eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie dwudziestu programów e-learningowych w ramach realizacji projektu CONSENSIO - platforma współpracy trójstronnej - Decent Work - Poland Wsparcie udzielone przez Norwegię z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014, w ramach Funduszu na rzecz godnej pracy i dialogu trójstronnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Warszawa: Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie dwudziestu programów e-learningowych w ramach realizacji projektu CONSENSIO - platforma współpracy trójstronnej - Decent Work - Poland Wsparcie udzielone przez Norwegię z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014, w ramach Funduszu na rzecz godnej pracy i dialogu trójstronnego
Numer ogłoszenia: 414220 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie dwudziestu programów e-learningowych w ramach realizacji projektu CONSENSIO - platforma współpracy trójstronnej - Decent Work - Poland Wsparcie udzielone przez Norwegię z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014, w ramach Funduszu na rzecz godnej pracy i dialogu trójstronnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie dwudziestu programów e-learningowych. 2. Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż równowartość kwoty 200 000 EURO.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.42.00.00 - Usługi e-learning 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a) co najmniej 2 zamówienia, z których każde obejmowało zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie treści szkoleniowych do min. 5 e-szkoleń, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każde z zamówień. b) co najmniej 1 usługę polegającą na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostarczeniu treści szkoleniowych do min. 5 e-szkoleń zgodnie z wytycznymi WCAG 2.0

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że dysponują/będą dysponować zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających odpowiednie kwalifikacje, to jest co najmniej: a) 1 osobą do pełnienia funkcji eksperta w zakresie koordynacji i realizacji zamówienia zgodnego z OPZ - posiadającą doświadczenie w koordynowaniu (w szczególności nad poprawnością i terminowością) prac zespołu tworzącego zasoby do e-szkoleń. Przez doświadczenie Zamawiający rozumie koordynację nad zaprojektowaniem, wykonaniem i wdrożeniem co najmniej 10 e-szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat. b) 1 osobą do pełnienia funkcji eksperta w zakresie metodyki i dydaktyki e-szkoleń - posiadającą doświadczenie zawodowe, jako metodyk lub dydaktyk szkoleń. Przez doświadczenie Zamawiający rozumie przygotowanie oraz zrealizowanie w zakresie metodycznym lub dydaktycznym co najmniej 10 e-szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat. c) 1 osobą do pełnienia funkcji eksperta w zakresie grafiki - posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania e-szkoleń i materiałów multimedialnych jako grafik. Przez doświadczenie Zamawiający rozumie przygotowanie oraz zrealizowanie co najmniej 10 e-szkoleń pod kątem oprawy graficznej w ciągu ostatnich 3 lat. d) 1 osobą do pełnienia funkcji eksperta w zakresie informatyki/ programowania -posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie programowania e-szkoleń. Przez doświadczenie Zamawiający rozumie przygotowanie oraz zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 10 e-szkoleń pod względem technicznym (informatycznym/ programistycznym).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. b) dokument (np. pełnomocnictwo, Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy po jej zawarciu z Wykonawcą w przypadku zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: 1) W przypadku zmiany formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia) 2) Zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu Umowy, 3) Wynikają rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony Umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, w pok. Nr 13, piętro 4..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, w pok. Nr 13, piętro 4..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 12 i pkt 13, a w szczególności z zapisem pkt 13.2.2. SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 2) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 36, w pok. Nr 15 , (Sala Konferencyjna), IV piętro, w dniu 21.10.2013r. o godzinie 11:00 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy. 4) Numer postępowania: ZP/LL/271/II-202/13 5) Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 6) Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 7) Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Consensio - platforma współpracy trójstronnej - Decent Work - Poland współfinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014, w ramach Funduszu na rzecz godnej pracy i dialogu trójstronnego. 8) Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Laura Lesińska - Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 22 443-14-17, fax: 22 443-14-02.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.