To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Warszawa: Remont stolarki okiennej w budynku Ministerstwa Finansów - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 414042 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371336 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 33 00, faks 22 694 52 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stolarki okiennej w budynku Ministerstwa Finansów - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się wykonać na terenie gmachu Ministerstwa Finansów przy ulicy Świętokrzyskiej 12 w Warszawie roboty budowlane polegające na remoncie stolarki okiennej. 2. Szczegółowy zakres prac i wymagania odnośnie realizacji elementów robót określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "HEGOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "HEGOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe HEGOR Sp. z o. o., ul. Gwardyjska 12, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13407,00
Oferta z najniższą ceną: 13407,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13407,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stosownie do zapisów art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, zamawiający może zawrzeć umowę, w trybie zamówienia z wolnej ręki po negocjacjach tylko z dotychczasowym wykonawcą. Decyzja zamawiającego o zawarciu umowy z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy poparta była następującymi argumentami: 1) Wnioskowane zamówienie jest postępowaniem uzupełniającym w stosunku do umowy nr C/129/13/BAD/B/402 zawartej w dniu 18 czerwca 2013 r. 2) Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienia udzielono Przedsiębiorstwu Produkcyjno - Handlowemu HEGOR Sp. z o. o., na podstawie umowy C/129/13/BAD/B/402 zawartej w dniu 18 czerwca 2013 r. 3) Nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa została zawarta bowiem w dniu 18 czerwca 2013 r. 4) Przedmiotowe zamówienie polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 5) W ogłoszeniu o zamówieniu, w oparciu o przepis art. 41 pkt 15 Ustawy, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych o numerze 151300 - 2013 z dnia 17 kwietnia 2013 r. oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Remont stolarki okiennej w budynku Ministerstwa Finansów w oparciu o przepis art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, tym samym Zamawiający spełnił wymagania, o którym mowa art. 41 pkt 15 oraz w art. 36 ust. 2 pkt 3 Ustawy. Wskazane powyżej okoliczności wyczerpują w ocenie zamawiającego dyspozycję art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki, czyli po negocjacjach tylko z dotychczasowym wykonawcą, gdyż spełnione zostały przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
więcej: Kładzenie zaprawy i rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.