To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Białystok: AZP/261/D/50/AZ-231/4/M/2013 - Przetarg nieograniczony na: dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na trzy części.
Numer ogłoszenia: 414368 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337972 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZP/261/D/50/AZ-231/4/M/2013 - Przetarg nieograniczony na: dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na trzy części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na trzy następujące części: Część Nr 1 - tonery i tusze do urządzeń produkcji Hewlett Packard Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przybliżona ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część Nr 2 - tonery i tusze do urządzeń produkcji innych firm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przybliżona ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część Nr 3 - nośniki danych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przybliżona ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 3. Złożona oferta musi zawierać całość przedmiotu zamówienia opisanego w poszczególnych częściach. Nieuwzględnienie w ofercie chociażby jednej pozycji z asortymentu określonego w poszczególnych częściach skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zapotrzebowań w miarę potrzeb na ilość i rodzaj asortymentów towarowych będących przedmiotem postępowania wymienionych w załącznikach Nr 2 do SIWZ dla każdej części postępowania. 5. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowymi materiałami, do wytworzenia których zastosowano wcześniej nieużywane części i materiały. 6. Wymagane jest aby termin przydatności do użycia był nie krótszy niż 1 rok od daty dostarczenia (tonery i atramenty) oraz udzielona gwarancja obejmowała okres minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia (dotyczy asortymentu ze wszystkich części). 7. Na opakowaniach tonerów/atramentów powinny być umieszczone wszystkie typy urządzeń, z którymi tonery/atramenty są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. 8. Materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z atramentem lub tonerem. 9. Materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku. 10. Zamawiający będzie wymagał, aby koszty ewentualnych napraw sprzętu, wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, pokrył Wykonawca na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy tonera lub atramentu. 11. Podane w części Nr 3 (załącznik Nr 2 do SIWZ - część Nr 3) nazwy firmowe określają wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i standardy zamawianych materiałów. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca dołączy do oferty po 1 szt. oferowanych materiałów z części Nr 3, dotyczy poz. 1 - 13. Zamawiający zwróci próbki Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. 12. Zamawiający przy współpracy z użytkownikami i ewentualnie korzystając z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych asortymentów towarowych oraz zdecyduje o ich równoważności. Przedstawienie w ofercie towaru nierównoważnego spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. 13. W przypadku zaoferowania tonerów i atramentów równoważnych (część 1 i 2) Wykonawca wskaże w FORMULARZU CENOWYM nazwę i symbol oferowanego produktu, jego wydajność oraz załączy certyfikaty jakości zgodne z normą ISO 9001:2008 oraz ISO 14 001:2005 lub inną równoważną a także certyfikaty wydajności zgodne z normą ISO/IEC 19752:2004 lub ISO/IEC 19798:2007 lub ISO/IEC 24712:2007 lub inną równoważną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz zaoferowanych materiałów równoważnych (wg załącznika Nr 8 do SIWZ), wraz z opisem każdego materiału równoważnego (Nr części i pozycji, nazwa i symbol materiału równoważnego, producent, wydajność/pojemność/gramatura), z którego będzie wynikało, że zaoferowane przez niego materiały są równoważne z opisem przedmiotu dostaw podanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że oferowane materiały równoważne spełniają co najmniej wymagany przez Zamawiającego standard i parametry techniczno-funkcjonalno-użytkowe jak asortymenty towarowe określone w załącznikach Nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.46.00 - Pamięć flash .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1.Opracowanie metody wykrywania markerów wskazujących na predyspozycję do rozwoju insulinooporności, 2.Studiuję, badam, komercjalizuję - program wsparcia doktorantów UMB, 3.Wdrożenie programu rozwoju UMB, 4.Śródbłonek naczyniowy w chorobach cywilizacyjnych - od badań poznawczych do oferty innowacyjnego leku o działaniu śródbłonkowym, 5.Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do dzieci przedszkolnych, ich rodziców, opiekunów i wychowawców.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część Nr 1 - tonery i tusze do urządzeń produkcji Hewlett Packard.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 187382,02
Oferta z najniższą ceną: 187382,02 / Oferta z najwyższą ceną: 276083,34
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część Nr 2 - tonery i tusze do urządzeń produkcji innych firm.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- GRAFIX K. Olszewska - Piotrowska, M. Tyrała Spółka jawna, ul. I Armii Wojska Polskiego 2 A, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 375895,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 392367,39
Oferta z najniższą ceną: 392367,39 / Oferta z najwyższą ceną: 463454,16
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część Nr 3 - nośniki danych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- GRAFIX K. Olszewska - Piotrowska, M. Tyrała Spółka jawna, ul. I Armii Wojska Polskiego 2 A, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30770,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24688,00
Oferta z najniższą ceną: 24688,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27833,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ZK-DZP.262.40.2025 Dostawa stanowisk dydaktycznych do badania pojazdów samochodowych na potrzeby Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0"
- Dostawa diet do żywienia dojelitowego pacjentów w warunkach domowych oraz doustnych preparatów żywienia medycznego
- Zakup specjalistycznego oprogramowania informatyki śledczej w ramach programu INTERREG VI-A Litwa - Polska 2021 - 2027 -"The strengthening of security at the territory of Lithuanian - Polish border "
- Serwis i konserwacja urządzeń myjni samochodowej na terenie JW w Białymstoku.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników OHP i młodzieży ze środowiska lokalnego oraz usługa przeprowadzenia kursu prawo jazdy kat. B dla uczestników OHP.
- Wykonanie, dostawa i montaż 18 tablic inf-pamiątkowych oraz 2 tablic edukacyjnych dot. realizacji projektu pn. "Rozbudowa zrównoważonego systemu gospodarowania wodami opadowymi w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.