To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-24
Poznań: zakup(dostawa) artykułów różnych -11 pakietów
Numer ogłoszenia: 414188 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334492 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8549121, faks 61 8529472.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup(dostawa) artykułów różnych -11 pakietów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zakup(dostawa) artykułów różnych -11 pakietów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.19.92.30 - Koperty 44.17.40.00 - Folia 24.10.00.00 - Gazy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup(dostawa) artykułów różnych -11 pakietów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PIH Varia Sp. z o.o., ul. Biecka 10, 60-473 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28288,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19699,82
Oferta z najniższą ceną: 19699,82 / Oferta z najwyższą ceną: 21840,46
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zakup(dostawa) artykułów różnych -11 pakietów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Skamex Sp. z o.o. SKA, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 810,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 829,44
Oferta z najniższą ceną: 829,44 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zakup(dostawa) artykułów różnych -11 pakietów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet -Cezal Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: zakup(dostawa) artykułów różnych -11 pakietów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BSP Mirosław Hoffmann, ul. Ptasia 10, 60-319 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5788,80
Oferta z najniższą ceną: 5788,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: zakup(dostawa) artykułów różnych -11 pakietów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BSP Mirosław Hoffmann, ul. Ptasia 10, 60-319 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1000,00
Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: zakup(dostawa) artykułów różnych -11 pakietów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo Handlowa Anna Anna Białobrzycka, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4500,00
Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
- Budowa budynku strażnicy dla JRG nr 10 KM PSP w Poznaniu - ETAP III
- Remont schodów zewnętrznych, wejściowych do parku od ul. Mostowej, remont alejek (chodników) oraz wykonanie fundamentów pod ławki i kosze na śmieci w parku przylegającym do Muzeum Etnograficznego
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Usługi związane z przeglądami okresowymi i naprawami samochodów ciężarowych marki Mercedes - Benz Unimog U-300
- Gołaszyn: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjnym
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oklejenia szyb folią termiczną w budynku łóżkowym i budynku hotelowym Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- Dostawa materiałów biurowych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Wydziału Chemii"
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby szkoleń (doskonalenie zawodowe rolników)
- Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu "Fachowcy w swojej branży II"
- Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2026 r.
więcej: Gazy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.