Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Szczawno Zdrój: Utrzymanie terenów komunalncyh w Szczawnie-Zdroju
Numer ogłoszenia: 414242 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno Zdrój, ul. Kościuszki 17, 58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493916, faks 074 8435613.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów komunalncyh w Szczawnie-Zdroju.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie prac całorocznych polegających na zamiataniu dróg, sprzątaniu i utrzymaniu terenów zieleni komunalnej, pasa drogowego oraz placów zabaw i odśnieżaniu dróg na następujących terenach gminy: 1) Drogi gminne i pozostałe do zamiatania - 29.117 mb 2) Tereny komunalne w pasie drogowym - chodniki, schody, pozostałe tereny utwardzone - 54.418 m2 - zieleń komunalna i zieleń w pasie drogowym - 131.364m2 - żywopłoty - 1101 m2 - pozostałe tereny - 2.382 m2 3) Tereny zieleni parkowej: - trawniki - 38.790 m2 - alejki - 22.800 m2 - łąki - 16.400 m2 - pozostałe - 14.000 m2 - rabaty i klomby - 13.600 m2 - żywopłoty - 585 mb - stawy - 2 - fontanny - 2 - kaskada - 1 - alejki parkowe do odśnieżania - 6.000 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.12.00.00 - Usługi kompostowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SP. Z O.O.
- Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Świerczewskiego 46, 58-370 Boguszów-Gorce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 212700,00
Oferta z najniższą ceną: 212700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 212700,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonym postępowaniu przetargowym wpłynęło odwołanie od wyboru, wydłużając procedurę i uniemożliwiając zawarcie nowej umowy. Gospodarka komunalna jest zadaniem własnym gminy, obejmującym w szczególności zadania o charakterze użyteczności publicznej, których celem jest bieżące i nieprzerwane zaspokajanie zbiorowych potrzeb ludności w drodze świadczenia usług powszechnie dostępnych. Nie ma więc możliwości przerwania świadczenia utrzymania terenów komunalnych. Nie ma również możliwości zachowania terminu wyboru wykonawcy w innym trybie określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych aby zachować nieprzerwane świadczenie usług publicznych, do których gmina jest zobowiązana jest zamawiający.
INNE PRZETARGI SZCZAWNO ZDRÓJ
więcej: przetargi SZCZAWNO ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kanalizacja deszczowa dla parkingu wewnętrznego i przebudowa nawierzchni placu dla zespołu budynków przy ul. Mickiewicza w Opolu
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych"
- Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni w latach 2025-2026
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2025r. do 30.06.2026r.
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich RDW w Ostrowie Wlkp.
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytworzonych przez Wielospecjalistyczny Szpital SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: Usługi kompostowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.