Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-18
Teresin: DOSTAWA SAMOCHODU TYPU BUS, FABRYCZNIE NOWEGO, ROK PRODUKCJI 2010, NA MIN. 17 OSÓB I KIEROWCA, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA WÓZKACH INWALIDZKICH
Numer ogłoszenia: 414032 - 2010; data zamieszczenia: 18.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Teresinie , ul. Druckiego - Lubeckiego 1, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 46 861 38 61, faks 46 861 30 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU TYPU BUS, FABRYCZNIE NOWEGO, ROK PRODUKCJI 2010, NA MIN. 17 OSÓB I KIEROWCA, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA WÓZKACH INWALIDZKICH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa do zamawiającego jednego, fabrycznie nowego, rok produkcji 2010, samochodu typu bus na min. 17 osób i kierowca (liczba miejsc musi wynikać z homologacji) przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, a także ubezpieczenie go na okres jednego roku od ryzyka odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu komunikacyjnego (OC), uszkodzenia oraz kradzieży (autocasco - pełny zakres), następstw nieszczęśliwych wypadków (NW - kierowcy i pasażerowie), assistance. 2. Zamawiający musi mieć możliwość samodzielnego demontażu foteli i przewozu 2 pasażerów na wózkach inwalidzkich. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ . 4. Za fabrycznie nowy samochód zamawiający uważa samochód wyprodukowany w 2010 r. o rzeczywistym przebiegu nie większym niż 100 km. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji, której minimalny okres został określony poniżej: 5.1. Gwarancja na cały pojazd przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - min. 2 lata; 5.2. Gwarancja na perforacje blachy - min 6 lat; 6. W przypadku gdy standardowa gwarancja producenta jest dłuższa niż minimum określone przez zamawiającego, wówczas za minimalną zamawiający uzna standardową gwarancję producenta. 7. Do pojazdu muszą być dołączone: 7.1. Instrukcja obsługi w języku polskim; 7.2. Karta gwarancyjna (karty gwarancyjne); 7.3. Polisa (polisy); 7.4. Karta pojazdu; 7.5. Certyfikat Tempo 100; 7.6. Homologacja..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
Homologację na autobus przystosowany do transportu osób niepełnosprawnych - 2 stanowiska na wózki inwalidzkie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.certa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Teresinie
96-515 Teresin, al. Druckiego-Lubeckiego 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Teresinie 96-515 Teresin, al. Druckiego-Lubeckiego 1, pok. 212.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.