Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-07
Lubliniec: Dostawa sprzętu radiotelefonicznego, GPS dla skoczka, czytnika kart magnetycznych z kartami, przełaczników PTT do radiostacji, mocowań anteny M.A.S.T. z kablem łączącym dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
Numer ogłoszenia: 414292 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4101 , ul. Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3520450, faks 34 3520380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.psk.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona - Jednostka Wojskowa Nr 4101.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu radiotelefonicznego, GPS dla skoczka, czytnika kart magnetycznych z kartami, przełaczników PTT do radiostacji, mocowań anteny M.A.S.T. z kablem łączącym dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu radiotelefonicznego, GPS dla skoczka, czytnika kart magnetycznych z kartami, przełaczników PTT do radiostacji, mocowań anteny M.A.S.T. z kablem łączącym dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, wyszczególnionych według asortymentów i ilości, opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia z podziałem na 2 zadania. ZAMÓWIENIE OBEJMUJE: a) Zadanie Nr 1, dostawa: mocowań anteny M.A.S.T. z kablem łączącym i przełączników PTT do radiostacji, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia; b) Zadanie Nr 2, dostawa: GPS skoczka, radiotelefonów z zasilaczem i anteną, czytnika kart magnetycznych z kartami, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.44.00-6, 32.57.00.00-9, 38.11.21.00-4, 30.21.62.00-8, 32.23.60.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu art. 45.2 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
ZAMAWIAJACY żąda, aby WYKONAWCA wraz z ofertą dołączył jeden egzemplarz próbki towaru dotyczy: Zadania Nr 1 - system antenowy M.A.S.T. oraz przełącznik PTT do AN/PRC 152/117; Zadania Nr 2: - GPS; - czytnik kart magnetycznych/zbliżeniowych; - karty/chipy magnetyczne zbliżeniowe (przeznaczone do ewidencji spadochronów); - Karty/chipy magnetyczne zbliżeniowe (przeznaczone do ewidencji skoczków), będącego przedmiotem oferty wraz z kartą katalogową zawierającą: dokładny opis w zakresie parametrów technicznych wraz ze wskazaniem nazwy producenta oraz modelu jeżeli występuje. ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCY - CERTYFIKATU Zgodności CE, dotyczy: Zadania Nr 2: - GPS; - czytnik kart magnetycznych/zbliżeniowych; - karty/chipy magnetyczne zbliżeniowe (przeznaczone do ewidencji spadochronów); - Karty/chipy magnetyczne zbliżeniowe (przeznaczone do ewidencji skoczków), potwierdzającego, że oferowany asortyment spełnia wymagania techniczne - norm zharmonizowanych związanych ze wszystkimi dotyczącymi go dyrektywami, aktualny w terminie składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.psk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4101, 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiegio 35, sekcja zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4101, 42-700 Lubliniec, ul. Sobieskiegio 35, Kancelaria Jawna - Sztab.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa: mocowań anteny M.A.S.T. z kablem łaczącym i przełączników PTT do radiostacji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: mocowań anteny M.A.S.T. z kablem łaczącym i przełączników PTT do radiostacji, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczgółowo w Załączniku Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia. 1/ Mocowanie anteny modułowej 24 cale z kablem łaczącym oraz dwoma złączeniami - kątowymi i prostym - 165 szt. 2/ Przełacznik PTT łączący hełm skoczka z radiostacją AN/PRC 152 - 24 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.44.00-6, 39.52.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa: GPS skoczka, radiotelefonów z zasilaczem i anteną, czytnika kart magnetycznych z kartami..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: GPS skoczka, radiotelefonów z zasilaczem i anteną, czytnika kart magnetycznych z kartami, wyszczególnionych według asortymentów i ilości opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia; 1/ Odbiornik GPS/System nawigacji dla skoczka - 114 szt.; 2/ Radiotelefon stacjonarny na pasmo lotnicze - 1 szt.; 3/ Radiotelefon przenośny na pasmo lotnicze - 4 szt.; 4/ Zasilacz radiotelefonu stacjonarnego - 1 szt.; 5/ Antena zewnętrzna do radiotelefonu stacjonarnego - 1 szt.; 6/ Czytnik kart magnetycznych / zbliżeniowych - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00-4, 32.23.60.00-6, 32.23.60.00-6, 30.23.72.80-5, 32.35.20.00-5, 38.11.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- " Dostawa drobnego sprzętu łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu ( 2 ).
- Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej SPZOZ w Lublińcu
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku przy ul. Paderewskiego 7 poprzez wymianę źródła ciepła.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów przenośnych do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- "Rozbudowa i modernizacja systemu łączności radiowej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie".
- "Modernizacja oświetlenia scenicznego w Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach"
- zakup usługi oprogramowania przeciwdziałającego wyciekowi danych DLP wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem oraz zakup sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Lesznie
- Dostawa urządzeń i rozbudowa posiadanego przez Zam. systemu dyspozytorskiego ConSEL, systemu łączności głosowej w technologii IP do obsługi urządzeń mobilnych Android oraz iOS w trybiePoIP(...)
- Dostawa sprzętu komputerowego do Uniwersytetu w Siedlcach
więcej: Czytniki kart magnetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.