Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-12
Gostyń: Przebudowa drogi powiatowej nr 4907P Gostyń-Pępowo-Dłoń odcinek Pępowo-granica powiatów na długości 5,790 km.
Numer ogłoszenia: 41412 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyński w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5723796, faks 065 5751965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4907P Gostyń-Pępowo-Dłoń odcinek Pępowo-granica powiatów na długości 5,790 km..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 4907P Gostyń- Pępowo-Dłoń odcinek od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4803P (Poniec -Krobia-Pępowo) -gr. powiatów na dł. 5,790 km. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót : - roboty przygotowawcze i roboty rozbiórkowe ( krawężników, obrzeży bet. chodników z kostki bet., podbudowy bet. zebranie w-wy humusu - karczowanie drzew - 73 szt., wywóz dłużycy i karpiny - roboty ziemne - 1407,21 m3 - odmulanie i odtworzenie rowów - 5.480,0 mb/1960m3 - odwodnienie korpusu drogowego: studnie rewizyjne z kręgów bet śr. 1000 mm - 5 kpl.; studzienki ściekowe -15 szt.; kanały z rur PVC SN 8 o śr. 315 mm - 203,0 m ;regulacja włazów kanałowych - 14 szt. - podbudowa z kruszyw łamanych w-wa górna i dolna 6.206,56 m2 - wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną - 1087,86 Mg - w-wa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/12,8mm - 31.370,54 m2 - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr4 cm - 34.199,60 m2/gr.6cm 1487,50 m2 - ułożenie siatki na połączeniu poszerzenia - 11.175,18 m 2 - nawierzchnia chodników z kostki brukowej gr.8cm - 401,03 m2 - nawierzchnia chodników z kostki brukowej gr.6cm - 835,40 m2 - nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej gr.8cm - 485,50m2 - Obrzeże betonowe 1099,90 mb - Krawężniki betonowe - 938,10 mb - Oporniki betonowe 12x15cm - 128,76m - Ściek z pref.bet.grub.15cm - 63,60 m - Bariery ochronne stalowe -120 mb - Oznakowanie poziome - 579,0m2 - montaż pasów wibracyjnych przed przejściami dla pieszych - 54,0mb - montaż wiaty przystankowej - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- - Zgodnie z art.67ust.1pkt.6 ustawy ,stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamóweinia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości - 50.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna,że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowazdenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał 3 roboty polegajace na przebudowie,remonice, budowie dróg o nawierzchni bitumicznej ,wartości co najmniej 5,0 mln zł, każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się dysponowaniem następującymi jednostkami sprzętowymi : - Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100Mg/h wyposażoną w komputerowe sterowanie procesem technologicznym oraz automatyczny system dozowania składników -Układarka mas bitumicznych wyposażona w system automatycznej niwelacji układanej masy szer. min.6,0 m - min 1 szt.; - walce ogumione -min.1 szt,; statyczne -min2 szt. - środki transportowe w ilości zapewniającej ciągłość dostawy masy bitumicznej - skrapiarka do bitumu - min.1 szt. - frezarka - min. 1 szt. - koparka 0,25-0,6 m3 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami i posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie dróg. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia-nie spełnia .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę min. 500.000,00 zł . Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: a) terminu realizacji umowy w przypadkach,których wcześniej nie można było przewidzieć - np. niekorzystne warunki atmosferycznych b)wykonywanie robót dodatkowych, które warunkują wykonanie umowy podstawowej c)wystąpienie nieprzewidzianych warunków realizacji umowy, nieuwzględnionych w projekcie technicznym (niezgodność dokumentów ze stanem faktycznym w terenie, np. kolizje z urządzeniami obcymi,)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ulica Poznańska 200,63-800 Gostyń,
II piętro,pokój nr 17..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ulica Poznańska 200,63-800 Gostyń, II piętro,pokój nr 17..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4087P Borek Wlkp. - Siedmiorogów Pierwszy
- Przebudowa i rozbudowa remizy OSP oraz świetlicy wiejskiej w Daleszynie
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina Świdnica z podziałem na zadania
- Wykonanie naprawy płyty obiektu nr 8 na terenie Krajowego Składowiska Odpadów Promieniotwórczych w Różanie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.