! W przypadku dostawy mebli złożonych Wykonawca zobowiązany będzie do ich montażu w wyznaczonym i uzgodnionym terminie z Zamawiającym. 5.Zamawiający dopuszcza oferowanie mebli o wyższym standardzie niż przedstawione w formularzu ofertowym. 6. Zamawiający zgodnie z art. 29 i 30 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert na meble o parametrach równoważnych i wyższych niż przedstawione w niniejszej specyfikacji. 7. Na meble objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany będzie do przedstawienia certyfikatu na dopuszczenie do użytku, na palność tkanin tapicerskich oraz certyfikatu na klasę higieniczności płyt wiórowych. 8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć meble biurowe do siedziby Zamawiającego przy Al. Szucha 23 w Warszawie oraz do Magazynu Centralnego MSZ ul. Taneczna 73 w Warszawie. 9. WYKONAWCA zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie meble objęte przedmiotem zamówienia, z wyłączeniem pozycji nr 5, na którą Wykonawca zobowiązuje się udzielić 48 miesięcy gwarancji. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych....
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.10.00.00 - Meble 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.13.10.00 - Regały biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakładu Produkcyjno - Handlowo - Usługowego WB DUET ZAKŁAD MEBLOWY, Ul. Drogowców, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151639,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 219063,20
Oferta z najniższą ceną: 210980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 489593,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.