Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Poznań: Robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń po Oddziale Onkologicznym na potrzeby Oddziału Pulmonologicznego
Numer ogłoszenia: 41428 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ , ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6654310, faks 061 6631088.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpit.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń po Oddziale Onkologicznym na potrzeby Oddziału Pulmonologicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń po Oddziale Onkologicznym na potrzeby Oddziału Pulmonologicznego Oddział po modernizacji ma posiadać 6 sal chorych o łącznej ilości łóżek 26, gabinet zabiegowy (nr 239) dwie dyżurki lekarskie (nr 227, 228 ), dyżurkę lekarską nocną (nr 201 ), dyżurkę pielęgniarską z pomieszczeniem socjalnym (nr 240 ), gabinet ordynatora (nr 242 ), pokój rejestratorek (nr 241 ), kuchnię (nr 224, 225 ), dwa magazynki (nr 243, 202 ), brudownik (nr 232 ), łazienkę dla personelu (nr 230 ), pomieszczenie pro-morte (nr 229 ). Przewidywana ilość łóżek na salach: sala 233 - 3 łóżka sala 234 - 5 łóżek sala 235 - 4 łóżka sala 236 - 4 łóżka sala 237 - 5 łóżek sala 238 - 5 łóżek Numeracja pomieszczeń zgodna z planem oddziału stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. Przewidywany zakres robót: 1. Poszerzenie otworów drzwiowych do sal chorych i gabinetu zabiegowego i zamontowanie nowych drzwi aluminiowych o szerokości skrzydła drzwiowego zapewniającego prześwit 110 cm. Kolor biały 2. Wymiana zniszczony drzwi do pomieszczeń nr 240, 241, 242, 201, 202, 230 na drzwi płytowe z wypełnieniem płytą wiórową otworową, zamek na wkładkę patentową. Kolor biały. 3. Wymiana parapetów okiennych w salach chorych, gabinecie zabiegowym i dyżurce pielęgniarskiej. Parapety z płyty MDF lub komorowe z PCV . Białe z połyskiem, odporne na zarysowanie. Przewidzieć dodatkowe podparcie parapetu w środku rozpiętości. 4. Wymiana grzejników żeliwnych na płytowe w salach chorych, gabinecie zabiegowym, dyżurce pielęgniarek, dyżurkach lekarskich i korytarzu oddziału z przestawieniem go na stronę okna. Moc grzejników dobrana do wielkości pomieszczeń. Grzejniki wyposażone w głowice termostatyczne. 5.Rozebranie ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami nr 201 i 202 i postawienie nowej z płyty gipsowo kartonowej gr 12,5 mm na konstrukcji metalowej gr 100 mm z izolacją akustyczną zwiększając długość pomieszczenia nr 201 o 1,0 m. 6. Wymiana 7 punktów poboru gazów medycznych próżni , założenie 2 nowych punktów poboru tlenu na sali nr 233, likwidacja 2 punktów poboru tlenu w korytarzu i sali nr 238 na filarku międzyokiennym oraz wymiana aparatu sygnalizacji zaniku gazów. Punkty poboru gazów typ AGA MC 70. 7. Modernizacja instalacji elektrycznej, wszystkie przewody prowadzone w listwach na tynku wykonać jako podtynkowe, wymiana opraw żarowych na jarzeniowe/ plafoniery nastropowe z rastrem 4 x 18W o wymiarach 60 x60 cm/ wymiana gniazd i włączników- przewidzieć przy każdym łóżku zestaw 4 gniazd prądowych i jednego instalacji przyzywowej, sprawdzenie istniejącej instalacji przyzywowej i rozbudowa jej w sali nr 233, wykonanie instalacji sygnalizacyjnej p-poż 8. Montaż kabin natryskowych we wszystkich łazienkach. Kabiny dostosowane do istniejących brodzików 9. Wymiana posadzek z wykładziny PCV na nową obiektową, w całym oddziale łącznie z cokolikiem. Wykładzina o grubości min 2,5 mm, warstwa użytkowa min 1,2 mm, powierzchnia zabezpieczona poliuretanem. Odporność na ścieranie wg PN-EN 660-1 grupa T. Kolor wykładziny do uzgodnienia przed wymianą. 10.Malowanie ścian i sufitów farbą akrylową, okien drewnianych (poza oddziałem ) i grzejników farbą olejną białą matową. Drzwi farbą akrylową. białą. Wymiana kratek wentylacyjnych - białe PCV, Kolor ścian do uzgodnienia przed malowaniem. 11.Wykonanie wentylacji gabinetu zabiegowego i dyżurki lekarskiej nr 227, podłączenie do istniejących ciągów wentylacyjnych 12. Obudowa kanałów wentylacyjnych w dyżurce lekarskiej nr 228 płytą gipsowo kartonową gr. 12,5 mm na konstrukcji metalowej. 13.Dostawa i montaż myjki dezynfektora wraz z półkami na baseny. Myjka w wersji stojącej na posadzce wykonana ze stali nierdzewnej, zbiornik wody ze stali nierdzewnej z własną wytwornicą pary, drzwi uchylne, system dysz strumieniowych stałych i wirujących z pompą, min 10 dysz, wewnętrzna automatyczna dezynfekcja termiczna, mikrokomputerowe sterowanie, komora mycia ze stali nierdzewnej, opcja suszenia, zasilanie trój fazowe, pojemność komory - 1 basen i 1 kaczka lub 3 kaczki 14.Dostawa szafy z półkami o wymiarach 90 x 40 x 310 cm. Wymagane nóżki metalowe. Półki co 40 cm, część półek ruchoma..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000 zł. 2. Według wyboru Wykonawcy wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W zakresie warunku określonego w pkt 1b) Zamawiający wymaga: Doświadczenie: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 roboty budowlane (wykończeniowe i instalacyjne) w obiektach szpitalnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250000 zł brutto (każda robota); Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, której powierzy obowiązki kierownika budowy: - min 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane. W zakresie warunku określonego w pkt. 1c) Zamawiający wymaga: Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 250000 zł. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości, co najmniej 200000 zł. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń z zastosowaniem metody - spełnia / nie spełnia. Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków zostaje wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta nie będzie rozpatrywana, ponieważ na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy uznaje się ją za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 250000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 200000zł; e) wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w obiektach szpitalnych, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 250000 zł każda z tych robót, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonywania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. f) dokument stwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi, osoby, której wykonawca powierzy obowiązki kierownika budowy zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane. Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) osoby, której wykonawca powierzy obowiązki kierownika budowy. g) oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu - załącznik nr 4). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a) i b) Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 3 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpit.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Poznaniu SP ZOZ
ul. Szamarzewskiego 62
60-569 Poznań,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Poznaniu SP ZOZ ul. Szamarzewskiego 62 60-569 Poznań, sekretariat Dyrekcji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.